quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:11 schreef tong80 het volgende:
Dit Barcelona is één van de beste teams ooit of Dat is overdreven
Belachelijk dat Luinge moet stoppen of Dat is niet belachelijk
Messi is net zo goed als Maradona of Daar is het nog te vroeg voor
Robben is van wereldklasse of Dat is overdreven
Geweldig wat van Gaal met Bayern presteert of Wat is daar geweldig aan
Leuk de Graafschap terug in de eredivisie of Leuk Newcastle United terug in de PL
Van Bommel in Oranje of Vd Vaart in Oranje
Leuk als Hans Vonk op het WK keept of Dat interesseert me niet
Belachelijk dat Sparta Frans Adelaar ontslaat of Leuk Aad de Mos trainer van Sparta
Van mij mag MVV failliet gaan of Van mij mag Veendam failliet gaan
Hopen dat Bayern kampioen wordt of Hopen dat Schalke kampioen wordt
Ronaldo is beter dan Rooney of Rooney is beter dan Ronaldo
Jammer dat Boudewijn Zenden zo weinig speelt of Die heeft zijn beste tijd gehad
Ik volg de Copa Libertadores of Die volg ik niet
Nederland hoort bij de favorieten op het WK of Daar horen ze niet bij
Patrick Pothuizen mag trots zijn op zijn record aantal gele kaarten of Waarom zou je daar trots op moeten zijn
Leo Beenhakker was een top-coach of Leo Beenhakker was een blaaskaak
Nederlands dames-elftal wereldkampioen of Nederlands zaalvoetbal-team wereldkampioen
'Eénmaal zullen wij de kampioen zijn' of 'We've got the whole world in our hands'
Leuk de Graafschap terug in de eredivisie of Leuk Newcastle United terug in de PL
Belachelijk dat Sparta Frans Adelaar ontslaat of Leuk Aad de Mos trainer van Sparta
Patrick Pothuizen mag trots zijn op zijn record aantal gele kaarten of Waarom zou je daar trots op moeten zijn
Nederlands dames-elftal wereldkampioen of Nederlands zaalvoetbal-team wereldkampioen
'Eénmaal zullen wij de kampioen zijn' of 'We've got the whole world in our hands'
Ik ook nietquote:Op zondag 11 april 2010 23:10 schreef rubbereend het volgende:
Tong's VBL Dilemma topic # 6
En er was al een eerdere reeks tot deel 25 gekomen, daarna kan ik ze niet vinden
quote:
These are the votes form Hunebed country.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:45 schreef tong80 het volgende:
Vitesse neemt een veel te groot risico of Mooi dat ze zo'n geldschieter hebben gevonden
Leuk het WK in Nederland of Dat hoeft niet van mij
Beerens moet voor Ajax kiezen of Beerens moet voor FC Twente kiezen
Ik zie Mertens wel tussentijds vertrekken of Ik zie Suarez wel tussentijds vertrekken
Grappig dat Pieter Vink niet slaagde voor de scheidsrechterstest of Dat is juist triest
Raoul had na Real Madrid moeten stoppen of Leuk dat ie voor Schalke is gaan spelen
Excelsior wordt onderschat of De zege op Feyenoord was een uitzondering
Ik ga de Topklassen volgen of Dat interesseert me niet
Ik heb nog steeds een kater van de verloren WK-finale of Dat ligt allang achter me
Als ik tijd en geld had en PSV of Ajax is mijn favoriete club zou ik meereizen naar de Oekraïne of Rusland of Dat zou ik niet doen
Jammer dat het bekervoetbal niet meer gratis is te zien of Dat maakt me niks uit
Jammer dat Hans Kraaij jr niet meer in Voetbal Insite zit of Dat vind ik niet jammer
Hugo Borst en Jan Mulder zijn zuurpruimen of Ze hebben humor
De Supercup is een echte prijs of De Supercup is een wassen neus
Bert Maalderink of Joep Schreuder
Leuk al die nieuwe internationals of Afschaffen dat vriendschappelijke voetbal
Hopen dat AZ doorgaat in europa of Hopen dat FC Utrecht doorgaat
Van Bronckhorst had nog door moeten gaan of mooi dat je je carriere zo kunt afsluiten
Mooi dat door het geldgebrek zoveel jonge spelers een kans krijgen of Jammer dat er daardoor zo weinig ( Sub)toppers naar Nederland komen
Wel die van 6 maanden oud.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 04:08 schreef ondeugend het volgende:
En tong.... ik moet je niet maar vul toch je vragen in.
Ik ken je niet. Jij mij wel. Dat is het verschil.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 04:08 schreef ondeugend het volgende:
En tong.... ik moet je niet maar vul toch je vragen in.
Dat is een user die zegt dat den Uyl de PVDA moet redden.quote:
Door wie wordt ie overschat ?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:52 schreef Xaobotnik het volgende:
Als van Nistelrooij zo blijft presteren hoort ie bij Oranje of Hij heeft zijn tijd gehad En wordt overschat bovendien (ook in zijn tijd bij ManU overigens, maar dat is een andere zaak)
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:26 schreef tong80 het volgende:
Als van Nistelrooij zo blijft presteren hoort ie bij Oranje of Hij heeft zijn tijd gehad
Vreemd dat Mertens bij FC Utrecht heeft bijgetekend of Dat is niet vreemd
Ik heb een favoriete club in de Jupiler leaque of Die heb ik niet
Robert Maaskant heeft voor het geld gekozen of Die transfer getuigt van sportieve aspiraties
Feyenoord gaat zich nog wel herstellen of Feyenoord zie ik nog in het rechterrijtje eindigen
Met al die elders mislukte spelers schiet Vitesse niets op of Dat zijn versterkingen voor Vitesse
Ik weet zeker dat Franse spelers gedoped waren op het WK-98 of Ik wil eerst bewijs zien
Leuk dat Davids weer gaat voetballen of Edgar wat doe je jezelf aan
Die Lama in VI is een aanfluiting of Hij doet het leuk
Ik plan mijn vakantie niet tijdens een groot toernooi of Daar houd ik geen rekening mee
Dom dat Piet Velthuizen niet heeft gewacht op een topclub of Dit is een mooie transfer voor hem
Staanplaats achter het doel of Zitten bij de middenlijn
Coen Moulijn is mister Feyenoord of Wim van Hanegem is mister Feyenoord
Knap van Sparta om met 12-1 te winnen of Slecht van Almere city om met 12-1 te verliezen
Michel Preud'homme is de beste Belgische doelman of Dat is Jean Marie Pfaff
Ajax heeft niks te zoeken in de CL of Mooi als Ajax zich plaatst
Dat PSV verliest van de nummer laatst uit Rusland zegt alles over ons niveau tegenwoordig of Dat zegt niks
Mooi voor NEC dat Kluivert er is gaan werken of Wat is daar mooi aan ?
Mijn favoriete amateurclub kampioen of Mijn favoriete profclub kampioen
Pfaff was de beste doelman op het WK-86 en Preud'Homme hoort bij de beste tien doelmannen ooit.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:30 schreef StijnDa het volgende:
Michel Preud'homme is de beste Belgische doelman of Dat is Jean Marie Pfaff Belgen![]()
Haha, ja dat is het gevalquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Pfaff was de beste doelman op het WK-86 en Preud'Homme hoort bij de beste tien doelmannen ooit.
Maar ik vergeef het je. Ik neem namelijk aan dat je ze nooit hebt zien keepen omdat je nog jong bent.
Dank je wel.quote:
Met van Beveren was Nederland ook in '74 wereldkampioen geworden. We hebben het dus aan Cruijff en zijn Ajax-vrienden te danken dat we nog nooit wereldkampioen zijn geweest.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:13 schreef tong80 het volgende:
Sensatie als FC Twente wint van Inter of Sensatie als Ajax wint van Real
Pim Verbeek haalt de Kerst niet of Die haalt ie wel
Mooi dat Excelsior zo goed presteert of Mooi dat Feyenoord zo slecht presteert
Nederland maakt geen kans op het WK of Nederland maakt een kans op het WK
Platini is net zo erg als Blatter of Met Platini krijgen we wel vernieuwingen
In Nederland hebben we net zulke hoerenlopers als Rooney, alleen niet zulke tabloids of In Nederland is dat allemaal minder qua eventuele schandalen
Ruud van Nistelrooy is de sympathiekste voetballer of Dat is Jari Litmanen
Yolante of Silvie
Ruud Gullit had alles aan zijn uitstraling te danken of Ruud Gullit was een wereldtopper
Met Cruijff op het WK-78 waren we wereldkampioen geworden of Met Jan van Beveren waren we in 78 wereldkampioen geworden
Feyenoord - Ajax verdient een eigen topic of Dat hoeft niet van mij
Vreemd zoveel voetballers de laatste jaren die een hartstilstand krijgen of Dat is niet vreemd, maar een toevallige reeks
Liverpool heeft het mooiste voetballogo of Dat heeft een andere club
Theo Jansen moet een keer een kans krijgen bij Oranje of Laat dat maar zitten
Het EK in Polen en de Oekraïne wordt een puinhoop of Geef ze eerst maar een kans
Jammer de permban van SCH zodat ie niet meer op Fok-VBL kan posten of Wie is SCH
Ajax gaat Suarez missen tegen Real of Real gaat Ronaldo missen tegen Ajax
John de Bever was de beste zaalvoetballer of Jermaine Vanenburg is de beste zaalvoetballer
Wesley Sneijder moet Nederlands sportman van het jaar worden of Dat moet een andere sportman worden
Dat had je moeten vragen in de dilemmastelling. Nu ga ik je niet uitleggen dat ik vind dat ik de prestatie van Sneijder opzichzelf niet uitzonderlijk genoeg vind, aangezien hij presteert in en afhankelijk is om te presteren van het team waar hij in speelt. Niet alleen Sneijder heeft zoveel gewonnen maar zijn hele team. Blijft een goede persoonlijke prestatie, maar ik heb meer respect voor een individuele sporter. Ik denk dan aan een Robert Geesink. Als hij dit jaar nog een grote wedstrijd wint, mag hij het worden.quote:
Dus je vindt het terecht dat Stephen Rooks in 88 sportman van het jaar werd ipv van Basten ?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:07 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Dat had je moeten vragen in de dilemmastelling. Nu ga ik je niet uitleggen dat ik vind dat ik de prestatie van Sneijder opzichzelf niet uitzonderlijk genoeg vind, aangezien hij presteert in en afhankelijk is om te presteren van het team waar hij in speelt. Niet alleen Sneijder heeft zoveel gewonnen maar zijn hele team. Blijft een goede persoonlijke prestatie, maar ik heb meer respect voor een individuele sporter. Ik denk dan aan een Robert Geesink. Als hij dit jaar nog een grote wedstrijd wint, mag hij het worden.
Mark Tuitertquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:36 schreef tong80 het volgende:
Wie moet er volgens jou sportman van het jaar worden ?
Leg eens uit ?quote:
Sven Kramerquote:
Ja waarom niet weer een schaatser ?quote:
Wereldwijd staan de Olympische spelen zo'n beetje het hoogst aangeschreven van alle sport evenementen. De 1500m is de afstand die binnen her schaatsen het hoogst staat aangeschreven.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leg eens uit ?
Wat betekent die prestatie wereldwijd gezien.
De meerwaarde van Van Basten was wel groter dan Sneijder. Maar goed, dit zeg ik tegen iemand die een dilemma voorstelt omtrent Gullit's kunnen. Maar inderdaad geld voor een groot deel nog steeds hetzelfde als wat ik omtrent Sneijder al aangaf. Maar ik had met Van Basten wel kunnen leven.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dus je vindt het terecht dat Stephen Rooks in 88 sportman van het jaar werd ipv van Basten ?
Vanderleijde kreeg die prijs om zijn prestaties op de Olympische spelen. Er is niets groters kwa eer voor een individuele sporter dan de Olympische spelen. Met de toekenning van beiden kon ik leven. Ook met Van Basten overigens.quote:Dat Arnold Vanderleijden en Edwin Jongejans het ooit werden. De één sprong van de één meter plank in het water en de ander was te laf om profbokser te worden.
En terecht.quote:Rick Smits Kees Akerboom Bas van der Goor Ron Zwerver Marco van basten Teun de Nooijer Stephan Veen Peter Blangé Ties kruize werden het nooit.
Als voetballer ja. Je hebt hulp van je team. Net als een racecoureur ook voordeel heeft van een snellere machine. De prestatie die je levert staat niet op zichzelf.quote:Terwijl sommigen ervan de beste teamsporters van de wereld waren. Wesley Sneijder wordt of eerste of twee bij de verkiezing van beste speler van het jaar in de grootste sport ter wereld. 12 miljoen mensen keken naar de voetbal WL-finale. In Nederland alleen zijn er al 1 miljoen geregistreerde voetballers. Dan heb je als voetballer zeg maar 6 tienen op de eindlijst van het Gymnasium.
Dat staat me dus tegen. Teamsporters worden dus uitgesloten van die prijs omdat het geen individuele sporters zijn.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:46 schreef ranja het volgende:
[..]
Wereldwijd staan de Olympische spelen zo'n beetje het hoogst aangeschreven van alle sport evenementen. De 1500m is de afstand die binnen her schaatsen het hoogst staat aangeschreven.
Daarbij ging het om de Nederlandse sporter van het jaar, dan mag schaatsen minstens zo hoog aangeschreven worden als voetbal. Daarbij haalt Sneider z'n successen inderdaad niet alleen en bovendien behalve in Oranje in het buitenland en met buitenlanders.
Ja geweldige prestatie om op de spelen 4de te worden.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:53 schreef Xaobotnik het volgende:
Vanderleijde kreeg die prijs om zijn prestaties op de Olympische spelen. Er is niets groters kwa eer voor een individuele sporter dan de Olympische spelen.
Welke prijs die van Basten kreeg in Nederlandquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:53 schreef Xaobotnik het volgende:
Vanderleijde kreeg die prijs om zijn prestaties op de Olympische spelen. Er is niets groters kwa eer voor een individuele sporter dan de Olympische spelen. Met de toekenning van beiden kon ik leven. Ook met Van Basten overigens.
[..]
Daarvoor hebben ze het team van het jaar bedacht.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat staat me dus tegen. Teamsporters worden dus uitgesloten van die prijs omdat het geen individuele sporters zijn.
Briljante postquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
Björn van der Doelen is de mooiste voetbalnaam of Dat is Roelf Jan Tik-Tak (geen van beiden)
Enkele reis voor Jonathan Reis naar Brazilië
Mooi als ze Mario Been niet ontslaan
Daar is Spakenburg te goed voor
Van der Vaart is te goed voor Tottenham (hij zou overal in de basis spelen behalve bij Real en Barcelona, maar te goed gaat mij ook te ver.)
Henrie van der Vegt is de oorzaak van alle problemen bij Willem 2
Dat mis ik niet (heb EL)
Iedere andere coach dan Felix Magath was al ontslagen bij Schalke
Ron Vlaar wil terecht weg bij Feyenoord (hoewel hij niet veel beter is dan waar hij nu speelt)
Ik zie daar liever iemand anders
Frits korbach is de grootste alcoholist in het voetbal
Ik weet wat Kaiserslautern en Nürnberg tegengesteld deden
Liverpool - AC Milan is het grootste voetbalwonder
Voor die conclusie is het te vroeg
Harm van Veldhoven is de leukste Belg
'You never walk alone' mag alleen op Anfield gezongen worden
De '88 generatie als coach of De '74 generatie als coach (kan niet kiezen)
Ben z'n naam ff kwijt.quote:
Hopelijk was ie de weg naar de plee niet kwijt... Was toch ook met een scheids een paar jaar terug die ff de wedstrijd stillegde omdat ie diarree had?quote:
Hij moest wel rennenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:55 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Hopelijk was ie de weg naar de plee niet kwijt... Was toch ook met een scheids een paar jaar terug die ff de wedstrijd stillegde omdat ie diarree had?
Ik zag het . Morgen weer een dagquote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 03:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik zag het . Morgen weer een dag
quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:06 schreef tong80 het volgende:
Nigel de Jong is terecht uit de selectie verwijderd of Dat is onterecht
Leuk dat van der Vaart het zo goed doet of Leuk dat Huntelaar het zo goed doet
FC Utrecht was terecht blij met het gelijkspel tegen Liverpool of Die hadden gewoon moeten winnen
Terecht de rehabilitatie van Seedorf of Dat is niet terecht
Ik zou me schamen als speler als ik tijdens een wedstrijd het veld verlaat om te poepen of Ik zou me niet schamen
Wisgerof zit terecht bij de oranje-selectie of Dat is niet terecht
AC Milan speelde met de handrem tegen Ajax of Die gaven 100 %
Maarten Stekenburg is van wereldklasse of Dan moet ie langer op niveau presteren
Feyenoord was terecht blij met een punt tegen De Graafschap of Die mogen alleen blij zijn met 3 punten
De NOS moet terecht gaan bezuinigen op het voetbal of Dat is onterecht
AZ moet zich schamen voor de nederlaag in europa of Uit in europa kun je altijd verliezen
Ajax moet tevreden zijn als ze europees overwinteren of Ajax moet voor een CL-plaats gaan
Mainz kan kampioen van Duitsland worden of Dat zie ik niet gebeuren
Ruiz is momenteel beter dan Suarez of Dat is ie niet
Douglas moet Nederlander worden of Dat hoeft niet van mij
Leuk dat Bayern zo slecht presteert of Leuk dat Liverpool zo slecht presteert
Van der Vaart moet op 10 spelen in oranje of Dat moet ie niet
Als ik voetballen kijk Fok ik gelijkertijd of Dat doe ik niet
Jammer dat het EK-vrouwenvoetbal niet naar Nederland komt of Dat interesseert me niet
!tiu rethca naag s'ammelid ej ,gnoTquote:Op donderdag 11 november 2010 11:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
Tong, je dilemma's gaan achter uit!
quote:Op donderdag 6 januari 2011 07:11 schreef tong80 het volgende:
Het overlijden van Coen Moulijn doet me verdriet of Zijn overlijden doet me niet veel
Blatter wil terecht de nationale competities inkrimpen of Weer een belachelijke suggestie van Blatter
Terecht dat van Bommel geen contractverlenging krijgt of Dat is niet terecht
Van der Sar moet na dit seizoen doorgaan of Hij moet op tijd stoppen
Dit is het beste Barcelona ooit of Voor die conclusie is het nog te vroeg
Belachelijk dat ze in Engeland geen winterstop hebben of Leuk dat ze tijdens de feestdagen voetballen
Mooi dat de NOS de rechten heeft gekregen voor het aanstaande EK of Wat is daar mooi aan
Cruijff zou net als Moulijn een standbeeld moeten krijgen of Dat hoeft niet van mij
Nederlandse clubs hebben mooi geloot in europa of Nederlandse clubs hebben zwaar geloot in europa
Vreemd dat Amrabat is mislukt bij PSV of Dat is niet vreemd
3 en half jaar is wel een lang contract voor een beginnende trainer van Ajax of Terecht dat ze zo'n vertrouwen in hem hebben
Belachelijk het ontslag van Jan van Dijk of Jan van Dijk is terecht ontslagen
Feyenoord had geluk dat de wedstrijd tegen Ajax werd afgelast of Wat is daar gelukkig aan
Hoe langer geleden hoe pijnlijker de verloren finale op het WK of Het blijft even erg
Willem 2 is eigenlijk al gedegradeerd of Die kunnen zich alsnog redden
Als Ajax verstandig is verkopen ze Suarez in de winterstop of Die moeten ze zien te behouden voor Ajax
De Kuip verbouwen of Een nieuwe Kuip bouwen
Mooi al die ex-voetballers in de ledenraad van Ajax of Wat is daar mooi aan
Voetbalschoenen horen zwart te zijn of Leuk die gekleurde voetbalschoenen
quote:Op donderdag 6 januari 2011 07:11 schreef tong80 het volgende:
Het overlijden van Coen Moulijn doet me verdriet of Zijn overlijden doet me niet veel
Blatter wil terecht de nationale competities inkrimpen of Weer een belachelijke suggestie van Blatter
Terecht dat van Bommel geen contractverlenging krijgt of Dat is niet terecht
Van der Sar moet na dit seizoen doorgaan of Hij moet op tijd stoppen
Dit is het beste Barcelona ooit of Voor die conclusie is het nog te vroeg
Belachelijk dat ze in Engeland geen winterstop hebben of Leuk dat ze tijdens de feestdagen voetballen
Mooi dat de NOS de rechten heeft gekregen voor het aanstaande EK of Wat is daar mooi aan
Cruijff zou net als Moulijn een standbeeld moeten krijgen of Dat hoeft niet van mij
Nederlandse clubs hebben mooi geloot in europa of Nederlandse clubs hebben zwaar geloot in europa
Vreemd dat Amrabat is mislukt bij PSV of Dat is niet vreemd
3 en half jaar is wel een lang contract voor een beginnende trainer van Ajax of Terecht dat ze zo'n vertrouwen in hem hebben
Belachelijk het ontslag van Jan van Dijk of Jan van Dijk is terecht ontslagen
Feyenoord had geluk dat de wedstrijd tegen Ajax werd afgelast of Wat is daar gelukkig aan
Hoe langer geleden hoe pijnlijker de verloren finale op het WK of Het blijft even erg Het wordt minder erg
Willem 2 is eigenlijk al gedegradeerd of Die kunnen zich alsnog redden
Als Ajax verstandig is verkopen ze Suarez in de winterstop of Die moeten ze zien te behouden voor Ajax
De Kuip verbouwen of Een nieuwe Kuip bouwen
Mooi al die ex-voetballers in de ledenraad van Ajax of Wat is daar mooi aan
Voetbalschoenen horen zwart te zijn of Leuk die gekleurde voetbalschoenen
Je moet het dan ook spreiden. Mondjesmaat consumeren.quote:Op maandag 21 maart 2011 05:14 schreef truepositive het volgende:
Degene die dit hele topic in een keer doorleest (en echt leest) zonder hoofdpijn te krijgen, kan bij mij een biertje claimen.
quote:Op zondag 20 maart 2011 21:09 schreef tong80 het volgende:
Mooi dat Gullit zijn eerste twee wedstrijden heeft verloren of Wat is daar leuk aan
Het eenmalige optreden van Hans Kraaij Jr. in VI was geslaagd of Dat was niet geslaagd
Trainers moeten eens stoppen met protesteren tijdens de wedstrijd over de arbitrage of De arbiters maken het er zelf naar
Jammer dat Robben niet kan spelen voor het Nederlands elftal of Jammer dat Maarten Stekelenburg niet kan spelen
Vreemd dat van Marwijk Sander Boschker heeft geselecteerd of Dat is niet vreemd
De KNVB moet stoppen met de eredivisie voor vrouwen of Laat ze er maar mee doorgaan
Knap dat PSV en FC Twente de laatste acht hebben gehaald of Wat is daar knap aan
Zonder Dudzsack wordt PSV geen landskampioen of Dat is overdreven
Kunstgras zou verboden moeten worden of Dat hoeft niet van mij
Jammer dat Bayern München verloor van Inter Milaan of Dat is niet jammer
Frank de Boer heeft gelijk in de situatie met El Hamdoui of Hij had dit anders moeten aanpakken
Felix Magath is terecht ontslagen door Schalke 04 of Dat ontslag is onterecht
De ludieke pizza-actie van de ADO-supporters bij Jeroen Verhoeven is grappig of Die is niet grappig
Mooi Frank Rijkaard eventueel bij Sporting Lissabon of Mooi Marco van Basten eventueel bij Sporting Lissabon
Mooi de spanning onderin de premier leaque of Mooi de spanning bovenin de premier leaque
Willem 2 is al gedegradeerd of ze kunnen er altijd nog in blijven
Ron Jans faalt met Heerenveen of Ferrer faalt met Vitesse
Leuk als Zwolle promoveert of Leuk als RKC promoveert
Frank de Boer is te vroeg hoofdtrainer geworden of Dat is niet te vroeg gebeurd
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 03:22 schreef tong80 het volgende:
Lex Immers kreeg terecht 5 wedstrijden schorsing of Die straf is te zwaar
Jupp Heinckes is de juiste keuze van Bayern München of Ze hadden een andere trainer moeten aanstellen
Hopen op een halve finale Barcelona - Real Madrid of Hopen dat Shaktar en/of Tottenham stunten
Oranje speelde geweldig tegen Hongarije of Het was maar Hongarije
John van den Brom werd terecht bestraft of Die straf had niet gehoeven
Wim van Hanegem zou tegenwoordig nog steeds een wereldtopper zijn of Daar zou ie te langzaam voor zijn
Als Ajax de beker wint is het seizoen alsnog geslaagd of Dan blijft het een mislukt seizoen
De vrije trap van Pierre van Hoodonck tegen FC Freiburg of De vrije trap van Roberto Carlos tegen Frankrijk
Sudden Death of Strafschoppen
Vlemincxks gaat terecht naar Club Brugge of Hij had naar een Engelse club moeten gaan gezien de belangstelling uit dat land
Van Basten en Kluivert zijn goeie analisten of Het zijn slechte analisten
De column van Johan Derksen of De column van Nico Dijkshoorn
Ik mis Hugo Borst bij Studio Voetbal of Ik mis hem niet
Ik weet wat de oudste club ter wereld is of Ik heb geen idee
Xavi of Iniesta
Cruijff heeft gelijk of Rick van den Boog heeft gelijk
Anderlecht of Club Brugge
Verhoek moet naar een topclub of Daar komt ie voor tekort
Theo Jansen of Suarez
|
Forum Opties | |
---|---|