Is het volgende schema opgesteld (tijden zijn bij benadering!quote:Op zondag 7 maart 2010 20:49 schreef Cat22 het volgende:GIIIIIIL!!!!!!!!
![]()
Een poosje geleden heb ik hier geroepen dat ik een beestjes knuffelronde rondreis door Nederland wil doen. Tombola gilde toen dat ze best mee wilde. En geloof het of niet: van deze woorden komen daden!![]()
Tombola en ik zullen een tweedaagse tour door ons landje gaan maken en die beestjes en baasjes aandoen die daar belangstelling voor hebben.![]()
Even praktisch:
We reizen rond op vrijdag 9 april en zaterdag 10 april.
Slaapplek is al geregeld: waaaay up north bij Ingetje.![]()
Als je ons op bezoek wil (denk er maar eens goed over na) dan krijgen we graag PM met de volgende info:
- wanneer je thuis bent op die twee dagen (graag met tijden erbij)
- je woonplaats
Dan gaan we op basis hiervan een route plannen en komen we bij je terug met een richttijd waarop we langs willen komen en voor je adres. Definitieve planning gaat in overleg natuurlijk.![]()
Het lijkt ons heel leuk om jullie en jullie beestjes te ontmoeten!
We zijn helemaal voorzien.quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:31 schreef Strega het volgende:
Tot zaterdag!!!!! Moeten jullie nog telefoonnummers ofzo?
Die ken ik.quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:35 schreef tombolafan het volgende:
En bewijs dat ik bij Cat22 ben:
Satsu:
[ afbeelding ]
Yoko:
[ afbeelding ]
Naartjie:
[ afbeelding ]
Dat wilde ik net zeggen!quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die ken ik.![]()
Satsu lijkt steeds meer op zijn moeder.
Geen idee!quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door tombolafan op 09-04-2010 00:38 ]quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geen idee!
Waar zie je dat staan dan?
Daar staat toch geen ElisaBt?quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:40 schreef Greys het volgende:
[..]
[ Bericht 0% gewijzigd door tombolafan op 09-04-2010 00:38 ]
Daar
Maar veel foto's maken he?
Ja mam.quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:45 schreef Strega het volgende:
Hé, jullie moeten morgen wel heel vroeg op heur!
Cat22 rijdtquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:45 schreef Strega het volgende:
Hé, jullie moeten morgen wel heel vroeg op heur!
GREYS! Gebruik je mod-powers en zeg even dat Cat deze gewoon ge-edit heeft?quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:46 schreef Cat22 het volgende:
Tombo gaat nu reageren en doen alsof ze niet wist dat ik al gereageerd heb.![]()
Jij gaat nietquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Cat22 rijdt
Ik ga lekkerin de auto
quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
GREYS! Gebruik je mod-powers en zeg even dat Cat deze gewoon ge-edit heeft?
quote:Op vrijdag 9 april 2010 03:06 schreef JJH het volgende:
Ik voorzie een boel "Er-komen-hier-net-twee-vreemde-vrouwen-binnen-en-ze-hebben-alleen-maar-aandacht-voor-de-kat/hond/parkiet-posts.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 07:52 schreef Cat22 het volgende:
Naartjie is zijn nood aan het klagen bij Tombola. Hij heeft nog geen ontbijt gehad.
Nou dat gaat lekker, bij het eerste adres al te laatquote:
zeker!!quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou dat gaat lekker, bij het eerste adres al te laat
Heb je je fotocamera klaarliggen?
Hoi Haraquote:
Dat heet fashionable late, Llquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die Tombola komt ook nooit op tijd he, toen met DTH was ze ook te laat
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Cat daar al maoam-fartend met een stringetje van Tombola op haar hoofd Toffifee zit weg te spoelen met een fles Safari. Dus ik zou niet al te hoge verwachtingen over morgen hebbenquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:55 schreef Strega het volgende:
Ja, morgen liggen ze zover op schema achter.......
We zullen Ing vanavond strenge instructies geven!
vertel mij watquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die Tombola komt ook nooit op tijd he, toen met DTH was ze ook te laat
Nee, we maken een aparte photobucket voor de foto's met mensenquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:23 schreef Bamba het volgende:
Ik heb foto's van ze met Gizmo, maar mag ze niet online zetten
Je hebt gelijk, ik laat het betere bakwerk maar ongedaan!quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Cat daar al maoam-fartend met een stringetje van Tombola op haar hoofd Toffifee zit weg te spoelen met een fles Safari. Dus ik zou niet al te hoge verwachtingen over morgen hebben
Toe maar dames! Het kan niet op.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, we maken een aparte photobucket voor de foto's met mensen
Ik ga zo foto's van Gizmo alleen posten (internet in de auto)
WAT!quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:29 schreef Strega het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik laat het betere bakwerk maar ongedaan!
Nou, dan toch maar es even zien!quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
WAT!![]()
Niet naar Ll luisteren!!!!! Dat is een man!!!!!
Mooie katermans!!quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:38 schreef tombolafan het volgende:
Gizmo!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sneu! (Of ben je bang?)quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:46 schreef Barbaaf het volgende:
Helaas dames, ik kan er niet bij zijn, zit ziek thuis
Ik schijt ervan in m'n broekquote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:44 schreef tombolafan het volgende:
In de auto:
Cat22:
[ afbeelding ]
Tombolafan:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:45 schreef Bamba het volgende:
Gizmo heeft overigens het grootste gedeelte van het bezoek liggen pitten in de kinderstoel van R. Gezelligerd
In de auto:
Cat22:
[ afbeelding ]
Tombolafan:
[ afbeelding ]
Het duurde ook even voordat ze bij mij wegreden, eerst moesten die foto's gemaakt worden natuurlijkquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit hardop te lachen, OMGTutjes on tour-online
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:11 schreef Bamba het volgende:
[..]
Het duurde ook even voordat ze bij mij wegreden, eerst moesten die foto's gemaakt worden natuurlijk![]()
Ja, dat effect schijnen die twee dames wel vaker te hebben!quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:53 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik schijt ervan in m'n broekbuikgriep
quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:13 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, dat effect schijnen die twee dames wel vaker te hebben!
Gedaan!quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:27 schreef Greys het volgende:
Aai Elies d'r arm even (zachtjes!!!) van ons. En een kusje d'r op!
Gaan jullie dat nog halen denk je?quote:Aankomst bij Nokwanda (met eventueel Barbaaf): 14.00
quote:
Oew dan komen julie zo bij mij langsquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:53 schreef tombolafan het volgende:
We zitten in de tuin bij ElisaB en Beeb
Helaas zijn maar 4 van de 5 katten sociaal genoeg voor foto's, dus die komen zo
meh, reken maar op zondag, in dit tempoquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:11 schreef JJH het volgende:
Kan ik de planning voor morgen ook al 3 kwartier tot een uur vooruitschuiven?:@
Zondag ben ik zelf onderweg.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
meh, reken maar op zondag, in dit tempo
Als ze daar nu nog niet zijn, dan komt het niet meer goedquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:25 schreef Maes het volgende:
Gaat het goed hier? Oh ik zie het al ze zijn al bij Elies geweestEn nu bij Nok of zijn ze nog onderweg??
rond deze tijd zal de boel wel vast staanquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ze daar nu nog niet zijn, dan komt het niet meer goed
quote:
quote:
In de auto:
Cat22:
[ afbeelding ]
Tombolafan:
[ afbeelding ]
Begin maar met poetsenquote:
Lief tochquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:34 schreef nokwanda het volgende:
Er rollen hier allemaal balletjes de trap af met veel kabaal
Ja, Kareltje gaat er ook echt achteraan alquote:
We krijgen nu wel ERG weinig info van de Tour he?quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Potver Tombo, doe es reageren op je sms
quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:12 schreef Greys het volgende:
Was het gezellig Nok? Liet je beestenboel zich van z'n beste kant zien?
quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]Was gezellig. Kort, dat wel. We hebben lekker op het balkon gezeten. Toen ik daar eerder zat waren er ook 6 katten boven. Nu kwamen ze naar beneden omdat ik beneden was. Behalve Kay en Bijoux kwamen ze wel even kennismaken, of lieten ze zich iig zien. Kay lag bij het weggaan, toen we weer beneden kwamen, wel weer op haar eigen plekkie en liet zich zowaar fotograferen.
Mudhle heeft Tombo zowaar kopjes gegeven. Doet ze nooit. ook niet als ze omgekocht wordt met kauwstaafjes. Nu wel.
Poeska onderging alles zoals altijd, met haar uilige hoofd (oehoe)
Donna lag voor het eerst samen met Purrr op ons bed en die kwam ook nog even buurten. Maar toen ze een balletje kreeg schoot ze ervandoor
Taartje.
Het was een miniminimeet. Jammer dat anderen niet konden komen.
Kom morgenochtend hier heen. De taart staat al in de oven!![]()
Jullie zijn allemaal welkom!quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:04 schreef DanseMacabre het volgende:
Oeh taart, Strega. Ik kom morgen ook bij jullie langs.
Ik was aan het rijdenquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Potver Tombo, doe es reageren op je sms
Indeed we arequote:Op vrijdag 9 april 2010 18:53 schreef Greys het volgende:
[..]
We krijgen nu wel ERG weinig info van de Tour he?
Die zitten bruut te Maccen onderweg denk ik
Dan gaan ze nooit meer weg!!!!!!quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:19 schreef DanseMacabre het volgende:
Doe maar ongezond.
Wacht maar tot je m'n kant-en-klare soep met kant-en-klare broodjes met kant-en-klaar beleg proeft.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik was aan het rijden
Dus ik kon niet smsen
[..]
Indeed we are
Ik HEB niet eens een kelder.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
omdat ze verdoofd neervallen en in de kelder gehouden worden?
Ik moet morgen naar de tegenovergestelde kant van het land, Eindhoven, voor een observatie van een groep kinderen (weer zo'n incidenteel project).quote:
Ze hebben mij gewoon in mijn eigeste kooi geproptquote:
Zwaai maar even naar Rinske dan.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik moet morgen naar de tegenovergestelde kant van het land, Eindhoven, voor een observatie van een groep kinderen (weer zo'n incidenteel project).
Helaas, anders was ik veel liever meegegaan eigenlijk. Ik wil sowieso ontzettend graag jullie kant op komen.
Maar ik kan de centjes van morgen niet missen en het staat wel weer leuk op mijn CV. dan is het niet helemaal een gat.
Nee, en wij lopen niet weg! Ik zeker nog niet.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik moet morgen naar de tegenovergestelde kant van het land, Eindhoven, voor een observatie van een groep kinderen (weer zo'n incidenteel project).
Helaas, anders was ik veel liever meegegaan eigenlijk. Ik wil sowieso ontzettend graag jullie kant op komen.
Maar ik kan de centjes van morgen niet missen en het staat wel weer leuk op mijn CV. dan is het niet helemaal een gat.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ze hebben mij gewoon in mijn eigeste kooi gepropt
als we dan toch bezig zijn ik heb nog nooit de gelegenheid gehad omquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:04 schreef DanseMacabre het volgende:
Het is een schande, een GROTE schande.Deze smiley past er helemaal niet bij, maar ik wilde 'm altijd al eens gebruiken.
De McDo was zeker belangrijker?quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zit hier al een uuuuur bij het raaaaaam en ze koooooomen gewoooon niehiet
quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als we dan toch bezig zijn ik heb nog nooit de gelegenheid gehad omte gebruiken
Ik denk hetquote:
Daar zijn ze een uurtje terug vertrokken iddquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:23 schreef Greys het volgende:
Ik zag ze toch ergens posten dat ze bij de McDo Strand Horst waren?
En de drank.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:50 schreef nokwanda het volgende:
Verstop liever je strings
Ze heeft een zak mee, Tombo zet net het gasmasker opquote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ze heeft een zak mee, Tombo zet net het gasmasker op
quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:46 schreef DanseMacabre het volgende:
Volgende SC-titel: waar we lege quotes quoten. Ofzo.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:46 schreef tombolafan het volgende:
ZEG!![]()
De slowchat is ergens anders!![]()
Foto's komen zo
hehe eindelijk,quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:46 schreef tombolafan het volgende:
ZEG!![]()
De slowchat is ergens anders!![]()
Foto's komen zo
Ik ben even de photobucket aan het reorganiserenquote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben even de photobucket aan het reorganiseren
Ik kan niet meer op photobucket...quote:
Maar net deden die foto's het toch wel?quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kan niet meer op photobucket...
Ja, maar ik ging ze wijzigen en daarna kwam ik er niet meer opquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Maar net deden die foto's het toch wel?
das dat verrotte friesse internet, het internet werkt daar per postquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar ik ging ze wijzigen en daarna kwam ik er niet meer op
Ml zet ze zo terugquote:
probeer het anders om te zetten in asciiquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar ik ging ze wijzigen en daarna kwam ik er niet meer op
Dat valt volgens mij wel mee na deze posts niet meer gezienquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:19 schreef Loveless85 het volgende:
Zitten jullie nou bij Ingetje en weer met z'n allen te FOK!ken![]()
Nee, ik alleen, omdat ik de foto's moet plaatsen van bepaalde figuren op FOK!quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:19 schreef Loveless85 het volgende:
Zitten jullie nou bij Ingetje en weer met z'n allen te FOK!ken![]()
Cat en Ingetje zitten over jullie te roddelenquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ik alleen, omdat ik de foto's moet plaatsen van bepaalde figuren op FOK!
Och over mij valt toch niks te roddelenquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Cat en Ingetje zitten over jullie te roddelen
quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Cat en Ingetje zitten over jullie te roddelen
quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Och over mij valt toch niks te roddelen
ik heb bij mij thuis toch jouw naam horen vallen!quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Och over mij valt toch niks te roddelen
quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Om mee te doen: ik heb vandaag een stuk gereden en toen we langs Zwolle reden moest ik Cat van het stuur slaan hoor, die wilde de afslag nemen
quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:24 schreef Bamba het volgende:
[..]
ik heb bij mij thuis toch jouw naam horen vallen!
Domme Cat.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Om mee te doen: ik heb vandaag een stuk gereden en toen we langs Zwolle reden moest ik Cat van het stuur slaan hoor, die wilde de afslag nemen
Whutwhutwhutquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:24 schreef Bamba het volgende:
[..]
ik heb bij mij thuis toch jouw naam horen vallen!
quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSTTTTTTTTT!!!!!!!
quote:
Ze waren heel goed bezig in de tuin!quote:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:03 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
"I'M MEEELLLLTINGGGGGGG AAAHHHHHHHH"
er hangt een sliertje uit d'r mond,quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
DON'T MESS WITH DONNA![]()
[ afbeelding ]
Nee, er hangt een haartje IN haar mondquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
er hangt een sliertje uit d'r mond,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:18 schreef trovey het volgende:
Ik lurk door de gehele dag heen bij tijd en wijle een beetje in dit topic.
geen probleemhier, maar ik hoor al sinds mijn 7e dat ik praat als een ouwe lulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
*kijkt op profiel.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ben geloof ik de jongste van deze sc
nou woei, ander topic, zelfde mensenquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:51 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
*kijkt op profiel.
Kut, je bent zelfs nog jonger dan ik.
Edit: dit is de SC helemaal niet.![]()
Ach, ga toch op je bank gemaakt van Rinske's moeder zitten.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou woei, ander topic, zelfde mensen
pluizigquote:Op zaterdag 10 april 2010 01:02 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ach, ga toch op je bank gemaakt van Rinske's moeder zitten.![]()
je bedoelt "hetzelfde kapsel als die kneus op facebook waarvan ik zijn foto's steel en jullie laat denken dat ik dat ben"quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:07 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ze heeft wel een beetje hetzelfde kapsel als jij.
Ja die.quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je bedoelt "hetzelfde kapsel als die kneus op facebook waarvan ik zijn foto's steel en jullie laat denken dat ik dat ben"
Zoiets jaquote:
Geen string avonturen?quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou, ik heb ze op bed gebracht heur....nou hopen dat ze rustig zijn vannacht
Ik ben er niet bij gebleven; zolderdeur dichtgedaan en vingers in de oren.quote:
Ook onder de doesj?quote:Op zaterdag 10 april 2010 09:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ben er niet bij gebleven; zolderdeur dichtgedaan en vingers in de oren.
Nu staan ze te douchen, of eentje dan, waar de ander uithangt weet ik niet
Kweenie, maar ik durf niet te kijkenquote:
Maak maar foto's met je ogen dicht, dan zeg ik wel wat er op staatquote:Op zaterdag 10 april 2010 09:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kweenie, maar ik durf niet te kijken
quote:Op zaterdag 10 april 2010 09:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maak maar foto's met je ogen dicht, dan zeg ik wel wat er op staat
Scherp, zo op de vroege ochtendquote:Op zaterdag 10 april 2010 09:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maak maar foto's met je ogen dicht, dan zeg ik wel wat er op staat
Oh ja, jij ging weekendje wegquote:Op zaterdag 10 april 2010 09:03 schreef Loveless85 het volgende:
Ja ik ga zo ook op tour, dus het mot wel
Tis maar een nachtje, vanochtend weg, morgenavond terugquote:Op zaterdag 10 april 2010 09:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh ja, jij ging weekendje weg![]()
Met die van jou?
Maar wel leuheukquote:Op zaterdag 10 april 2010 09:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tis maar een nachtje, vanochtend weg, morgenavond terug
Sterkte nog evenquote:Op zaterdag 10 april 2010 09:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maar wel leuheuk![]()
Nr. 2 gaat onder de douche.
Ik ga maar vast aan de koffie....ik trek het anders niet meer heur
Bedankt, alles is weer schoon en frips en benedenquote:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hebben we ons best gedaan, of hebben we ons best gedaan
quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
DON'T MESS WITH DONNA![]()
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 09:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat heeft de moeder van Ing speciaal voor ons opgehangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |