quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:03 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
"I'M MEEELLLLTINGGGGGGG AAAHHHHHHHH"
er hangt een sliertje uit d'r mond,quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
DON'T MESS WITH DONNA![]()
[ afbeelding ]
Nee, er hangt een haartje IN haar mondquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
er hangt een sliertje uit d'r mond,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:18 schreef trovey het volgende:
Ik lurk door de gehele dag heen bij tijd en wijle een beetje in dit topic.
geen probleemhier, maar ik hoor al sinds mijn 7e dat ik praat als een ouwe lulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
*kijkt op profiel.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ben geloof ik de jongste van deze sc
nou woei, ander topic, zelfde mensenquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:51 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
*kijkt op profiel.
Kut, je bent zelfs nog jonger dan ik.
Edit: dit is de SC helemaal niet.![]()
Ach, ga toch op je bank gemaakt van Rinske's moeder zitten.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou woei, ander topic, zelfde mensen
pluizigquote:Op zaterdag 10 april 2010 01:02 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ach, ga toch op je bank gemaakt van Rinske's moeder zitten.![]()
je bedoelt "hetzelfde kapsel als die kneus op facebook waarvan ik zijn foto's steel en jullie laat denken dat ik dat ben"quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:07 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ze heeft wel een beetje hetzelfde kapsel als jij.
Ja die.quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je bedoelt "hetzelfde kapsel als die kneus op facebook waarvan ik zijn foto's steel en jullie laat denken dat ik dat ben"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |