De inzendingen:quote:Op vrijdag 9 april 2010 01:46 schreef zquing het volgende:
Hoi allemaal, hier is nog een notoire filmgebruikerEn het leek me wel leuk om een wedstrijdje te organiseren.
Idee is als volgt:
Men neme 1 wegwerp camera, schiet die vol met mooie plaatjes en plaatst 't mooiste plaatje op fok. Veel simpeler dan dat kan 't toch niet worden? Camera kost je een eurotje of 5, ontwikkelen gaat voor 2,60 bij de hema en inscannen wil ik wel voor je doen(als je daar zelf niet de mogelijkheid toe hebt.
Wil je meedoen, dan is dat super simpel. Post een foto van jezelf met je wegwerpcamera in dit topic en je kan meedoen, hou 't wel leuk natuurlijk en schiet dan ook echt de foto's met de wegwerpcamera en niet met je SLR/RF/compact. Opsturen van negatieven naar mij kan tot 10mei. Resultaten opsturen kan tot 14mei. Want dan kunnen we en nog de mooie lentedagen meepakken als koningedag en 4en5mei
er is zelfs wel een prijs(beetje afhankelijk van mijn financieele situatie, maar denk aan een jaar flickrPRO of mischien zelfs wel een leuke camera(afhankelijk wat ik goedkoop kan scoren)
Iedereen mag meedoen natuurlijk
Nu nog alles op een rijtje
Meedoen kan door 't plaatsen van een foto van jou met een wegwerpcamera, het liefst tussen nu en niet al te lang(ruim voor 't inleveren als 't kan)
Inleveren kan tot 14mei
Iedere vorm van analoge retouchering is toegestaan
* Digitale kleurencorrectie van witbalans is toegestaan
Inscannen wil ik voor je doen(als je zelf daar de mogelijkheid niet voor hebt), negatieven naar me opsturen kan tot 10mei
* als ik moet inscannen graag op de negatieven ook een foto van 't volgende
http://www.ae5d.com/mcc.html
bij voorkeur vanaf iets gecalibreerd(monitor/print) maar vanaf je gewone monitor voldoet ook wel
* ik zou dat sowieso doen voor 't corrigeren van je kleuren
Winnaar wordt bepaald door een stemronde
en hopelijk een leuke prijs voor de winnaar
ps:Doe een beetje origineel met je foto met de wegwerpcamera, schiet een mooi portet of iets dergelijks
Op aangepast!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:09 schreef Miriampje het volgende:
1e (3p): 7, mooi relaxt plaatje wat ook 30 jaar geleden genomen had kunnen worden
2e (2p): 4, zomers sfeertje en doet me denken aan mijn bezoekjes aan de kinderboerderij
3e (1p): 2, echt net Nederlands plaatje, wel iets te "schoon" waardoor wergwerp-sfeer ontbreekt
Bedankt Liesje voor het openen van het stemtopic!!![]()
Misschien handig om in OP stemprocedure aan te passen?
Tot wanneer mag iedereen eigenlijk stemmen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 04:51 schreef liesje1979 het volgende:
Op aangepast!
Ik ben serieus stom verbaasd dat ik stemmen krijg
Klopt. Ik ga het topic nog wel even spammen in de SC, misschien kunnen we dan nog wat stemmers krijgenquote:
Ooh te laatquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:53 schreef BunnyCookii het volgende:
1. punt -> Foto 2
2. punten -> Foto 8
3. punten -> Foto 5
Dam zelfde foutquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:01 schreef Joosterd het volgende:
Foto
1e plaats: 2
2e Plaats: 5
3de Plaats: 4
Gefeliciteerd Blue_Funkquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:32 schreef Chemiu het volgende:
Ik had beloofd te tellen, en ik kom op de volgende eindstand:
Eerste plaats: foto 2 (32p) blue_funk
Inderdaadquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:43 schreef bl0emetjE het volgende:
Gefeliciteerd blue_funk!! Zeker een erg mooie foto!
![]()
ik ben tweede volgens mij![]()
Oehh gedeelde derde plaats!quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:46 schreef Miriampje het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
1: Blue_Funk
2: Bloemetje
3: Liesje & Miriampje
Mij lijkt nog een keer ook leuk, en wil dan ook wel meehelpen met het organiseren enzoquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:26 schreef bl0emetjE het volgende:
Lijkt me ook zeker gaaf om nog eens zoiets te doen, dan inderdaad iets georganiseerder dus met duidelijkere richtlijnen en deadlines enzo!
Ik bied me ook aan om te helpen evt met organisatie oid.
Ik ga op Lowlands ook weer met wegwerpcamera's aan de gang, dus over een paar dagen heb ik hopelijk weer een hele berg hippe foto's erbij
Zwaai je dan naar mij als je mij met mn agfa le box dingetje ziet?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:30 schreef Chemiu het volgende:
[..]
Mij lijkt nog een keer ook leuk, en wil dan ook wel meehelpen met het organiseren enzo.
Oeh als je nog iemand ziet lopen met een action wegwerpcameraatje: dat ben ik![]()
.
maak van mij maar een foto als ik met de volgende aan het schieten ben:quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:21 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Zwaai je dan naar mij als je mij met mn agfa le box dingetje ziet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:41 schreef T42 het volgende:
[..]
maak van mij maar een foto als ik met de volgende aan het schieten ben:Cool, dat doe ik zeker als ik iemand zie die met zoiets aan het schieten is!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:41 schreef T42 het volgende:
[..]
maak van mij maar een foto als ik met de volgende aan het schieten ben:Die laatste, die heeft toch ook een wisselbare lens? Of mag het wel als het analoog is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(heb nog wel een Canon T50 oid liggen waar een ongebruikt rolletje in zit)
En ik zwaai naar iedereen met oud fotospul. En vaak ook zonder fotospul
.
[TK] Canon A-1 spiegel reflexquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:10 schreef Chemiu het volgende:
[..]
Die laatste, die heeft toch ook een wisselbare lens? Of mag het wel als het analoog is?(heb nog wel een Canon T50 oid liggen waar een ongebruikt rolletje in zit)
En ik zwaai naar iedereen met oud fotospul. En vaak ook zonder fotospul
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |