Dacht dat je nooit alleen naar de film ging?quote:
Murder on the cinemafloorquote:
Nee. Jij hebt 'm ingereden, wij rijden 'm uit.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:41 schreef Vlarp het volgende:
Mag ik trouwens ook nog een keer met m'n eigen vriendje naar de film voor iedereen vlekken op 'm maakt?
quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dacht dat je nooit alleen naar de film ging?
Neem 'm dan wel even af met een vochtig doekje als je klaar bentquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Jij hebt 'm ingereden, wij rijden 'm uit.
Jij bent al geweest. Eerlijk delenquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:41 schreef Vlarp het volgende:
Mag ik trouwens ook nog een keer met m'n eigen vriendje naar de film voor iedereen vlekken op 'm maakt?
Ik sluit wel achter in de rij aanquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:27 schreef Steve het volgende:
TheVulture? Wanneer gaan wij eens naar de film?
Ik gooi hem wel door naar TMM en d'r Swiffer Wetquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Neem 'm dan wel even af met een vochtig doekje als je klaar bent
Zeker. Kom je hier nu vaker meepostenquote:
Ik heb net een andere, het is ook nooit goedquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje hoofdpijn van je usericon
Och, als ik meelees zie ik dat het altijd gezellig is... Ik zie weinig homodingenquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zeker. Kom je hier nu vaker meeposten? Ik heb het altijd geweten.
Van mij mag je hoorquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:56 schreef murp het volgende:
Och, als ik meelees zie ik dat het altijd gezellig is... Ik zie weinig homodingen
Weet je, homo's doen ook wel eens andere dingenquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:56 schreef murp het volgende:
Och, als ik meelees zie ik dat het altijd gezellig is... Ik zie weinig homodingen
quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet je, homo's doen ook wel eens andere dingen
Normale dingen. Het zijn net echte mensen. Maar schijn bedriegt!
Die hidden agenda is echt te gruwelijk voor woorden!
quote:
NET echte mensen zei ikquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:00 schreef murp het volgende:
[..]
zijn jullie echte mensen? geen snordragende mannen in leren broek met gaten bij jullie billen?
Uhm... ik geloof niet dat dat echt een goed idee isquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik gooi hem wel door naar TMM en d'r Swiffer Wet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |