Ja geweldige prestatie om op de spelen 4de te worden.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:53 schreef Xaobotnik het volgende:
Vanderleijde kreeg die prijs om zijn prestaties op de Olympische spelen. Er is niets groters kwa eer voor een individuele sporter dan de Olympische spelen.
Welke prijs die van Basten kreeg in Nederlandquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:53 schreef Xaobotnik het volgende:
Vanderleijde kreeg die prijs om zijn prestaties op de Olympische spelen. Er is niets groters kwa eer voor een individuele sporter dan de Olympische spelen. Met de toekenning van beiden kon ik leven. Ook met Van Basten overigens.
[..]
Daarvoor hebben ze het team van het jaar bedacht.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat staat me dus tegen. Teamsporters worden dus uitgesloten van die prijs omdat het geen individuele sporters zijn.
Briljante postquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
Björn van der Doelen is de mooiste voetbalnaam of Dat is Roelf Jan Tik-Tak (geen van beiden)
Enkele reis voor Jonathan Reis naar Brazilië
Mooi als ze Mario Been niet ontslaan
Daar is Spakenburg te goed voor
Van der Vaart is te goed voor Tottenham (hij zou overal in de basis spelen behalve bij Real en Barcelona, maar te goed gaat mij ook te ver.)
Henrie van der Vegt is de oorzaak van alle problemen bij Willem 2
Dat mis ik niet (heb EL)
Iedere andere coach dan Felix Magath was al ontslagen bij Schalke
Ron Vlaar wil terecht weg bij Feyenoord (hoewel hij niet veel beter is dan waar hij nu speelt)
Ik zie daar liever iemand anders
Frits korbach is de grootste alcoholist in het voetbal
Ik weet wat Kaiserslautern en Nürnberg tegengesteld deden
Liverpool - AC Milan is het grootste voetbalwonder
Voor die conclusie is het te vroeg
Harm van Veldhoven is de leukste Belg
'You never walk alone' mag alleen op Anfield gezongen worden
De '88 generatie als coach of De '74 generatie als coach (kan niet kiezen)
Ben z'n naam ff kwijt.quote:
Hopelijk was ie de weg naar de plee niet kwijt... Was toch ook met een scheids een paar jaar terug die ff de wedstrijd stillegde omdat ie diarree had?quote:
Hij moest wel rennenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:55 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Hopelijk was ie de weg naar de plee niet kwijt... Was toch ook met een scheids een paar jaar terug die ff de wedstrijd stillegde omdat ie diarree had?
quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:11 schreef tong80 het volgende:
Dit Barcelona is één van de beste teams ooit of Dat is overdreven
Belachelijk dat Luinge moet stoppen of Dat is niet belachelijk
Messi is net zo goed als Maradona of Daar is het nog te vroeg voor
Robben is van wereldklasse of Dat is overdreven
Geweldig wat van Gaal met Bayern presteert of Wat is daar geweldig aan
Leuk de Graafschap terug in de eredivisie of Leuk Newcastle United terug in de PL
Van Bommel in Oranje of Vd Vaart in Oranje
Leuk als Hans Vonk op het WK keept of Dat interesseert me niet
Belachelijk dat Sparta Frans Adelaar ontslaat of Leuk Aad de Mos trainer van Sparta
Van mij mag MVV failliet gaan of Van mij mag Veendam failliet gaan
Hopen dat Bayern kampioen wordt of Hopen dat Schalke kampioen wordt
Ronaldo is beter dan Rooney of Rooney is beter dan Ronaldo
Jammer dat Boudewijn Zenden zo weinig speelt of Die heeft zijn beste tijd gehad
Ik volg de Copa Libertadores of Die volg ik niet
Nederland hoort bij de favorieten op het WK of Daar horen ze niet bij
Patrick Pothuizen mag trots zijn op zijn record aantal gele kaarten of Waarom zou je daar trots op moeten zijn
Leo Beenhakker was een top-coach of Leo Beenhakker was een blaaskaak
Nederlands dames-elftal wereldkampioen of Nederlands zaalvoetbal-team wereldkampioen
'Eénmaal zullen wij de kampioen zijn' of 'We've got the whole world in our hands'
Ik zag het . Morgen weer een dagquote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 03:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik zag het . Morgen weer een dag
quote:Op maandag 4 oktober 2010 23:06 schreef tong80 het volgende:
Nigel de Jong is terecht uit de selectie verwijderd of Dat is onterecht
Leuk dat van der Vaart het zo goed doet of Leuk dat Huntelaar het zo goed doet
FC Utrecht was terecht blij met het gelijkspel tegen Liverpool of Die hadden gewoon moeten winnen
Terecht de rehabilitatie van Seedorf of Dat is niet terecht
Ik zou me schamen als speler als ik tijdens een wedstrijd het veld verlaat om te poepen of Ik zou me niet schamen
Wisgerof zit terecht bij de oranje-selectie of Dat is niet terecht
AC Milan speelde met de handrem tegen Ajax of Die gaven 100 %
Maarten Stekenburg is van wereldklasse of Dan moet ie langer op niveau presteren
Feyenoord was terecht blij met een punt tegen De Graafschap of Die mogen alleen blij zijn met 3 punten
De NOS moet terecht gaan bezuinigen op het voetbal of Dat is onterecht
AZ moet zich schamen voor de nederlaag in europa of Uit in europa kun je altijd verliezen
Ajax moet tevreden zijn als ze europees overwinteren of Ajax moet voor een CL-plaats gaan
Mainz kan kampioen van Duitsland worden of Dat zie ik niet gebeuren
Ruiz is momenteel beter dan Suarez of Dat is ie niet
Douglas moet Nederlander worden of Dat hoeft niet van mij
Leuk dat Bayern zo slecht presteert of Leuk dat Liverpool zo slecht presteert
Van der Vaart moet op 10 spelen in oranje of Dat moet ie niet
Als ik voetballen kijk Fok ik gelijkertijd of Dat doe ik niet
Jammer dat het EK-vrouwenvoetbal niet naar Nederland komt of Dat interesseert me niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |