Dat kan, alleen even opletten. In een wegwerpcamera ligt de film uitgerold en per opname draai je hem een eindje de patroon in. Je moet hem dus eerst met blinde opnamen (lens afdekkenquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:25 schreef bastiaan90 het volgende:
.......Offtopic: Vroeg me af of je een fotorolletje uit een wegwerpcamera kunt slopen en gebruiken in mn eigen camera?
Wow, Fullframequote:Op zaterdag 10 april 2010 21:22 schreef umberrella het volgende:
zooo. Vandaag gescoord:
[ afbeelding ]
I'm in!!
Een rondvluchtje met een Lynx?quote:Op zondag 11 april 2010 00:30 schreef Erasmo het volgende:
Ik doe mee, misschien doe ik nog wel wat bij de prijzenpot
Is wel leuk... Maar je zit zo in de herrie....quote:
Ik ookquote:
het kost je haast niets :p Gewoon meedoenquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:43 schreef Crientj het volgende:
Zit te twijfelen of ik meedoe, wel een zeer gaaf idee!
Ghehe, dat zeker. Alleen twijfel ik dan of het onderwerp wat ik schiet wel interessant genoeg is.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:56 schreef zquing het volgende:
[..]
het kost je haast niets :p Gewoon meedoen
Alleen als je ze na afloop weggooit.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:19 schreef DutchErrorist het volgende:
2 vragen, mag je ook meedoen met goedkope speelgoed camera's zoals holga's of andere lomo's?
quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:28 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Alleen als je ze na afloop weggooit.
alleen wegwerp, scannen doe ik liever alleen als je t zelf niet kan en negatieven krijg je natuurlijl terugquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:19 schreef DutchErrorist het volgende:
2 vragen, mag je ook meedoen met goedkope speelgoed camera's zoals holga's of andere lomo's?
En mag je de negatieven ook houden en de scan resultaten doorsturen? Of krijg je de negatieven naar de hand weer terug?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |