quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:13 schreef .aeon het volgende:
Weet iemand of/waar ik kan checken of ik de expiry date van mijn paspoort wel goed heb ingevuld bij het online inchecken?
Waar ergens dan, want ik zie het namelijk niet?quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:18 schreef Thetallguy het volgende:
Expiry date staat op je boardingpass, dus zoek hem even op
Is bij reizen naar Duitsland niet zo'n probleem. Bij reizen tussen of naar Engeland en Spanje moet je die gegevens apart opgeven. Tenzij ook dat weer veranderd is.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:54 schreef .aeon het volgende:
Dat staat er bij mij idd niet op:
Heb m'n naam en wat codes (waarvan ik zeker ben dat dat niet de expiry date is) weggeblurred
http://img15.imageshack.us/img15/8239/73698747.png
Zijn ze toch alquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:07 schreef Rookert het volgende:
Gaat Eindhoven ooit nog een Ryanair base worden of is dat ijdele hoop?
quote:Kan ik dan ook zonder Creditcardkosten boeken?
Daar zijn wel mogelijkheden voor, dan moet je een Visa Electron card hebben. In Nederland is deze kaart echter niet makkelijk te verkrijgen, maar je kan wel een virtuele kaart aanvragen via bijvoorbeeld www.entropay.com . Kies als valuta GBP! (anders werkt het niet). Op deze manier wordt de kaart door Ryanair gezien als Visa Electron. Zet er 10 pond op met je gewone creditcard (hier komt nog 5% transactiekosten bovenop).
Ondanks dat de normale kosten niet in verhouding lijken te staan tot hetgeen je ervoor krijgt, zijn de kosten die Ryanair berekent, relatief laag vergelijken met andere luchtvaartmaatschappijen.
Haha, oepsquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:32 schreef sjorti het volgende:
[..]
De coin operators worden alleen actief op vluchten korter dan een uur volgens het persbericht
Wat is er dan veranderd? Kan je de CC kosten nu helemaal niet meer omzeilen?quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:53 schreef Lemans24 het volgende:
Waarom is het verhaal over boeken zonder transactiekosten nog steeds niet ge-update? Ik heb het in een post in december al eens aangepast, maar in de wiki is dat nog niet gedaan blijkbaar.
Onderstaande tekst is inmiddels volledig irrelevant
[..]
Wist ik niet. Misschien dat jij het in de wiki even wil aanpassen als je weet hoe het werkt met dat Neteller? Of even hier in het topic zetten. Ik ben wel benieuwd namelijk.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:04 schreef Plopr het volgende:
Niet meer met entropay, wel met een prepaid mastercard zoals van Neteller.
Heb het al een beetje verandert in de Wiki, maar meer uitleg is zeer welkom!quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:29 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Wist ik niet. Misschien dat jij het in de wiki even wil aanpassen als je weet hoe het werkt met dat Neteller? Of even hier in het topic zetten. Ik ben wel benieuwd namelijk.
In een Duits toilet langs de autobahn kan ik niet vergelijken met een vliegtuigtoilet. Maar daar gaat het ook niet om, het gaat erom dat het een natuurlijke drang is.quote:quote:Op donderdag 8 april 2010 20:43 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Het probleem is dat naar de WC gaan over het algemeen geen keuze is maar een natuurlijke drang. De vergelijking met een WC langs de Duitse autobahn gaat niet echt op, je hebt dan namelijk een keuze, dat heet boom, daarnaast krijg je over het algemeen voor die 50 eurocent wel een schone WC.
Het is ook een toeslag die echt helemaal nergens over gaat, die extra stoelen in het vliegtuig, als dat conform de huidige eisen mag (je moet een X aantal toiletten per passagier hebben), zal niet echt invloed hebben op de prijs.
De bagagetoeslagen raken mij persoonlijk niet zo, als ik al met Ryanair vlieg is dat uitsluitend naar London. Waar je bij het boeken altijd rekening mee moet houden is de totaalprijs, en dan is het raadzaam om ook de transportkosten van en naar de luchthavens mee te rekenen.
Je kan ook zeiken hoor, natuurlijk heb je een keuze! Je kan mij niet vertellen dat jij niet 40 min je plas kan ophouden (je kan op het vliegveld gratis naar de WC!). Daarnaast weet ik niet waar jjevandaan haalt dat de Ryanair WC's niet schoon zouden zijn, zelf die ervaring namelijk niet.
Anyway dit plan gaat ze zeker geld opleveren als is het alleen al door de PR aandacht. En wees nou eerlijk hoeveel is 1 euro op een vlucht waar je waarschijnlijk al zeker 75 euro op hebt bespaard?
quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:46 schreef korting het volgende:
[..]
Heb het al een beetje verandert in de Wiki, maar meer uitleg is zeer welkom!
Ik zou bijvoorbeeld willen weten over Neteller:
- Wat zijn de kosten? (kosten per transactie? een bepaald percentage?)
- Zijn er risico's? (bijvoorbeeld als je je account een tijd lang niet gebruikt ofzo?)
- Moet je persee zo'n extended account hebben of voldoet een normaal account ook voor betalingen bij Ryanair?
Met entropay moet je tegenwoordig creditcardkosten betalen bij Ryanair, maar met Neteller niet.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:33 schreef ozzietukker het volgende:
[..]Ik heb een entropay prepaid Credit Card, en afgezien van eerste kosten van 5 pond zijn er niet echt verdere kosten anders dan 5% van het bedrag wat je op de prepaid credit card zet via je credit card. Maar als je echt voor de lage tarieven van Ryanair gaat is 10 pond / euro erop zetten voldoende en valt het mee.
Als je het account een tijd niet gebruikt kunnen er kosten berekend worden, maar die zijn in de 5 euro catogorie of iets dergelijks, en gaat pas in bij 6 maanden.
Je kan je prepaid credit card naast Ryanair ook voor andere zaken gebruiken, iets wat mij uitstekend bevalt, ik kan zowaar weer vluchten in Indonesie boeken, iets wat voorheen met een Europese Credit Card onmogelijk was.
Met entropay betaal je met de viruele card tegenwoordig inderdaad transactiekosten, met de PREPAID CREDIT CARD van Entropay waarvan ik ook echt een daadwerkelijke kaart in bezit heb is dit niet zo.quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:17 schreef korting het volgende:
[..]
Met entropay moet je tegenwoordig creditcardkosten betalen bij Ryanair, maar met Neteller niet.
STEL dat het vliegtuig eerder aankomt, en iedereen stapt in, hebben ze het recht om te vertrekken als jij niet 30 minuten voor aanvang van de vlucht BIJ DE GATE bent.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:18 schreef .aeon het volgende:
Snel nog maar even vragen:
Hoe laat moet je aanwezig zijn op het vliegveld? Onze vlucht gaat om 6:30 en we zijn nu van plan daar om 5:15/5:30 te zijn. Op ryanair.com staat dat de tassen-balie 40 minuten voor vertrek dicht gaat en de gate 30 minuten van tevoren. Dan zitten we toch goed in de tijd?
Vriend van me roept namelijk dat je minimaal 1.5 uur van tevoren aanwezig moet zijn
3% per keer? is nog aardig wat! Ik heb nu een Neteller + card aangevraagd, als het goed is betaal je idd ook eenmalig verzendkosten, maar daarna kan je gewoon geld erop zetten met iDeal, en zijn er geen verdere kostenquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:43 schreef LaGrive het volgende:
Ik heb een wirecard, en dat werkt heel prima.
Je betaalt volgens mij 3%(ofzo) per keer en het duurt even voor je hem kan gebruiken. Hij schrijft namelijk een bedraag tussen de 1 en 3 euro van je cc rekening en die moet je controleren en invullen op de site om te activeren en dan krijg je het weer terug. Maar daarna wordt elke transactie gelijk gedaan, dus kun je hem ook gelijk gebruiken. Verder beetje zelfde idee als entropay, gewoon andere gegevens invullen en gebruiken.
Kan bij mywirecard.com worden aangevraagd.
+ Aanvragen/opsturen prepaid Mastercard: nietsquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:46 schreef korting het volgende:
[..]
Heb het al een beetje verandert in de Wiki, maar meer uitleg is zeer welkom!
Ik zou bijvoorbeeld willen weten over Neteller:
- Wat zijn de kosten? (kosten per transactie? een bepaald percentage?)
Als je je account meer dan 14 maanden niet gebruikt, rekenen ze 30 Euro. Ik neem aan, dat je binnen die tijd wel een keer gevlogen hebt en anders betaal je een keer in een winkel met de kaart.quote:- Zijn er risico's? (bijvoorbeeld als je je account een tijd lang niet gebruikt ofzo?)
Je moet een extended account hebben als je een prepaid Mastercard aanvraagt en dus zonder kosten bij Ryanair wilt boekenquote:- Moet je persee zo'n extended account hebben of voldoet een normaal account ook voor betalingen bij Ryanair?
Nice! Ik had al een account aangemaakt, en mijn identiteit is al geverifieerd, maar nu ga ik ook maar een prepaid mastercard aanvragen, want met die virtual kaart kan je niet bij Ryanair betalen heb ik begrepen (is dat nog steeds zo?)quote:Op woensdag 14 april 2010 02:07 schreef edcetera het volgende:
[..]
+ Aanvragen/opsturen prepaid Mastercard: niets
+ Geld storten op je Neteller account (dus op de pprepaid Mastercard: via iDEAL: niets! Via een credit card (VISA/Mastercard): 1,75% van het bedrag
+ Betalen op internet (dus Ryanair): niets
- Betalen in een winkel: niets
- Pinnen bij een geldautomaat: EUR 4,-
Let op, dat je een Euro account neemt, verder als je pint/betaalt in een andere valuta (ponden, dolars etc) rekenen ze wel een omwisselkoers van 2,95%
https://help.neteller.com/cgi-bin/neteller.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=1324&p_created=1222877941&p_sid=9fOgsFwj&p_acces
[..]
Als je je account meer dan 14 maanden niet gebruikt, rekenen ze 30 Euro. Ik neem aan, dat je binnen die tijd wel een keer gevlogen hebt en anders betaal je een keer in een winkel met de kaart.
[..]
Je moet een extended account hebben als je een prepaid Mastercard aanvraagt en dus zonder kosten bij Ryanair wilt boeken
Als je me een PM stuurt, heb ik nog wel wat interssants voor je
Op stansted is er direct als je vanuit Arrivels aankomt in het publieke gedeelte een pinautomaat, alleen is die wel eens druk qua wachtrij gezien er meer mensen aankomen, als je iets verder loopt kom je er nog 3 tegen, en nog een 'pier' verder weer 2 geldautomaten.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:55 schreef sk888er het volgende:
Vrijdag vertrek ik voor weekend naar Londen en kom dus aan op Stansted.
Weet iemand of daar een pinautomaat aanwezig is? (ik heb gehoord dat daar een geldwisselkantoor is en dat deze hoge kosten in rekening brengt, dus heb liever gewoon een pinautomaat)
Ook de pinautomaten willen wel eens extra kosten in rekening brengen. Check even bij je eigen bank of het voordeliger is om in ponden of euro's af te rekenen; in euro's pinnen (en wel ponden krijgen) zou gratis moeten zijn, maar dan rekent de bank van de pinautomaat soms een slechte koers plus een vast bedrag.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:55 schreef sk888er het volgende:
Vrijdag vertrek ik voor weekend naar Londen en kom dus aan op Stansted.
Weet iemand of daar een pinautomaat aanwezig is? (ik heb gehoord dat daar een geldwisselkantoor is en dat deze hoge kosten in rekening brengt, dus heb liever gewoon een pinautomaat)
quote:Op woensdag 14 april 2010 22:43 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ook de pinautomaten willen wel eens extra kosten in rekening brengen. Check even bij je eigen bank of het voordeliger is om in ponden of euro's af te rekenen; in euro's pinnen (en wel ponden krijgen) zou gratis moeten zijn, maar dan rekent de bank van de pinautomaat soms een slechte koers plus een vast bedrag.
Is een volledige refund ja. Ik kreeg ook ooit eens mijn gehele bedrag van 4 cent terug bij een geannuleerde vluchtquote:Op donderdag 15 april 2010 21:25 schreef sk888er het volgende:
Damn mijn vlucht morgen vroeg is geannuleerd naar London Stansted...
Ik kan mijn geld terugkrijgen, weet iemand of dit al het geld is? dus ook van de administratiekosten etc?
Ja, gaat via een speciale website. Ik had het geld binnen een paar uur terug op m'n creditcard na het invullen van de gegevens.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:25 schreef sk888er het volgende:
Damn mijn vlucht morgen vroeg is geannuleerd naar London Stansted...
Ik kan mijn geld terugkrijgen, weet iemand of dit al het geld is? dus ook van de administratiekosten etc?
Het IS toch ook overmachtquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:51 schreef ozzietukker het volgende:
Hoewel het vervelend is voor de passagiers is het wel duidelijk wat Ryanair doet, namelijk alle vluchten cancellen tot maandag 13:00 uur.
Uiteraard wordt op de website van Ryanair natuurlijk dat duidelijk zijn naar passagiers goed uitgelicht, maar het komt vooral Ryanair goed uit doordat deze nu hun vliegtuigen naar de juiste plekken kunnen krijgen om zo de vluchten zonder veel problemen te hervatten, bijkomend voordeel is dat er zo geen vertragingen ontstaan door laat aankomende vliegtuigen, tenzij er een vliegtuig ergens een technische storing krijgt.
En je kan dit alles wegschrijven onder overmacht, en zo komen je overige vluchten niet in gevaar.
Ik heb mijne bij de bristol vandaan een paar jaar geleden. Mijn ouders hebben er eentje bij IKEA gekocht die nog beter binnen de maten past.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:37 schreef Idler het volgende:
Even een vraagje: Ik ben op zoek naar een tas/koffer die net binnen de handbagagenorm van Ryanair valt, iemand een tip voor een bepaald merk/model/winkel?
Dank je, ik zal eens bij de Ikea gaan kijken, daar had ik nooit aan gedacht.quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:47 schreef maok het volgende:
[..]
Ik heb mijne bij de bristol vandaan een paar jaar geleden. Mijn ouders hebben er eentje bij IKEA gekocht die nog beter binnen de maten past.
Nou, schiet godver eens op. Ik weet ook wel dat die vlucht van dinsdagochtend (Brussel - Milaan Bergamo) geannuleerd wordt, maar geef dan even bevestigingquote:Further updates regarding flights operating on Monday afternoon and Tuesday morning will be issued on Sunday 18th April at 15:00hrs.
Ik moet woensdag naar Milaan, denk erover om te gaan liften als ik niet kan vliegen. Ga je mee?quote:Op zondag 18 april 2010 17:01 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Nou, schiet godver eens op. Ik weet ook wel dat die vlucht van dinsdagochtend (Brussel - Milaan Bergamo) geannuleerd wordt, maar geef dan even bevestiging
Probleem is: we zitten al met vier man in de auto, anders had je best een eindje mee mogen rijden. Sorry!quote:Op zondag 18 april 2010 17:43 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Ik moet woensdag naar Milaan, denk erover om te gaan liften als ik niet kan vliegen. Ga je mee?
Wat lief! Nou ja goede reis dan maar he, ik hoop nog een andere oplossing te vinden want ik moet van de week echt in Milaan zijnquote:Op zondag 18 april 2010 18:11 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Probleem is: we zitten al met vier man in de auto, anders had je best een eindje mee mogen rijden. Sorry!
Dit meen ik serieus: benader gewoon de supportersverenigingen van FC Barcelona. Alle supporters uit Nederland en Belgie die naar die wedstrijd in Milaan willen zullen met de auto moeten, en wie weet heeft er iemand (evt tegen betaling) wel een plekkie over. Ik zou het gewoon doen, nooit geschoten is altijd mis.quote:Op zondag 18 april 2010 18:30 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Wat lief! Nou ja goede reis dan maar he, ik hoop nog een andere oplossing te vinden want ik moet van de week echt in Milaan zijn
Goeie tip zeg! Heel erg bedankt!quote:Op zondag 18 april 2010 18:32 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Dit meen ik serieus: benader gewoon de supportersverenigingen van FC Barcelona. Alle supporters uit Nederland en Belgie die naar die wedstrijd in Milaan willen zullen met de auto moeten, en wie weet heeft er iemand (evt tegen betaling) wel een plekkie over. Ik zou het gewoon doen, nooit geschoten is altijd mis.
Nee, want ik woon in Milaanquote:Op zondag 18 april 2010 20:06 schreef Omnifacer het volgende:
Graag gedaan. Je realiseert je wel dat je nog terug moet he?
Een van de supportersverenigingen organiseert misschien een busreis. Als je ZEKER weet dat je mee zou willen moet je me maar even PMen, dan kijk ik of ik iets voor je kan regelen. Met een beetje geluk kun je dan vanaf Bavel meerijden naar Milaan, tegen vergoeding uiteraard.quote:Op zondag 18 april 2010 20:19 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Nee, want ik woon in MilaanMaar ik moet daar zaterdag een vlucht naar Kuala Lumpur halen (al is het maar de vraag of die doorgaat natuurlijk, maar dan ben ik in elk geval daar in plaats van hier).
Wanneer vertrekken jullie en aan wat voor vergoeding moet ik ongeveer denken?quote:Op zondag 18 april 2010 22:08 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Een van de supportersverenigingen organiseert misschien een busreis. Als je ZEKER weet dat je mee zou willen moet je me maar even PMen, dan kijk ik of ik iets voor je kan regelen. Met een beetje geluk kun je dan vanaf Bavel meerijden naar Milaan, tegen vergoeding uiteraard.
Ik weet niet wanneer ze vertrekken, ik ben er zelf niet bij namelijk. Wedstrijd is om 20.45 morgenavond, en ik ga ervan uit dat ze vanavond laat vertrekken. Het is dus raadzaam om snel te beslissen of je het wil proberen. Vanaf waar moet je reizen?quote:Op maandag 19 april 2010 09:24 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Wanneer vertrekken jullie en aan wat voor vergoeding moet ik ongeveer denken?
Ik heb nu nog een miniem kansje dat ik woensdagavond kan vliegen, maar als dat niet doorgaat MOET ik wel echt naar Milaan dus dan zou ik erg om een lift verlegen zitten denk ik!
Super bedankt, vind het echt aardig dat je dit aanbiedt om te regelen.quote:Op maandag 19 april 2010 11:28 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer ze vertrekken, ik ben er zelf niet bij namelijk. Wedstrijd is om 20.45 morgenavond, en ik ga ervan uit dat ze vanavond laat vertrekken. Het is dus raadzaam om snel te beslissen of je het wil proberen. Vanaf waar moet je reizen?
Laat het me zsm weten dan kan ik nog iets proberen te regelen voor je. Ik zou er niet op gokken dat je kunt vliegen.
NP, succes!quote:Op maandag 19 april 2010 12:28 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Super bedankt, vind het echt aardig dat je dit aanbiedt om te regelen.
Vanavond kan ik alleen niet vertrekken, moet morgen mijn scriptie nog inleveren op de universiteit en die wordt vanavond geprint.
Er zullen vast nog andere mogelijkheden zijn, in elk geval bedankt!
quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:24 schreef DutchTrain het volgende:
De traditionele maatschappijen zijn weer goed bezig om wat slecht nieuws over Ryanair de wereld in te helpen => http://ad.nl/ad/nl/2361/A(...)-14-dagen-vast.dhtml etc..
Dat dit bij alle maatschappijen zo is en dat je je geld terug kan krijgen en je op je eigen manier terug kan reizen, staat dan weer niet in het artikel
Dit wordt over het algemeen wel over het hoofd gezien, er zijn weinig personen die echt het koffertje in een mandje moeten stoppen om te zien of het past.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:43 schreef Bullet-tooth het volgende:
Hoe streng zijn ze bij Ryanair met de afmetingen van je handbagage? Is het ook zo dat je dus bij vluchten binnen de EU geen vloeistoffen groter dan 150ml (deodorant/tandpasta/aftershave etc.) in je handbagage mee mag nemen?
Ze wegen het nog gewoon, eigenlijk is er niet zoveel veranderd qua bagage.quote:Op woensdag 21 april 2010 15:31 schreef Tegan het volgende:
Ik sta op het punt te gaan boeken voor een vlucht in juli. Laatste keer dat ik met Ryan Air vloog was in 2008. Snap dat hele inchecken nu niet meer. Als je dan je bagage dropt, checken ze dan niets daaraan?
Oh, ok. Dus dan kan je gewoon meteen door naar de check bij de douane. K, thanksquote:Op woensdag 21 april 2010 15:36 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ze wegen het nog gewoon, eigenlijk is er niet zoveel veranderd qua bagage.
Jezelf inchecken doe je nu alleen via internet.
Interessant, ik zat me net af te vragen of tickets niet juist duurder zouden worden gezien de honderden miljoenen verlies die ze geleden hebben.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:12 schreef Lemans24 het volgende:
[ afbeelding ]
hij is best flauw...
Maar wel de beste aanbieding sinds tijden (tickets voor 3 euro)
Jawel, maar niet vanuit Nederland of omliggende luchthavensquote:Op donderdag 22 april 2010 21:59 schreef Omnifacer het volgende:
Jammer trouwens dat Ryanair niet op Praag vliegt
Da's waar, thanksquote:Op donderdag 22 april 2010 22:00 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Jawel, maar niet vanuit Nederland of omliggende luchthavens
Met Wizzair en/of easyJet kan je ook vrij goedkoop naar Praag.
quote:Op donderdag 22 april 2010 22:52 schreef Thetallguy het volgende:
Binnenkort beginnen ze met vliegen op Vatry, Frankrijk.
Dit staat in de boekingsmodule als Paris Vatry (Disney).
Het ligt ook slechts 150km van Parijs en 120km van Disneyland af.
Alleen vanuit Stockholm en Oslo, daar zijn ze die afstanden wel gewend waarschijnlijk.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:52 schreef Thetallguy het volgende:
Binnenkort beginnen ze met vliegen op Vatry, Frankrijk.
Dit staat in de boekingsmodule als Paris Vatry (Disney).
Het ligt ook slechts 150km van Parijs en 120km van Disneyland af.
Wat ik me afvraag he... Waarom de neuk hebben ze dat vliegveld daar ooit neergelegd?quote:Op donderdag 22 april 2010 23:01 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Alleen vanuit Stockholm en Oslo, daar zijn ze die afstanden wel gewend waarschijnlijk.
Het is ook wel een vliegveld dat letterlijk in the middle of nowhere ligt, er is werkelijk niets dichtbij: Reims en Troyes zelfs beiden op 67 km.
Cargovliegveld, goede aansluiting op de snelwegen (al zit je nogsteeds nergens). Trainingsvluchten van airlines, lekker in the middle of nowhere dus je kan redelijk wat lawaai maken.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:03 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag he... Waarom de neuk hebben ze dat vliegveld daar ooit neergelegd?
Meestal zijn het militaire vliegvelden geweest. En die wil je zo ver mogelijk van de bewoonde wereld neerleggen.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:03 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag he... Waarom de neuk hebben ze dat vliegveld daar ooit neergelegd?
Kijk nog eens nu, keus genoeg!quote:Op donderdag 22 april 2010 23:32 schreef Omnifacer het volgende:
Ahhhh OK. Ik vroeg het me echt af
Anyway: Brindisi voor 3 pietermannen is niet te vinden vanaf Ehv
Thanks! Hoe had je die zo snel gevonden? Net geboekt voor een midweekje, verrassinkje voor vriendinquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:13 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Kijk nog eens nu, keus genoeg!
Eindhoven - Brindisi:
14, 17, 24, 28 en 31 mei.
14, 21 en 28 juni
Brindisi - Eindhoven
28 en 31 mei
11, 14, 21 en 25 juni
Leuk startpunt om naar Albanië te gaan ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |