Die gooien we in 1 grote kuil en wie als laatst staat heeft gewonnenquote:
Jup, die eerste foto is er voor de bevestiging dat er tenminste een wegwerpcamera is(niet dat ik jullie niet geloof hoorquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:40 schreef umberrella het volgende:Leuk idee! Ik wil wel meedoen.
ff voor de goede orde: 1 foto van fotograaf+camera en 1 gemaakte foto?
ik hoop 'tquote:leuk!
Of mijquote:
Dat zal wel niet, vast wel bestelbaar bij de betere fotozaak, zat ook al te zoeken naar een wegwerpcamera met diafilm voor crossprocessingquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:59 schreef jehoeroen het volgende:
Geweldig idee!!
Ga straks gelijk een wegwerp unit kopen.
Jammer dat ze deze niet bij de hema hebben liggen...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:38 schreef 08gnoT. het volgende:
Tof! Hebben die wegwerpdingen eigenlijk een 'houdbaarheidsdatum'?Ik heb er een al 7 jaar in de kast liggen, met 1 foto erop
Dit is een mooie gelegenheid om hem vol te schieten.
Precies, wellicht komt er wel iets geweldigs uitquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Gewoon doen
Ben benieuwd naar de resultaten
Ik ook niet, en zag ze ook niet liggen (bij de Blokker ook niet..) Ik ga het de volgende keer wel vragen, kans bestaat dat ze die dingen gewoon niet vermelden op de website.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:31 schreef infp2009 het volgende:
Voordeel van de Hema is dat als je hun rolletjes koopt de ontwikkelkosten er al bijzitten. Ik kan op hun site alleen geen wegwerpcamera's vinden....
Zo'n rolletje heeft wel een houdbaarheidsdatum, maar zo'n 'over datum'-rolletje heeft juist ook wel z'n charme natuurlijk. Gewoon doen dus inderdaad, ben benieuwd.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:38 schreef 08gnoT. het volgende:
Tof! Hebben die wegwerpdingen eigenlijk een 'houdbaarheidsdatum'?Ik heb er een al 7 jaar in de kast liggen, met 1 foto erop
Dit is een mooie gelegenheid om hem vol te schieten als niet alles er overbelicht en vernaggeld uitkomt na al die jaren kast.
Dat kan, alleen even opletten. In een wegwerpcamera ligt de film uitgerold en per opname draai je hem een eindje de patroon in. Je moet hem dus eerst met blinde opnamen (lens afdekkenquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:25 schreef bastiaan90 het volgende:
.......Offtopic: Vroeg me af of je een fotorolletje uit een wegwerpcamera kunt slopen en gebruiken in mn eigen camera?
Wow, Fullframequote:Op zaterdag 10 april 2010 21:22 schreef umberrella het volgende:
zooo. Vandaag gescoord:
[ afbeelding ]
I'm in!!
Een rondvluchtje met een Lynx?quote:Op zondag 11 april 2010 00:30 schreef Erasmo het volgende:
Ik doe mee, misschien doe ik nog wel wat bij de prijzenpot
Is wel leuk... Maar je zit zo in de herrie....quote:
Ik ookquote:
het kost je haast niets :p Gewoon meedoenquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:43 schreef Crientj het volgende:
Zit te twijfelen of ik meedoe, wel een zeer gaaf idee!
Ghehe, dat zeker. Alleen twijfel ik dan of het onderwerp wat ik schiet wel interessant genoeg is.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:56 schreef zquing het volgende:
[..]
het kost je haast niets :p Gewoon meedoen
Alleen als je ze na afloop weggooit.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:19 schreef DutchErrorist het volgende:
2 vragen, mag je ook meedoen met goedkope speelgoed camera's zoals holga's of andere lomo's?
quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:28 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Alleen als je ze na afloop weggooit.
alleen wegwerp, scannen doe ik liever alleen als je t zelf niet kan en negatieven krijg je natuurlijl terugquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:19 schreef DutchErrorist het volgende:
2 vragen, mag je ook meedoen met goedkope speelgoed camera's zoals holga's of andere lomo's?
En mag je de negatieven ook houden en de scan resultaten doorsturen? Of krijg je de negatieven naar de hand weer terug?
Ik heb een Canon 8800F dus de kwaliteit zal prima zijn, want ik houd liever mijn negatieven zelf..quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:18 schreef zquing het volgende:
[..]
alleen wegwerp, scannen doe ik liever alleen als je t zelf niet kan en negatieven krijg je natuurlijl terug
zie t als een extra om de drempel wat lager te krijgenquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:31 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb een Canon 8800F dus de kwaliteit zal prima zijn, want ik houd liever mijn negatieven zelf..
Ik zou daar een foto van nemen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:38 schreef Danny het volgende:
Ben al op pad geweest ermee. Mensen kijken je best raar aan als je een enorme dslr om je nek hebt hangen en dan foto's maakt met een kruidvat wegwerp
Okay nou, ik doe waarschijnlijk wel meequote:Op dinsdag 20 april 2010 15:59 schreef zquing het volgende:
[..]
zie t als een extra om de drempel wat lager te krijgen
quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:03 schreef Danny het volgende:
Ik heb na het schieten van een foto de neiging om m'n histogram te checken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |