Nou, schiet godver eens op. Ik weet ook wel dat die vlucht van dinsdagochtend (Brussel - Milaan Bergamo) geannuleerd wordt, maar geef dan even bevestigingquote:Further updates regarding flights operating on Monday afternoon and Tuesday morning will be issued on Sunday 18th April at 15:00hrs.
Ik moet woensdag naar Milaan, denk erover om te gaan liften als ik niet kan vliegen. Ga je mee?quote:Op zondag 18 april 2010 17:01 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Nou, schiet godver eens op. Ik weet ook wel dat die vlucht van dinsdagochtend (Brussel - Milaan Bergamo) geannuleerd wordt, maar geef dan even bevestiging
Probleem is: we zitten al met vier man in de auto, anders had je best een eindje mee mogen rijden. Sorry!quote:Op zondag 18 april 2010 17:43 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Ik moet woensdag naar Milaan, denk erover om te gaan liften als ik niet kan vliegen. Ga je mee?
Wat lief! Nou ja goede reis dan maar he, ik hoop nog een andere oplossing te vinden want ik moet van de week echt in Milaan zijnquote:Op zondag 18 april 2010 18:11 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Probleem is: we zitten al met vier man in de auto, anders had je best een eindje mee mogen rijden. Sorry!
Dit meen ik serieus: benader gewoon de supportersverenigingen van FC Barcelona. Alle supporters uit Nederland en Belgie die naar die wedstrijd in Milaan willen zullen met de auto moeten, en wie weet heeft er iemand (evt tegen betaling) wel een plekkie over. Ik zou het gewoon doen, nooit geschoten is altijd mis.quote:Op zondag 18 april 2010 18:30 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Wat lief! Nou ja goede reis dan maar he, ik hoop nog een andere oplossing te vinden want ik moet van de week echt in Milaan zijn
Goeie tip zeg! Heel erg bedankt!quote:Op zondag 18 april 2010 18:32 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Dit meen ik serieus: benader gewoon de supportersverenigingen van FC Barcelona. Alle supporters uit Nederland en Belgie die naar die wedstrijd in Milaan willen zullen met de auto moeten, en wie weet heeft er iemand (evt tegen betaling) wel een plekkie over. Ik zou het gewoon doen, nooit geschoten is altijd mis.
Nee, want ik woon in Milaanquote:Op zondag 18 april 2010 20:06 schreef Omnifacer het volgende:
Graag gedaan. Je realiseert je wel dat je nog terug moet he?
Een van de supportersverenigingen organiseert misschien een busreis. Als je ZEKER weet dat je mee zou willen moet je me maar even PMen, dan kijk ik of ik iets voor je kan regelen. Met een beetje geluk kun je dan vanaf Bavel meerijden naar Milaan, tegen vergoeding uiteraard.quote:Op zondag 18 april 2010 20:19 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Nee, want ik woon in MilaanMaar ik moet daar zaterdag een vlucht naar Kuala Lumpur halen (al is het maar de vraag of die doorgaat natuurlijk, maar dan ben ik in elk geval daar in plaats van hier).
Wanneer vertrekken jullie en aan wat voor vergoeding moet ik ongeveer denken?quote:Op zondag 18 april 2010 22:08 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Een van de supportersverenigingen organiseert misschien een busreis. Als je ZEKER weet dat je mee zou willen moet je me maar even PMen, dan kijk ik of ik iets voor je kan regelen. Met een beetje geluk kun je dan vanaf Bavel meerijden naar Milaan, tegen vergoeding uiteraard.
Ik weet niet wanneer ze vertrekken, ik ben er zelf niet bij namelijk. Wedstrijd is om 20.45 morgenavond, en ik ga ervan uit dat ze vanavond laat vertrekken. Het is dus raadzaam om snel te beslissen of je het wil proberen. Vanaf waar moet je reizen?quote:Op maandag 19 april 2010 09:24 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Wanneer vertrekken jullie en aan wat voor vergoeding moet ik ongeveer denken?
Ik heb nu nog een miniem kansje dat ik woensdagavond kan vliegen, maar als dat niet doorgaat MOET ik wel echt naar Milaan dus dan zou ik erg om een lift verlegen zitten denk ik!
Super bedankt, vind het echt aardig dat je dit aanbiedt om te regelen.quote:Op maandag 19 april 2010 11:28 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer ze vertrekken, ik ben er zelf niet bij namelijk. Wedstrijd is om 20.45 morgenavond, en ik ga ervan uit dat ze vanavond laat vertrekken. Het is dus raadzaam om snel te beslissen of je het wil proberen. Vanaf waar moet je reizen?
Laat het me zsm weten dan kan ik nog iets proberen te regelen voor je. Ik zou er niet op gokken dat je kunt vliegen.
NP, succes!quote:Op maandag 19 april 2010 12:28 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Super bedankt, vind het echt aardig dat je dit aanbiedt om te regelen.
Vanavond kan ik alleen niet vertrekken, moet morgen mijn scriptie nog inleveren op de universiteit en die wordt vanavond geprint.
Er zullen vast nog andere mogelijkheden zijn, in elk geval bedankt!
quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:24 schreef DutchTrain het volgende:
De traditionele maatschappijen zijn weer goed bezig om wat slecht nieuws over Ryanair de wereld in te helpen => http://ad.nl/ad/nl/2361/A(...)-14-dagen-vast.dhtml etc..
Dat dit bij alle maatschappijen zo is en dat je je geld terug kan krijgen en je op je eigen manier terug kan reizen, staat dan weer niet in het artikel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |