Oh. Nou. Dus eigenlijk hebben wij straks schuld aan het feit dat jij "er" niets van gemaakt hebtquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:29 schreef Waxxer het volgende:
......om er wat van te maken, Erik en Vlarp!
Ik geef Fok de schuld van alles waarin ik faal!!quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh. Nou. Dus eigenlijk hebben wij straks schuld aan het feit dat jij "er" niets van gemaakt hebt? Wil ik die verantwoordelijkheid wel dragen?
Vermaak???quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:17 schreef Vlarp het volgende:
Hallo! Ik zit op m'n werk, wat moeten al die naakte mannen op m'n scherm!?!
Ik heb hetzelfde probleemquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:17 schreef Vlarp het volgende:
Hallo! Ik zit op m'n werk, wat moeten al die naakte mannen op m'n scherm!?!
Dat kon ik zo snel niet zienquote:
Heb je een PM van Vlarpquote:
wormbestanden zekerquote:
foeiquote:
Ja, al denk ik niet dat we er veel van zullen zienquote:
Fideel van je.quote:
Welke film ga je dan? Bareback Mountain?quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, al denk ik niet dat we er veel van zullen zien. Hem kennende houdt ie er wel van...
Ik vind dat helemaal niks voor jou Erikquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, al denk ik niet dat we er veel van zullen zien. Hem kennende houdt ie er wel van...
Ben ik gedeeltelijk met je eens... het is meer de verantwoordelijkheid van de vreemdganger... maar verliefd word ik er nooit opquote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:23 schreef TheVulture het volgende:
Al die dubbele lagen in dit topic
Ik heb daar zo'n hekel aan he
Erik filmt alleen met mij!quote:
wij zouden toch al....quote:
Jamaar met jou ga ik standaard al naar de film.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wij zouden toch al....![]()
Wie wil er met mij naar de film?
Iedereen wil mequote:
kun je hem naar mij doorsturen als jij er klaar mee bent, ik houd er namenlijk ook vanquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zal het aan 'm doorgeven.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kun je hem naar mij doorsturen als jij er klaar mee bent, ik houd er namenlijk ook van
volgens mij kan jij bovenstaande niet hard op herhalen zonder in lachen uit te barstenquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:23 schreef TheVulture het volgende:
Al die dubbele lagen in dit topic
Ik heb daar zo'n hekel aan he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |