Nou, schiet godver eens op. Ik weet ook wel dat die vlucht van dinsdagochtend (Brussel - Milaan Bergamo) geannuleerd wordt, maar geef dan even bevestigingquote:Further updates regarding flights operating on Monday afternoon and Tuesday morning will be issued on Sunday 18th April at 15:00hrs.
Ik moet woensdag naar Milaan, denk erover om te gaan liften als ik niet kan vliegen. Ga je mee?quote:Op zondag 18 april 2010 17:01 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Nou, schiet godver eens op. Ik weet ook wel dat die vlucht van dinsdagochtend (Brussel - Milaan Bergamo) geannuleerd wordt, maar geef dan even bevestiging
Probleem is: we zitten al met vier man in de auto, anders had je best een eindje mee mogen rijden. Sorry!quote:Op zondag 18 april 2010 17:43 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Ik moet woensdag naar Milaan, denk erover om te gaan liften als ik niet kan vliegen. Ga je mee?
Wat lief! Nou ja goede reis dan maar he, ik hoop nog een andere oplossing te vinden want ik moet van de week echt in Milaan zijnquote:Op zondag 18 april 2010 18:11 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Probleem is: we zitten al met vier man in de auto, anders had je best een eindje mee mogen rijden. Sorry!
Dit meen ik serieus: benader gewoon de supportersverenigingen van FC Barcelona. Alle supporters uit Nederland en Belgie die naar die wedstrijd in Milaan willen zullen met de auto moeten, en wie weet heeft er iemand (evt tegen betaling) wel een plekkie over. Ik zou het gewoon doen, nooit geschoten is altijd mis.quote:Op zondag 18 april 2010 18:30 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Wat lief! Nou ja goede reis dan maar he, ik hoop nog een andere oplossing te vinden want ik moet van de week echt in Milaan zijn
Goeie tip zeg! Heel erg bedankt!quote:Op zondag 18 april 2010 18:32 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Dit meen ik serieus: benader gewoon de supportersverenigingen van FC Barcelona. Alle supporters uit Nederland en Belgie die naar die wedstrijd in Milaan willen zullen met de auto moeten, en wie weet heeft er iemand (evt tegen betaling) wel een plekkie over. Ik zou het gewoon doen, nooit geschoten is altijd mis.
Nee, want ik woon in Milaanquote:Op zondag 18 april 2010 20:06 schreef Omnifacer het volgende:
Graag gedaan. Je realiseert je wel dat je nog terug moet he?
Een van de supportersverenigingen organiseert misschien een busreis. Als je ZEKER weet dat je mee zou willen moet je me maar even PMen, dan kijk ik of ik iets voor je kan regelen. Met een beetje geluk kun je dan vanaf Bavel meerijden naar Milaan, tegen vergoeding uiteraard.quote:Op zondag 18 april 2010 20:19 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Nee, want ik woon in MilaanMaar ik moet daar zaterdag een vlucht naar Kuala Lumpur halen (al is het maar de vraag of die doorgaat natuurlijk, maar dan ben ik in elk geval daar in plaats van hier).
Wanneer vertrekken jullie en aan wat voor vergoeding moet ik ongeveer denken?quote:Op zondag 18 april 2010 22:08 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Een van de supportersverenigingen organiseert misschien een busreis. Als je ZEKER weet dat je mee zou willen moet je me maar even PMen, dan kijk ik of ik iets voor je kan regelen. Met een beetje geluk kun je dan vanaf Bavel meerijden naar Milaan, tegen vergoeding uiteraard.
Ik weet niet wanneer ze vertrekken, ik ben er zelf niet bij namelijk. Wedstrijd is om 20.45 morgenavond, en ik ga ervan uit dat ze vanavond laat vertrekken. Het is dus raadzaam om snel te beslissen of je het wil proberen. Vanaf waar moet je reizen?quote:Op maandag 19 april 2010 09:24 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Wanneer vertrekken jullie en aan wat voor vergoeding moet ik ongeveer denken?
Ik heb nu nog een miniem kansje dat ik woensdagavond kan vliegen, maar als dat niet doorgaat MOET ik wel echt naar Milaan dus dan zou ik erg om een lift verlegen zitten denk ik!
Super bedankt, vind het echt aardig dat je dit aanbiedt om te regelen.quote:Op maandag 19 april 2010 11:28 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer ze vertrekken, ik ben er zelf niet bij namelijk. Wedstrijd is om 20.45 morgenavond, en ik ga ervan uit dat ze vanavond laat vertrekken. Het is dus raadzaam om snel te beslissen of je het wil proberen. Vanaf waar moet je reizen?
Laat het me zsm weten dan kan ik nog iets proberen te regelen voor je. Ik zou er niet op gokken dat je kunt vliegen.
NP, succes!quote:Op maandag 19 april 2010 12:28 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Super bedankt, vind het echt aardig dat je dit aanbiedt om te regelen.
Vanavond kan ik alleen niet vertrekken, moet morgen mijn scriptie nog inleveren op de universiteit en die wordt vanavond geprint.
Er zullen vast nog andere mogelijkheden zijn, in elk geval bedankt!
quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:24 schreef DutchTrain het volgende:
De traditionele maatschappijen zijn weer goed bezig om wat slecht nieuws over Ryanair de wereld in te helpen => http://ad.nl/ad/nl/2361/A(...)-14-dagen-vast.dhtml etc..
Dat dit bij alle maatschappijen zo is en dat je je geld terug kan krijgen en je op je eigen manier terug kan reizen, staat dan weer niet in het artikel
Dit wordt over het algemeen wel over het hoofd gezien, er zijn weinig personen die echt het koffertje in een mandje moeten stoppen om te zien of het past.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:43 schreef Bullet-tooth het volgende:
Hoe streng zijn ze bij Ryanair met de afmetingen van je handbagage? Is het ook zo dat je dus bij vluchten binnen de EU geen vloeistoffen groter dan 150ml (deodorant/tandpasta/aftershave etc.) in je handbagage mee mag nemen?
Ze wegen het nog gewoon, eigenlijk is er niet zoveel veranderd qua bagage.quote:Op woensdag 21 april 2010 15:31 schreef Tegan het volgende:
Ik sta op het punt te gaan boeken voor een vlucht in juli. Laatste keer dat ik met Ryan Air vloog was in 2008. Snap dat hele inchecken nu niet meer. Als je dan je bagage dropt, checken ze dan niets daaraan?
Oh, ok. Dus dan kan je gewoon meteen door naar de check bij de douane. K, thanksquote:Op woensdag 21 april 2010 15:36 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ze wegen het nog gewoon, eigenlijk is er niet zoveel veranderd qua bagage.
Jezelf inchecken doe je nu alleen via internet.
Interessant, ik zat me net af te vragen of tickets niet juist duurder zouden worden gezien de honderden miljoenen verlies die ze geleden hebben.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:12 schreef Lemans24 het volgende:
[ afbeelding ]
hij is best flauw...
Maar wel de beste aanbieding sinds tijden (tickets voor 3 euro)
Jawel, maar niet vanuit Nederland of omliggende luchthavensquote:Op donderdag 22 april 2010 21:59 schreef Omnifacer het volgende:
Jammer trouwens dat Ryanair niet op Praag vliegt
Da's waar, thanksquote:Op donderdag 22 april 2010 22:00 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Jawel, maar niet vanuit Nederland of omliggende luchthavens
Met Wizzair en/of easyJet kan je ook vrij goedkoop naar Praag.
quote:Op donderdag 22 april 2010 22:52 schreef Thetallguy het volgende:
Binnenkort beginnen ze met vliegen op Vatry, Frankrijk.
Dit staat in de boekingsmodule als Paris Vatry (Disney).
Het ligt ook slechts 150km van Parijs en 120km van Disneyland af.
Alleen vanuit Stockholm en Oslo, daar zijn ze die afstanden wel gewend waarschijnlijk.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:52 schreef Thetallguy het volgende:
Binnenkort beginnen ze met vliegen op Vatry, Frankrijk.
Dit staat in de boekingsmodule als Paris Vatry (Disney).
Het ligt ook slechts 150km van Parijs en 120km van Disneyland af.
Wat ik me afvraag he... Waarom de neuk hebben ze dat vliegveld daar ooit neergelegd?quote:Op donderdag 22 april 2010 23:01 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Alleen vanuit Stockholm en Oslo, daar zijn ze die afstanden wel gewend waarschijnlijk.
Het is ook wel een vliegveld dat letterlijk in the middle of nowhere ligt, er is werkelijk niets dichtbij: Reims en Troyes zelfs beiden op 67 km.
Cargovliegveld, goede aansluiting op de snelwegen (al zit je nogsteeds nergens). Trainingsvluchten van airlines, lekker in the middle of nowhere dus je kan redelijk wat lawaai maken.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:03 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag he... Waarom de neuk hebben ze dat vliegveld daar ooit neergelegd?
Meestal zijn het militaire vliegvelden geweest. En die wil je zo ver mogelijk van de bewoonde wereld neerleggen.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:03 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag he... Waarom de neuk hebben ze dat vliegveld daar ooit neergelegd?
Kijk nog eens nu, keus genoeg!quote:Op donderdag 22 april 2010 23:32 schreef Omnifacer het volgende:
Ahhhh OK. Ik vroeg het me echt af
Anyway: Brindisi voor 3 pietermannen is niet te vinden vanaf Ehv
Thanks! Hoe had je die zo snel gevonden? Net geboekt voor een midweekje, verrassinkje voor vriendinquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:13 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Kijk nog eens nu, keus genoeg!
Eindhoven - Brindisi:
14, 17, 24, 28 en 31 mei.
14, 21 en 28 juni
Brindisi - Eindhoven
28 en 31 mei
11, 14, 21 en 25 juni
Leuk startpunt om naar Albanië te gaan ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |