quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:40 schreef k_man het volgende:
Het is wel duidelijk dat die dingen tamelijk waardeloze foto's maken.
Kom op, de technische kwaliteit van de foto's is tamelijk beroerd.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:24 schreef bl0emetjE het volgende:
Why? Er zitten toch gave foto's tussen?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:06 schreef k_man het volgende:
[..]
Kom op, de technische kwaliteit van de foto's is tamelijk beroerd.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:24 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is technische kwaliteit een kenmerk van een goede foto? Wat mij betreft is fotografie een kunstvorm, geen wetenschap. Ga lekker ergens anders pixelneuken.
Jaaa, zo hoort het inderdaad!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:43 schreef frame-saw het volgende:
Idd, wegwerp+Lowlands=wauw. Als je scherpe foto's hebt van Lowlands, dan is heel die sfeer weg. Een beetje vunzige foto's met een mooie gloed, dat is cool.
Sowieso gebruik ik in de zomer vaak mijn wegwerp/analoge camera's. Het creëert gewoon sfeer, die je bij digitaal alleen met photoshop kan toevoegen
Gaaf, ik denk dat ik mijn vivitar ultra wide ook mee ga nemen <3quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:11 schreef infp2009 het volgende:
Lowlands wordt waarschijnlijk weer de olympus mju-II, deze keer met Velvia 50, kijken of dat iets wordtProvia 100F op Pinkpop was erg geslaagd in ieder geval!
"alles van waarde is weerloos"quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:40 schreef k_man het volgende:
Het is wel duidelijk dat die dingen tamelijk waardeloze foto's maken.
daar hebben ze ook wegwerp die je kan hervullenquote:Op zondag 18 april 2010 23:05 schreef hydraulix het volgende:
Wegwerpcamera's kun je overigens ook voor ontzettend goedkoop bij de Action halen!
volgende ronde doe ik meequote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:17 schreef liesje1979 het volgende:
Mja,volgens mij moeten we anders maar gewoon een stemtopic maken.
Jammer! Was echt nog benieuwd naar de foto´s van de users die niets hebben ingeleverd.
Dat is zonde van je filmquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:11 schreef infp2009 het volgende:
Lowlands wordt waarschijnlijk weer de olympus mju-II, deze keer met Velvia 50, kijken of dat iets wordtProvia 100F op Pinkpop was erg geslaagd in ieder geval!
Bullshit, die mju heeft een meer dan prima lens.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:25 schreef zquing het volgende:
[..]
Dat is zonde van je filmoriginele Velvia verdient geweldig glas(niet dat een mju slecht is)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |