iets teveel oogdruppels gebruiktquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:10 schreef wonderer het volgende:
Mijn ogen zijn verdoofd, nu zie ik alles wazig
Oh! Das best hip!quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:10 schreef wonderer het volgende:
Mijn ogen zijn verdoofd, nu zie ik alles wazig
gewoon op algehele onthouding zetten...quote:
Afkicken is ook geen leuke periode.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:21 schreef Bartjebart het volgende:
gewoon op algehele onthouding zetten...
Ja, was bij de oogarts. Irritant, het moet overgaan, internetten is vervelend zo.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
iets teveel oogdruppels gebruikt
quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:22 schreef Bartjebart het volgende:
Ik heb gewoon add banners voor "alleenstaande papa's" bij Fok
Wie heeft ze dat verteld?
Maar t zal em wel leren!quote:
ze gaat achteruit en het wordt paps af en toe wat veel. Dus proberen we haar voor 3 dagen in de week in een verzorgingshuis te krijgenquote:
Oei, weet dat er ook thuiszorg is, voor de ontlasting van je vader, speciaal gericht op dit soort situaties. Dan heb ik het niet over de gewone alphahulpquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ze gaat achteruit en het wordt paps af en toe wat veel. Dus proberen we haar voor 3 dagen in de week in een verzorgingshuis te krijgen
Gaat hard achteruit, maar dat is vrij normaal voor preseniele patiëntenquote:
pikstraf. Dat zal hem lerenquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
gewoon op algehele onthouding zetten...
klopt die hebben we al 2 dagdelen per weekquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:55 schreef Baltar het volgende:
[..]
Oei, weet dat er ook thuiszorg is, voor de ontlasting van je vader, speciaal gericht op dit soort situaties. Dan heb ik het niet over de gewone alphahulp
owh, oke.......quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
klopt die hebben we al 2 dagdelen per week
hoe is ze er zelf onder ? Mijn moeder wordt steeds 'gemakkelijker' en volgzamer, ze hangt erg aan mijn vader en volgt hem bijna overal als zijn schaduw. Ze gaat nu 4 dagen in de week naar dagopvang op zorgboerderij in de buurt van 10 tot 16 uur. Plan is straks dat van maamdag tot woensdag te blijven doen en dan van donder tot zaterdag tehuis em dan zaterdagavond weer thuisquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:56 schreef Baltar het volgende:
[..]
Gaat hard achteruit, maar dat is vrij normaal voor preseniele patiënten
toch was cdp niet op de twittermeet in arnhem bij steamworksquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
begrijpt nu waarom GJ hier nooit meer post, die heeft het veel te druk met twitteren joh
Zelf denkt ze dat er niets aan de hand is en dat alles goed gaat. Begin verandering in karakter waar te nemen, die niet per definitie verkeerd zijn. Ze doet alles als het haar "helpt", wat het alweer een stuk prettiger maakt, dan wanneer ze niet mee wil werken.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hoe is ze er zelf onder ? Mijn moeder wordt steeds 'gemakkelijker' en volgzamer, ze hangt erg aan mijn vader en volgt hem bijna overal als zijn schaduw. Ze gaat nu 4 dagen in de week naar dagopvang op zorgboerderij in de buurt van 10 tot 16 uur. Plan is straks dat van maamdag tot woensdag te blijven doen en dan van donder tot zaterdag tehuis em dan zaterdagavond weer thuis
ja mijn moeder is dus totaal niet opstandig of tegendraads of 'lastig' maar juist volgzaam. Op dagopvang heeft ze het ook enorm goed naar haar zin. En als ik haar nu een mand met (aard)appels voor zou zetten dan schilt ze die direct zonder dat te vragen. Wel moeten we dan een oogje in het zeil houden zodat schil wel allemaal bij het afval komtquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:13 schreef Baltar het volgende:
[..]
Zelf denkt ze dat er niets aan de hand is en dat alles goed gaat. Begin verandering in karakter waar te nemen, die niet per definitie verkeerd zijn. Ze doet alles als het haar "helpt", wat het alweer een stuk prettiger maakt, dan wanneer ze niet mee wil werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |