oh, dat betekend dat je niet mee met de tijd bent gegaan?quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar in die tijd was het ook heel normaal dat als een orakel zei dat je (om bijvoorbeeld iets goed te maken met de goden) elke twee jaar een maagd moest offeren aan een tempel dat ze dat ook deden.
waar moet je dan echt niet wonen? of op vakantie?quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was ook met kanttekeningen en onder andere voorwendselen.
Maar het lijkt wel alsof we teruggaan in de tijd tegenwoordig qua tolerantie.
Donl;t get me wrong: ben blij dat ik in NL woon, Maar "geen taboe meer", zover zijn we nog niet.
Je bent 30quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben wel ouder dan Vlarp dus dan ben ik wel automatisch de baas...
quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:25 schreef Ang3l het volgende:
Over Steve dan trouwens........
Kunnen we die niet gewoon in een kringetje in 't midden leggen en dan een leuke bukkake organiseren?
I see Miss Marple al aan komen lopen om het mysterie op te lossenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:25 schreef Ang3l het volgende:
Over Steve dan trouwens........
Kunnen we die niet gewoon in een kringetje in 't midden leggen en dan een leuke bukkake organiseren?
Jij bent jonger tochquote:
Leuk ook, hoe je niet "nee" zegtquote:
Procrastinatie: leuk tijdverdrijf of gevaar voor je productiviteit?quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik geef Fok de schuld van alles waarin ik faal!!![]()
Ikke ook, ben namelijk wel benieuwd hoe deze roofvogel eruit zietquote:
Herkenbaar ja.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:55 schreef oinaru_isan het volgende:
Procrastinatie: leuk tijdverdrijf of gevaar voor je productiviteit?
Ik herken het wel hoor.
Wat wil jij in mijn PM?quote:
Bijvoorbeeld Egypte en veel andere landen van het continent Afrika.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:26 schreef murp het volgende:
[..]
waar moet je dan echt niet wonen? of op vakantie?
Ik vul aan:quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld Egypte en veel andere landen van het continent Afrika.
Zelfs hand in hand lopen kan je een trip gevangenis bezorgen.
Ook in Amerika iss niet in iedere staat alles legaal hoor, qua homoseksualiteit.
Ik herken het ENORRRRRMquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:55 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Procrastinatie: leuk tijdverdrijf of gevaar voor je productiviteit?
Ik herken het wel hoor.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb al een foto van z'n piemel gezien in m'n PM box
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het komt goed. Zo niet, dan toch
Ik ook. Ik was de laatste.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb al een foto van z'n piemel gezien in m'n PM box
Ik was van plan op de eerstvolgende "meet" mezelf te presenteren dus tot die tijd blijft het spannendquote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:20 schreef Baltar het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huh!?
Ik doe niet meer aan meets van het H-topic, dus daarom dat ik de foto nog kreeg?quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik was van plan op de eerstvolgende "meet" mezelf te presenteren dus tot die tijd blijft het spannend
Yup, om je alsnog over de streep te trekkenquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doe niet meer aan meets van het H-topic, dus daarom dat ik de foto nog kreeg?
Ik ben eigenlijk een kloon van Erikquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:28 schreef Steve het volgende:
Straks blijkt TheVulture gewoon een bekende te zijn.
Ga je daar dan ook met je zwans lopen zwaaienquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik was van plan op de eerstvolgende "meet" mezelf te presenteren dus tot die tijd blijft het spannend
Op het toiletquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:30 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ga je daar dan ook met je zwans lopen zwaaien
Ach, lul nietquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doe niet meer aan meets van het H-topic, dus daarom dat ik de foto nog kreeg?
Ga roze driehoeken uitdelen!quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
ACTIE!!!!
Felix kattenbrokjes krijgen een nieuwe naam, maar worden dan ineens ook 1,124 per pak duurder, van 2,35, naar 3,59
SCHANDALIG!!!
ACTIE!!!
Oh je bedoeld die HOMO-meet VANAVOND bij mij thuis?quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik lul nietquote:
Nooit geweten dat Erik zo'n joekeloekes hadquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk een kloon van Erik
Ook dat... maar we hebben ook off-topic gemeetquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik lul nietIk ben nadat ik dat riep ook echt niet meer geweest
Misschien is er ook wel geen meer geweest![]()
Een groeier dan heh?quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nooit geweten dat Erik zo'n joekeloekes had
En dat zat dan al die tijd naast me op de bank!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |