Het overlijden van Coen Moulijn doet me verdriet of Zijn overlijden doet me niet veel
Blatter wil terecht de nationale competities inkrimpen of Weer een belachelijke suggestie van Blatter
Terecht dat van Bommel geen contractverlenging krijgt of Dat is niet terecht
Van der Sar moet na dit seizoen doorgaan of Hij moet op tijd stoppen
Dit is het beste Barcelona ooit of Voor die conclusie is het nog te vroeg
Belachelijk dat ze in Engeland geen winterstop hebben of Leuk dat ze tijdens de feestdagen voetballen
Mooi dat de NOS de rechten heeft gekregen voor het aanstaande EK of Wat is daar mooi aan
Cruijff zou net als Moulijn een standbeeld moeten krijgen of Dat hoeft niet van mij
Nederlandse clubs hebben mooi geloot in europa of Nederlandse clubs hebben zwaar geloot in europa
Vreemd dat Amrabat is mislukt bij PSV of Dat is niet vreemd
3 en half jaar is wel een lang contract voor een beginnende trainer van Ajax of Terecht dat ze zo'n vertrouwen in hem hebben
Belachelijk het ontslag van Jan van Dijk of Jan van Dijk is terecht ontslagen
Feyenoord had geluk dat de wedstrijd tegen Ajax werd afgelast of Wat is daar gelukkig aan
Hoe langer geleden hoe pijnlijker de verloren finale op het WK of Het blijft even erg
Willem 2 is eigenlijk al gedegradeerd of Die kunnen zich alsnog redden
Als Ajax verstandig is verkopen ze Suarez in de winterstop of Die moeten ze zien te behouden voor Ajax
De Kuip verbouwen of Een nieuwe Kuip bouwen
Mooi al die ex-voetballers in de ledenraad van Ajax of Wat is daar mooi aan
Voetbalschoenen horen zwart te zijn of Leuk die gekleurde voetbalschoenen
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !