Oew dan komen julie zo bij mij langsquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:53 schreef tombolafan het volgende:
We zitten in de tuin bij ElisaB en Beeb
Helaas zijn maar 4 van de 5 katten sociaal genoeg voor foto's, dus die komen zo
meh, reken maar op zondag, in dit tempoquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:11 schreef JJH het volgende:
Kan ik de planning voor morgen ook al 3 kwartier tot een uur vooruitschuiven?:@
Zondag ben ik zelf onderweg.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
meh, reken maar op zondag, in dit tempo
Als ze daar nu nog niet zijn, dan komt het niet meer goedquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:25 schreef Maes het volgende:
Gaat het goed hier? Oh ik zie het al ze zijn al bij Elies geweestEn nu bij Nok of zijn ze nog onderweg??
rond deze tijd zal de boel wel vast staanquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ze daar nu nog niet zijn, dan komt het niet meer goed
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:44 schreef tombolafan het volgende:
In de auto:
Cat22:
[ afbeelding ]
Tombolafan:
[ afbeelding ]
Begin maar met poetsenquote:
Lief tochquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:34 schreef nokwanda het volgende:
Er rollen hier allemaal balletjes de trap af met veel kabaal
Ja, Kareltje gaat er ook echt achteraan alquote:
We krijgen nu wel ERG weinig info van de Tour he?quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Potver Tombo, doe es reageren op je sms
quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:12 schreef Greys het volgende:
Was het gezellig Nok? Liet je beestenboel zich van z'n beste kant zien?
quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]Was gezellig. Kort, dat wel. We hebben lekker op het balkon gezeten. Toen ik daar eerder zat waren er ook 6 katten boven. Nu kwamen ze naar beneden omdat ik beneden was. Behalve Kay en Bijoux kwamen ze wel even kennismaken, of lieten ze zich iig zien. Kay lag bij het weggaan, toen we weer beneden kwamen, wel weer op haar eigen plekkie en liet zich zowaar fotograferen.
Mudhle heeft Tombo zowaar kopjes gegeven. Doet ze nooit. ook niet als ze omgekocht wordt met kauwstaafjes. Nu wel.
Poeska onderging alles zoals altijd, met haar uilige hoofd (oehoe)
Donna lag voor het eerst samen met Purrr op ons bed en die kwam ook nog even buurten. Maar toen ze een balletje kreeg schoot ze ervandoor
Taartje.
Het was een miniminimeet. Jammer dat anderen niet konden komen.
Kom morgenochtend hier heen. De taart staat al in de oven!![]()
Jullie zijn allemaal welkom!quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:04 schreef DanseMacabre het volgende:
Oeh taart, Strega. Ik kom morgen ook bij jullie langs.
Ik was aan het rijdenquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Potver Tombo, doe es reageren op je sms
Indeed we arequote:Op vrijdag 9 april 2010 18:53 schreef Greys het volgende:
[..]
We krijgen nu wel ERG weinig info van de Tour he?
Die zitten bruut te Maccen onderweg denk ik
Dan gaan ze nooit meer weg!!!!!!quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:19 schreef DanseMacabre het volgende:
Doe maar ongezond.
Wacht maar tot je m'n kant-en-klare soep met kant-en-klare broodjes met kant-en-klaar beleg proeft.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik was aan het rijden
Dus ik kon niet smsen
[..]
Indeed we are
Ik HEB niet eens een kelder.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
omdat ze verdoofd neervallen en in de kelder gehouden worden?
Ik moet morgen naar de tegenovergestelde kant van het land, Eindhoven, voor een observatie van een groep kinderen (weer zo'n incidenteel project).quote:
Ze hebben mij gewoon in mijn eigeste kooi geproptquote:
Zwaai maar even naar Rinske dan.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik moet morgen naar de tegenovergestelde kant van het land, Eindhoven, voor een observatie van een groep kinderen (weer zo'n incidenteel project).
Helaas, anders was ik veel liever meegegaan eigenlijk. Ik wil sowieso ontzettend graag jullie kant op komen.
Maar ik kan de centjes van morgen niet missen en het staat wel weer leuk op mijn CV. dan is het niet helemaal een gat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |