Die gooien we in 1 grote kuil en wie als laatst staat heeft gewonnenquote:
Jup, die eerste foto is er voor de bevestiging dat er tenminste een wegwerpcamera is(niet dat ik jullie niet geloof hoorquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:40 schreef umberrella het volgende:Leuk idee! Ik wil wel meedoen.
ff voor de goede orde: 1 foto van fotograaf+camera en 1 gemaakte foto?
ik hoop 'tquote:leuk!
Of mijquote:
Dat zal wel niet, vast wel bestelbaar bij de betere fotozaak, zat ook al te zoeken naar een wegwerpcamera met diafilm voor crossprocessingquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:59 schreef jehoeroen het volgende:
Geweldig idee!!
Ga straks gelijk een wegwerp unit kopen.
Jammer dat ze deze niet bij de hema hebben liggen...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:38 schreef 08gnoT. het volgende:
Tof! Hebben die wegwerpdingen eigenlijk een 'houdbaarheidsdatum'?Ik heb er een al 7 jaar in de kast liggen, met 1 foto erop
Dit is een mooie gelegenheid om hem vol te schieten.
Precies, wellicht komt er wel iets geweldigs uitquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Gewoon doen
Ben benieuwd naar de resultaten
Ik ook niet, en zag ze ook niet liggen (bij de Blokker ook niet..) Ik ga het de volgende keer wel vragen, kans bestaat dat ze die dingen gewoon niet vermelden op de website.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:31 schreef infp2009 het volgende:
Voordeel van de Hema is dat als je hun rolletjes koopt de ontwikkelkosten er al bijzitten. Ik kan op hun site alleen geen wegwerpcamera's vinden....
Zo'n rolletje heeft wel een houdbaarheidsdatum, maar zo'n 'over datum'-rolletje heeft juist ook wel z'n charme natuurlijk. Gewoon doen dus inderdaad, ben benieuwd.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:38 schreef 08gnoT. het volgende:
Tof! Hebben die wegwerpdingen eigenlijk een 'houdbaarheidsdatum'?Ik heb er een al 7 jaar in de kast liggen, met 1 foto erop
Dit is een mooie gelegenheid om hem vol te schieten als niet alles er overbelicht en vernaggeld uitkomt na al die jaren kast.
Dat kan, alleen even opletten. In een wegwerpcamera ligt de film uitgerold en per opname draai je hem een eindje de patroon in. Je moet hem dus eerst met blinde opnamen (lens afdekkenquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:25 schreef bastiaan90 het volgende:
.......Offtopic: Vroeg me af of je een fotorolletje uit een wegwerpcamera kunt slopen en gebruiken in mn eigen camera?
Wow, Fullframequote:Op zaterdag 10 april 2010 21:22 schreef umberrella het volgende:
zooo. Vandaag gescoord:
[ afbeelding ]
I'm in!!
Een rondvluchtje met een Lynx?quote:Op zondag 11 april 2010 00:30 schreef Erasmo het volgende:
Ik doe mee, misschien doe ik nog wel wat bij de prijzenpot
Is wel leuk... Maar je zit zo in de herrie....quote:
Ik ookquote:
het kost je haast niets :p Gewoon meedoenquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:43 schreef Crientj het volgende:
Zit te twijfelen of ik meedoe, wel een zeer gaaf idee!
Ghehe, dat zeker. Alleen twijfel ik dan of het onderwerp wat ik schiet wel interessant genoeg is.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:56 schreef zquing het volgende:
[..]
het kost je haast niets :p Gewoon meedoen
Alleen als je ze na afloop weggooit.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:19 schreef DutchErrorist het volgende:
2 vragen, mag je ook meedoen met goedkope speelgoed camera's zoals holga's of andere lomo's?
quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:28 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Alleen als je ze na afloop weggooit.
alleen wegwerp, scannen doe ik liever alleen als je t zelf niet kan en negatieven krijg je natuurlijl terugquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:19 schreef DutchErrorist het volgende:
2 vragen, mag je ook meedoen met goedkope speelgoed camera's zoals holga's of andere lomo's?
En mag je de negatieven ook houden en de scan resultaten doorsturen? Of krijg je de negatieven naar de hand weer terug?
Ik heb een Canon 8800F dus de kwaliteit zal prima zijn, want ik houd liever mijn negatieven zelf..quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:18 schreef zquing het volgende:
[..]
alleen wegwerp, scannen doe ik liever alleen als je t zelf niet kan en negatieven krijg je natuurlijl terug
zie t als een extra om de drempel wat lager te krijgenquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:31 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb een Canon 8800F dus de kwaliteit zal prima zijn, want ik houd liever mijn negatieven zelf..
Ik zou daar een foto van nemen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:38 schreef Danny het volgende:
Ben al op pad geweest ermee. Mensen kijken je best raar aan als je een enorme dslr om je nek hebt hangen en dan foto's maakt met een kruidvat wegwerp
Okay nou, ik doe waarschijnlijk wel meequote:Op dinsdag 20 april 2010 15:59 schreef zquing het volgende:
[..]
zie t als een extra om de drempel wat lager te krijgen
quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:03 schreef Danny het volgende:
Ik heb na het schieten van een foto de neiging om m'n histogram te checken
Nog even en je probeert je D3S door te draaien.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:03 schreef Danny het volgende:
Ik heb na het schieten van een foto de neiging om m'n histogram te checken
quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:08 schreef Omniej het volgende:
[..]
Nog even en je probeert je D3S door te draaien.
Ik ook niet, maar als je zin hebt om de hele dag in de doka te staan om je negatieven te bewerken dan vind ik dat moet mogen. Alles mag zolang je 't maar analoog houdtquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:05 schreef liesje1979 het volgende:
Maar begreep ik nou dat je de foto's wel een beetje mocht bewerken? Dat kan ik niet.
Ik gooi ze wel af bij de Hema, en als ik niemand kan vinden met een scanner dan ben je het bokje.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:06 schreef zquing het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar als je zin hebt om de hele dag in de doka te staan om je negatieven te bewerken dan vind ik dat moet mogen. Alles mag zolang je 't maar analoog houdt
wat mij betreft gooi je een diafilmpje in je wegwerpcamera en hobby je er een andere lens op
Ik dacht eerst dat de ON/OFF knop aan de voorkant voor de camera was dus ik kijk zo naar de voorkant... klik op het foto maak knopje doet ie het alsnogquote:Op zondag 25 april 2010 11:52 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vergeet steeds dat je door moet draaien.
Staat scherp tussen 1 tot en met 3 meterquote:Op zondag 25 april 2010 12:07 schreef Chemiu het volgende:
Wegwerpcameraatje ligt klaar, volgende week eens uitproberen. Ik wil dan wel graag gebruik maken van de scan-optie, niemand in mijn omgeving heeft er een
.
Maar hoe bepaalt dat ding eigenlijk zijn diafragma/sluitertijd? Of heeft 'ie een vast diafragma ofzo? (sorry, laatste keer dat ik een automatische analoge camera in mn handen had is een jaar of 7 geleden) Hoe stelt 'ie scherp?
quote:
Ja ik had al zitten kijken naar een groothoek en wellicht een macro, maar dat was me nog wat duur. Wel even voor de zekerheid een UV filter gekocht, dan beschadigt de lens niet zo snelquote:Op zondag 25 april 2010 23:01 schreef Danny het volgende:
[..]
Die heb ik ook
Beste wat je kunt krijgen voor dat geld. Komt ook uitstekend uit de tests. Binnenkort een mooie tas voor zien te scoren en een statief en wat strobist spul
* DutchErrorist vraagt zich af of zquing dit bedoeldquote:
Heuy! beetje mijn reactie gaan editten (Wat heb je ge-edit?quote:Op zondag 25 april 2010 23:08 schreef zquing het volgende:
zoiets ja, maar kan 't ook zonder de me functie?
quotefaal van mijn kantquote:Op zondag 25 april 2010 23:08 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Heuy! beetje mijn reactie gaan editten (Wat heb je ge-edit?)
* zo kan het ookquote:Op zondag 25 april 2010 23:08 schreef zquing het volgende:
zoiets ja, maar kan 't ook zonder de me functie?
1 |
Oh zo te zien staat mn monitor niet goed, of horen die 2 kleuren wit linksonder hetzelfde te zijn?quote:Op zondag 25 april 2010 23:09 schreef zquing het volgende:
Ook belangerijk, als ik je foto's moet inscannen, graag een foto maken van 't volgende plaatje
http://www.ae5d.com/mcc.html
Bij voorkeur vanaf een gecalibreerd scherm/gecalibreerde print, anders voldoet je normale monitor ook wel
raad ik trouwens iedereen aan om te doen, want dan kan je makkelijker je kleuren corrigeren
Ik zal het morgen doen, het is nu te donker hierquote:Op zondag 25 april 2010 23:09 schreef zquing het volgende:
Ook belangerijk, als ik je foto's moet inscannen, graag een foto maken van 't volgende plaatje
http://www.ae5d.com/mcc.html
Bij voorkeur vanaf een gecalibreerd scherm/gecalibreerde print, anders voldoet je normale monitor ook wel
raad ik trouwens iedereen aan om te doen, want dan kan je makkelijker je kleuren corrigeren
Nee gewoon met je camera een foto ervan schieten en alle negatieven naar mij opsturenquote:Op woensdag 28 april 2010 21:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zal het morgen doen, het is nu te donker hier
Van de rest begrijp ik niet zoveel maar ik begrijp dat we die foto dan moeten meesturen?
dan koop je er toch nog 1quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:54 schreef liesje1979 het volgende:
Hij is vol!
En eigenlijk vind ik dat jammer want ik vermaakte mij er prima mee
Ik denk dat ik dat maar doe ja.quote:
Eh ja, nou wees niet bang, zo'n vaart zal het niet lopen.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:51 schreef zquing het volgende:
Van mij mag je meedoen met 10 camera's, alleen niet als ik alles moet gaan scannen
alleen de foto waarmee je wil meedoenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:07 schreef Miriampje het volgende:
Ik heb al een wegwerpcamera maar totaal geen inspiratie (en zin) om op pad te gaan voor om foto's te maken.
Resultaten opsturen kan tot 14mei. Moet ik deze naar jou PM-en zquing?
Leuk, kan je ook nog even een foto maken van je wegwerptoestel?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:55 schreef Miriampje het volgende:
Ik ga mijn best doen om iets in te sturen.
Mij lukt het sowieso niet meer. Heb wel foto's gemaakt, maar het rolletje is nog niet vol (ben er te zuinig mee omdat je die foto's niet zomaar wist) en voor de 14e gaat de hema het vast niet afhebben. Meteen het nadeel van analoogquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:30 schreef liesje1979 het volgende:
Wie doen er eigenlijk allemaal precies mee? En lukt het iedereen om de 14e klaar te zijn?
Ik ben ook met een tweede rolletje bezig en heb nog 13 foto's. (van mijn eerste rolletje waren er maar 14 geluktquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:07 schreef Chemiu het volgende:
[..]
Mij lukt het sowieso niet meer. Heb wel foto's gemaakt, maar het rolletje is nog niet vol (ben er te zuinig mee omdat je die foto's niet zomaar wist) en voor de 14e gaat de hema het vast niet afhebben. Meteen het nadeel van analoog.
Positiviteits goeroe!quote:
Ik zou ze gewoon af en toe even bellen om te vragen of ze al binnen zijn. Steeds voor niets gaan is ook niet tof.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:24 schreef umberrella het volgende:
Ok.. vandaag voor de 4e keer naar Kruidvat geweest, geen foto's!
Ik heb nu besloten dat ik er niet meer speciaal voor heen ga, ik kijk wel een keer als ik toch in de buurt ben. Of ik dus de deadline haal weet ik niet. Maar ik ben het helemaal zat met de kruidvat![]()
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:52 schreef Miriampje het volgende:Is het nu alweer vrijdag de 14e. Verdorie de tijd gaat veel te snel
![]()
Is er nu al een uitkomst over een verlate deadline? Of kunnen we concluderen dat ik pech heb?
Het is ook geen weer om lekker op pad te gaan om mooie plaatjes te schieten.
Je hebt nog heel even.quote:Op zondag 9 mei 2010 19:37 schreef zquing het volgende:
als danny weg is wil ik wel even op hem wachten, doe maar op z'n laatst 21mei om op te posten, 17mei om naar mij te sturen en te scannen
Oh wat liefquote:
Kijk eens 3 posts boven jequote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:53 schreef bl0emetjE het volgende:
Ohh damn, dit is leuk, maar het is nu al de 14eGeldt die deadline nog steeds??
Whaha, okee, dat was wel erg van mij ja! (En ik dacht nog wel het topic zo netjes te hebben doorgelezen)quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:57 schreef Chemiu het volgende:
[..]
Kijk eens 3 posts boven je. Zo te zien heb je, indien eigen scanner, nog een week de tijd.
De zwaan vind ik maar so-so eigenlijk, de sfeerfoto van het bevrijdingsfestival is eeeerg fijn.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:56 schreef Chemiu het volgende:
Kan niet kiezen. Zwaan met eieren of Sfeerplaatje bevrijdingsfestival
Ik vind het best wat hebben.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 09:43 schreef blue_funk het volgende:
De foto's zijn binnen... Het is echt dramatisch... Groot deel is mislukt en van de foto's die wel gelukt zijn, word ik ook niet al te blij.
Beter dan dit heb ik niet uit het wegwerpding kunnen krijgen:
[ afbeelding ]
Die is super!!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 09:43 schreef blue_funk het volgende:
De foto's zijn binnen... Het is echt dramatisch... Groot deel is mislukt en van de foto's die wel gelukt zijn, word ik ook niet al te blij.
[ afbeelding ]
Heel erg mooi juist! Zo krijg ik ze er echt niet uit ...quote:Op zaterdag 15 mei 2010 09:43 schreef blue_funk het volgende:
[ afbeelding ]
Duidelijk, het gaat het sfeerplaatje wordenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:07 schreef Omniej het volgende:
[..]
De zwaan vind ik maar so-so eigenlijk, de sfeerfoto van het bevrijdingsfestival is eeeerg fijn.
Sprak mij meteen aan in ieder geval.
Zelfs jouw 'post een foto van jezelf met wegwerp' is leukquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:28 schreef bl0emetjE het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren de foto's laten afdrukken, ik vind het moeilijk om te kiezen!
quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:34 schreef Chemiu het volgende:
[..]
Zelfs jouw 'post een foto van jezelf met wegwerp' is leuk.
Ik ga vanmiddag maar eens een groter formaat uploaden en dan het linkje PM'en. Of is het de bedoeling dat ik op een andere manier mijn foto inzend?
Oh die eerste, of die drie geitenkontjesquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:14 schreef bl0emetjE het volgende:
Ik ben op de kinderboerderij foto's wezen maken met de wegwerpcamera..
Er zitten een boel schattige foto's tussen, het is echt lastig om er maar 1 uit te kiezen!
Bij elkaar zijn ze nog veeeel leuker
Ik denk dat het eentje van de volgende gaat worden:
[ afbeelding ]
bambies ♥
[ afbeelding ]
varkje lekker luieren ♥
[ afbeelding ]
meneer geit
[ afbeelding ]
nieuwsgierige meneer geit
[ afbeelding ]
lief klein baby geitje ♥
[ afbeelding ]
3 geitenkontjes op een rijtje
[..]
hihi, dankje!
Ik hou ervan om bomen te behangen met ballonnen!
Het weer was alleen niet heel stralend, ik heb ook daar foto's gemaakt met de wegwerpcamera;
[ afbeelding ]
mijn mama en zusje ♥
Maar het ziet er te bewolkt uit vind ik en het huis van de buren aan de zijkant stoort me ook!
Ik heb ook nog foto's van alleen de boom, zonder huis aan de zijkant en zonder mensen, die zijn ook gaaf, behalve het bewolkterige weer dus.. Die van de kinderboerderij vind ik veel vrolijker door het zonnetje!
Oh, die had ik ook veel hoor!quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:01 schreef zquing het volgende:
Ik heb die van mij teveel gebruikt tijdens 't uitgaan
Ja het wordt die van het bevrijdingsfestival. Denk ik, zit het stapeltje nog eens door te kijken en nog een paar kanshebbers gevondenquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:48 schreef bl0emetjE het volgende:
btw @Chemiu: Jouw beide foto's vind ik ook erg tof geworden! Heb je al gekozen?
Jup die zijn binnen, zal ze morgen even scannenquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh, die had ik ook veel hoor!
Heb je onze foto's gehad?
Mooi! Vandaag? Naja doe rustig aan.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:31 schreef zquing het volgende:
[..]
Jup die zijn binnen, zal ze morgen even scannen
doe dat maarquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:02 schreef bl0emetjE het volgende:
Hoe kan ik mijn inzending doen? Gewoon hier posten?
Ah in dat geval, bij deze mijn inzendingquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:02 schreef bl0emetjE het volgende:
Hoe kan ik mijn inzending doen? Gewoon hier posten?
Mijn inzending is geworden:quote:
Ahh dat is jammer!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:17 schreef Miriampje het volgende:
Gadver heb maar een paar afdrukjes meegekregen... blijkbaar de rest mislukt (terwijl ik ze wel spot op mijn negatieven... raar) Via wegwerpcamera schieten is niks voor mij werkt vooral demotiverend
. Zo eens kijken of een favoriet kan spotten en inscannen.
Wow! Die is toch supergaaf? Ik vind de sfeer heel sprookjesachtig (daar hou ik vanquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:45 schreef Miriampje het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas had ik kippen zonder kop, wazige kittens en missende foto's waar ik mee dacht te scoren. Dus hier mijn tuintje
Gewoon doen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:58 schreef liesje1979 het volgende:
En ik wilde nog advies vragen over welke ik zou kiezen.
Thanks, helaas moet ik bekennen dat dit niet mijn huis en mijn tuin is. Maar als ik later groot en rijk benquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:53 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Wow! Die is toch supergaaf? Ik vind de sfeer heel sprookjesachtig (daar hou ik van)
Volgens mij heb je een heel mooi huis en een heel mooi tuintje!!
Leuke! Maar dat van die missende foto's, dat lijkt me niet te kloppen? (bij mij hadden ze ook een fout gemaakt, afdruk was een soort mislukte crop van wat er op het negatief stond. Geen idee hoe ze dat voor elkaar kregen).quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:45 schreef Miriampje het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas had ik kippen zonder kop, wazige kittens en missende foto's waar ik mee dacht te scoren. Dus hier mijn tuintje
Eh, nee, nog niet gekozen want ik heb ze nog niet digitaal gezien.quote:Op maandag 24 mei 2010 10:42 schreef Chemiu het volgende:
[..]
Leuke! Maar dat van die missende foto's, dat lijkt me niet te kloppen? (bij mij hadden ze ook een fout gemaakt, afdruk was een soort mislukte crop van wat er op het negatief stond. Geen idee hoe ze dat voor elkaar kregen).
Umberrella ook al een mooie foto, was je op een beurs ofzo?
En tevens *schop* van het topic, heeft iedereen al een keuze kunnen maken?
quote:Op maandag 24 mei 2010 10:42 schreef Chemiu het volgende:
[..]
Leuke! Maar dat van die missende foto's, dat lijkt me niet te kloppen? (bij mij hadden ze ook een fout gemaakt, afdruk was een soort mislukte crop van wat er op het negatief stond. Geen idee hoe ze dat voor elkaar kregen).
Is prima hoor.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:43 schreef zquing het volgende:
de opgestuurde foto's komen snel, had 't een beetje druk de laatste tijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zolang je ze zelf scant is het volgens mij niet zo'n probleem ze alsnog in te leveren... De wedstrijd heeft sowieso al wat vertraging opgelopen geloof ik.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:19 schreef Danny het volgende:
shit. druk met layout, caravan kopen (ja echt), avondvierdaagse, schoolshit etc en helemaal vergeten dat ding uberhaupt in te leveren *mopperdemopper*
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:16 schreef Hilzillah het volgende:
Ik vond vandaag helemaal achter in de gangkast nog een nieuw in folie verpakt wegwerp cameraatje!
Leuk om te gebruiken, helaas te laat voor de wedstrijd!
Een scanner heb ik hier ook nog zelf... Dus ik kan nog mee doenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mwoah, dat valt te bezien. Hangt er een beetje vanaf wanneer Zquing gaat scannen.
Oh leuk! Heb je ondertussen ook al kunnen kiezen welke foto je gaat inzenden?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:19 schreef liesje1979 het volgende:
Zquing heeft ze ingescand. Sp3c gaat ze uitsnijden en dat is nog een beetje een lastig werkje. Maar ze komen er aan hoor!
quote:Op zondag 11 juli 2010 09:47 schreef Chemiu het volgende:
[..]
Oh leuk! Heb je ondertussen ook al kunnen kiezen welke foto je gaat inzenden?
Die met de bambies? Die doet het hier nog wel. Jij maakt dus een overzichtje? (doen eigenlijk alle ingezonden foto's mee, of alleen users die ook een foto van zichzelf met camera gepost hebben? En heeft Zquing geen extra inzendingen via PM binnengekregen?)quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:55 schreef liesje1979 het volgende:
Jeej bloemetje!
De link naar jouw eerste keuze is weg?
Ik heb dit lijstje gemaakt maar kan wat foto;s gemist hebben.
Wil jij het eens nalopen?
Oh en de bijdrage van zquing mist ook nog
Ik bedank hem voor het inscannen van onze negatieven
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:59 schreef Chemiu het volgende:
Liesje ik vind je inzending echt iets hebben! Juist vanwege de stofjes, en de aparte compositie + wegwerpcamera past bij de sfeer van een relaxte zonsondergang.
[..]
Die met de bambies? Die doet het hier nog wel. Jij maakt dus een overzichtje? (doen eigenlijk alle ingezonden foto's mee, of alleen users die ook een foto van zichzelf met camera gepost hebben? En heeft Zquing geen extra inzendingen via PM binnengekregen?)
Dus hou maar gewoon de inzending die je nu hebtquote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Dank je!
Naja ik heb de dubbele linkjes uit mijn post vervangen geloof ik en volgens mij zijn dat alle inzendingen in dit topic, Ik heb niet echt gekeken of die mensen ook een foto hebben gepost sorry.![]()
Nu ik erbij nadenk hebben misshien wel een aantal mensen een foto gepost met hun wegwerp maar nog geen inzending?
Joh ik heb veel te weinig organisatorisch vermogen voor dit
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:00 schreef bl0emetjE het volgende:
Mijn foto (nummer 4) staat er al in toch?
De tweede serie die ik postte was van mijn onderwater wegwerpcamera, gewoon voor de leuk
Gaan we nu stemmen? Of iets anders?
En de winnaar, gaan we daar dan samen iets voor doneren?
Zoals een pro-account voor flickr? Of een nieuwe wegwerpcamera![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik denk dat er een stemtopic moet komen, maar misschien moeten we no even wachten op de bijdrage van sommige mensen
Ik zal ze een pm sturen.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:40 schreef k_man het volgende:
Het is wel duidelijk dat die dingen tamelijk waardeloze foto's maken.
Kom op, de technische kwaliteit van de foto's is tamelijk beroerd.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:24 schreef bl0emetjE het volgende:
Why? Er zitten toch gave foto's tussen?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:06 schreef k_man het volgende:
[..]
Kom op, de technische kwaliteit van de foto's is tamelijk beroerd.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:24 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is technische kwaliteit een kenmerk van een goede foto? Wat mij betreft is fotografie een kunstvorm, geen wetenschap. Ga lekker ergens anders pixelneuken.
Jaaa, zo hoort het inderdaad!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:43 schreef frame-saw het volgende:
Idd, wegwerp+Lowlands=wauw. Als je scherpe foto's hebt van Lowlands, dan is heel die sfeer weg. Een beetje vunzige foto's met een mooie gloed, dat is cool.
Sowieso gebruik ik in de zomer vaak mijn wegwerp/analoge camera's. Het creëert gewoon sfeer, die je bij digitaal alleen met photoshop kan toevoegen
Gaaf, ik denk dat ik mijn vivitar ultra wide ook mee ga nemen <3quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:11 schreef infp2009 het volgende:
Lowlands wordt waarschijnlijk weer de olympus mju-II, deze keer met Velvia 50, kijken of dat iets wordtProvia 100F op Pinkpop was erg geslaagd in ieder geval!
"alles van waarde is weerloos"quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:40 schreef k_man het volgende:
Het is wel duidelijk dat die dingen tamelijk waardeloze foto's maken.
daar hebben ze ook wegwerp die je kan hervullenquote:Op zondag 18 april 2010 23:05 schreef hydraulix het volgende:
Wegwerpcamera's kun je overigens ook voor ontzettend goedkoop bij de Action halen!
volgende ronde doe ik meequote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:17 schreef liesje1979 het volgende:
Mja,volgens mij moeten we anders maar gewoon een stemtopic maken.
Jammer! Was echt nog benieuwd naar de foto´s van de users die niets hebben ingeleverd.
Dat is zonde van je filmquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:11 schreef infp2009 het volgende:
Lowlands wordt waarschijnlijk weer de olympus mju-II, deze keer met Velvia 50, kijken of dat iets wordtProvia 100F op Pinkpop was erg geslaagd in ieder geval!
Bullshit, die mju heeft een meer dan prima lens.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:25 schreef zquing het volgende:
[..]
Dat is zonde van je filmoriginele Velvia verdient geweldig glas(niet dat een mju slecht is)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |