Is het voor jou dan niet complicerend, om je ma achteruit te zien gaan?quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:31 schreef Stroekie het volgende:
wel is het feit dat mijn neefjes langzamerhand in de gaten krijgen dat het niet helemaal goed gaat met oma een complicerend iets voor jongens van 4 en 5
tuurlijk is het voor ons ook moeilijk en neem je elke keer een beetje meer afscheid van de persoon die mijn moeder ooit geweest is. Echter die neefjes merken direct dat oma anders dan hun andere oma. Bovendien heeft mijn moeder afasie waardoor gesprekken met haar steeds moeizamer wordenquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:41 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Is het voor jou dan niet complicerend, om je ma achteruit te zien gaan?
Ja tis wel een beetje overkill hequote:Op vrijdag 9 april 2010 22:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
begrijpt nu waarom GJ hier nooit meer post, die heeft het veel te druk met twitteren joh
CDP is niet de enige die het doetquote:
wie nog meer dan, naar jou mening, mij volg je volgens mij nietquote:
Hij is lekker hequote:Op zaterdag 10 april 2010 10:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Israel 2010 - Harel Skaat.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Nee z'n nummer is zo'n lekkere dramatische songfestivalballadquote:Op zaterdag 10 april 2010 11:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij is lekker he
Zijn nummer is kut
Who cares?!quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee z'n nummer is zo'n lekkere dramatische songfestivalballad![]()
. En hij zingt 'm goed
.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
cuuuuuuuuuuuuuuuuuuute
o... zei ik dat???
Oh gelukkig, oef!quote:Harel Skaat was born on August 8, 1981
Nou ja dit maakt toch wel wat goed?quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:42 schreef Ang3l het volgende:
Ok, never mind............
[ afbeelding ]
*afgeknapt*
Heel eerlijk gezegd doet me dat vrij weinig.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja dit maakt toch wel wat goed?
[ afbeelding ]
Inpakken en meenemen graagquote:Op zaterdag 10 april 2010 10:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Oke... en dit maakt het nu echt nog erger!quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:24 schreef TheVulture het volgende:
Ok de grap heeft lang genoeg geduurd.... bij deze:
Ik heb nooit naaktfoto's van mezelf rondgestuurd... ik stuur al geen face-pics... laat staan dat ik ergens met mijn blote snikkel op een landelijk forum ga staan en users bestook
Iedereen die erin is getrapt
De rest bedank voor het meespelen
quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oke... en dit maakt het nu echt nog erger!
Je gaat er echt nooit meer vanaf komen hoor, hoe goed je ook je best doet. De foto's blijven in ieders geheugen gegrift
En je denkt dat iemand nu nog gelooft dat je geen piemelpics ergens stiekem online hebt staan.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:24 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb nooit naaktfoto's van mezelf rondgestuurd... ik stuur al geen face-pics... laat staan dat ik ergens met mijn blote snikkel op een landelijk forum ga staan en users bestook
Nee daarom moet je ook gewoon blijven zoekenquote:Op zaterdag 10 april 2010 14:04 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
En je denkt dat iemand nu nog gelooft dat je geen piemelpics ergens stiekem online hebt staan.
Stuur maar een linkje.quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee daarom moet je ook gewoon blijven zoeken
nee rl ontmoetingen met jou zijn veel leuker, vond jij het ook zo gezellig gisterenquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:24 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee rl ontmoetingen met jou zijn veel leuker, vond jij het ook zo gezellig gisteren
gewoon dickboonmanquote:Op zaterdag 10 april 2010 16:15 schreef wonderer het volgende:
Ik wist trouwens helemaal niet dat jij twitterde TMM... wat is je twitternaam?
Jij volgt mij ook niet trouwensquote:
ik zit mobiel nu en kan je om de een of de andere reden niet zoeken, maar stuur me een privetweet, dan kan ik je op volgen zettenquote:
o god ja, bierfiets.quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat vind ik vrijgezellenfeestjes toch afschuwelijk, ik kijk nu uit op een groep boeren waarvan er 1 is verkleed als stier, hoe orgineel. hij moet, waarschijnlijk als opdracht, want dat hoort bij vrijgezellenfeestjes, het vrouwelijk publiek op de markt benaderen om een rondje op zijn rug mee te rijden. dat is toch echt te erg. ik kan niet wachten totdat er voor mij een vrijgezellenfeest gehouden wordt, dan wil ik zo'n bierfiets, jolijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |