quote:Op donderdag 8 april 2010 23:14 schreef Rockiejj het volgende:
Photoshop Battle #36: Waar -K03N- nog net op tijd online was
Wat heb je gedaan met de trommelquote:
ik heb nog een linkje met Photoshop lesmateriaal die er wel tussen kanquote:Op donderdag 8 april 2010 23:21 schreef Maringo het volgende:
Wordt tijd voor een wiki update ook... laat ik me daar maar es mee bezighouden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 30 mei 2010 22:58 schreef PiRANiA het volgende over -K03N-:
WHAHAHA BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS :D
Op zondag 19 september 2010 01:16 schreef JanPiraat het volgende over -K03N-:
ij bent zojuist Diehard NB geworden met deze shit _O_ _O_
Gefixt!quote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 23:22 schreef -K03N- het volgende:
[..]
ik heb nog een linkje met Photoshop lesmateriaal die er wel tussen kanIk zet hem erbij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
[..]
ik heb nog een linkje met Photoshop lesmateriaal die er wel tussen kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lynda.com/PhotoShop/CS4| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
[..]
ik heb nog een linkje met Photoshop lesmateriaal die er wel tussen kanGoogle op tutorial samen met wat je wilt doen dan vind je genoeg. En als je er echt niet uitkomt, willen de mensen hier je ook nog wel es helpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het iig geen nuttige toevoeging aan de OP, omdat als je er 1 doet, je er meteen 200 miljoen miljard kan neerzetten...
Wiki ge-edit, alle topics erbij gezet inclusief nummer 21quote:Op donderdag 8 april 2010 23:21 schreef Maringo het volgende:
Wordt tijd voor een wiki update ook... laat ik me daar maar es mee bezighouden
eetze!quote:Op donderdag 8 april 2010 23:26 schreef -K03N- het volgende:
de tijd is tot 24:00 of 00:30
ik gaat nog effe naar de Mac
Doe mij een Chicken Sensationquote:Op donderdag 8 april 2010 23:26 schreef -K03N- het volgende:
de tijd is tot 24:00 of 00:30
ik gaat nog effe naar de Mac
e missen nog n topicquote:Op donderdag 8 april 2010 23:27 schreef Maringo het volgende:
[..]
Wiki ge-edit, alle topics erbij gezet inclusief nummer 21Toch handig dat sommige in de lapo een link zetten naar de volgende
Mijne is officieel lesmateriaal uitgegeven door zo'n photoshop club (weet de naam niet meerquote:Op donderdag 8 april 2010 23:26 schreef Maringo het volgende:
[..]
Google op tutorial samen met wat je wilt doen dan vind je genoeg. En als je er echt niet uitkomt, willen de mensen hier je ook nog wel es helpen
The gamequote:Op donderdag 8 april 2010 23:34 schreef Maringo het volgende:
[..]
Waarom doe jij drie posts achter elkaar? O wacht...
Komt eraan kweet alleen niet of hij het overleeft naar je huisquote:
Upload hm ff op rapidsharequote:Op donderdag 8 april 2010 23:35 schreef -K03N- het volgende:
[..]
Komt eraan kweet alleen niet of hij het overleeft naar je huis
Heeft TS geregeldquote:Op donderdag 8 april 2010 23:32 schreef Maringo het volgende:
[..]
De wiki is aangepast, niet de OPdat mag TS doen!
ben er weer dus einde pollquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 30 mei 2010 22:58 schreef PiRANiA het volgende over -K03N-:
Neej je moet nog een plaatje kiezenquote:
Dank u overigens, dit maakt het verlies wat draaglijkerquote:Op donderdag 8 april 2010 23:03 schreef ToT het volgende:
Ik heb io 3 gestemd vanwege de 1337 sk1lz0rz!
Dixuckersquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Prop er een stel geyle neuxletjes in en noem ze de...........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
Hi resquote:
de res is higer dan de vorige dixie die was gepostquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:53 schreef -K03N- het volgende:
kan er voortaan een iets kleiner plaatje gekozen worden met een hoge resolutie dat werkt over het algemeen beter en men kan er vaak wat meer mee omdat het dan ook goed op andere past
[..]
Hi res![]()
zoom eens in naar 100%
Is je verbinding wel oké?quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:01 schreef -K03N- het volgende:
Inleveren kan wel bij mij
ben nu toch op stage
yep tis wel proxyquote:
-K03N-quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:14 schreef Minifan het volgende:
Ik ben ook klaar, ik moet nu wel een inleveradres weten want ik moet weg
Zag het net jaquote:
Je kan hm toch kleiner maken als ie te groot voor je isquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:53 schreef -K03N- het volgende:
kan er voortaan een iets kleiner plaatje gekozen worden met een hoge resolutie dat werkt over het algemeen beter en men kan er vaak wat meer mee omdat het dan ook goed op andere past
[..]
Hi res![]()
zoom eens in naar 100%
quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:40 schreef HaJee het volgende:
[..]
Toffe Vrouw Post !
Trouwen Voor Pinksteren ?
ik heb wel onze fokverkering aangekondigdquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:46 schreef HaJee het volgende:
[..]
Geldt ook voor mij dus dan heft het elkaar weer op![]()
Yes ! M'n hele dag in één post weer goedquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:48 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik heb wel onze fokverkering aangekondigdin het daarvoor bestemde topic
geregeld Akelaquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:28 schreef Dottey het volgende:
zeg maringo... haal jij dan ook gelijk de psbattlebanner wedstrijd uit de op? (wiki)
en die ene regel dat je niet mag meedoen als je gewonnen hebt?
quote:
Die had ry4life gisteren al gemaakt met dat andere dixi-plaatje dat toen gepost is. Maakt op zich niets uit. Als je die grote dixi spiegelt zijn ze nagenoeg hetzelfde.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:07 schreef cod2lord het volgende:
Nummer 4 is wel kei gaaf !! alleen is dat niet een ander plaatje o.O ?
quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:15 schreef cod2lord het volgende:
Er is ook nooit iemand die mijne mooi vind
tot 5 (vijf) uur aangezien er veel mensen op hun werk zittenquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:31 schreef Minifan het volgende:
Tot hoelaat kunnen we stemmen? het is nu een half uur later
Okequote:Op vrijdag 9 april 2010 14:46 schreef -K03N- het volgende:
[..]
tot 5 (vijf) uur aangezien er veel mensen op hun werk zitten
Ik had toch die bh uitgeknipt zodat die niet mee kleurt met de patronen op dr huid. Voor de rest ziet het er goed uitquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:25 schreef cod2lord het volgende:
Ik moet een opdracht voor school maken. En vroeg me af wat jullie er van vinden. Opmerkingen/enz zijn welkom
Voor
[ afbeelding ]
Na' vi![]()
![]()
[ afbeelding ]
alvast bedankt
inderdaad, de BH lijkt doorschijnend. Tevens is de witte achtergrond blauw gekleurdquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:55 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik had toch die bh uitgeknipt zodat die niet mee kleurt met de patronen op dr huid. Voor de rest ziet het er goed uit
Je zou andere manieren moeten proberen, layer masks enzoquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:02 schreef cod2lord het volgende:
Ik had er ff bij moeten vertellen dat ik het s'nachts zonder lenzen heb gemaaktik kwam er ook pas achter toen ik hem net zag
en de achtergrond wou ik wel wit laten maar de wand tool had er geen zin in dusja dan maar helemaal blauw. Bedankt voor de hulp iig
of desnoods simpel knippen met de polygon lassoquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:09 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Je zou andere manieren moeten proberen, layer masks enzo
xD xDquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:53 schreef Wasmachinemann het volgende:
[verkapte_grap]Polygon? Bedoelde je niet Porygon? :3 [/verkapte_grap]
pentool! in lagen werken!quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:35 schreef Maringo het volgende:
[..]
of desnoods simpel knippen met de polygon lasso
aangepast eh... ik dacht dat jij nog maar 18 punten hadquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:37 schreef HaJee het volgende:
Ranglijst iets aangepast.
Ranglijst:
1. HaJee (20)
Klopt, en bij jou heb ik er twee afgehaaldquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:14 schreef Maringo het volgende:
[..]
aangepast eh... ik dacht dat jij nog maar 18 punten had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom, maar de bedoeling is om het plaatje naar het inleverpunt te sturen voor 23.00. In dit geval ben ik dat. Doe dat nog even voor de zekerheid, dan wordt 'ie niet vergeten.quote:
Moet je per PM sturen naar degene die hem wil ontvangen!quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:22 schreef Duzzy het volgende:
mijn eerste deelname..
Waterrennen..
[ afbeelding ][/URL]
Nee, het blijft 23.00. D'r zijn ook mensen die wat meer tijd nodig hebben. Kan zelf ook nu pas beginnen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:37 schreef Rockiejj het volgende:
Ik had echt 0 inspiratie, maar ben uiteindelijk toch nog ergens gekomen.
Kan deadline wat vervroegd worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 44% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2010 23:00:44 ]
En ook geen probleem dat ik het mocht vragenquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:19 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ook geen probleem dat je het vraagt hoor
En ook gèèn probleem dat ik er op mocht reagerenquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:21 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
En ook geen probleem dat ik het mocht vragen
je bent mij vergetenquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:37 schreef HaJee het volgende:
Ranglijst iets aangepast.
Ranglijst:
1. HaJee (20)
2. Dottey (17)
3. ToT (8)
3. ry4life (8)
Maringo (7)
-Peppie- (3)
Onderjas (3)
Maok (3)
Shadowflash (3)
mwaterl (2)
Kw4kje (2)
Anarith (2)
Lindgren (2)
frank010 (2)
HeaN82 (2)
Lysdexie (2)
Neroje (1)
Billsgate (1)
Bomil (1)
Elvendertig (1)
haakon (1)
Henkdepenk (1)
HertogJan4Life (1)
mista (1)
naLuh (1)
Triforce_Courage (1)
vanBeest (1)
GuitarJJ(1)
crinoc (1)
-K03N- (1)
cod2lord (1)
Hajee heeft een paar puntjes verschovenquote:
Maar al helemaal géén probleem dat je zo snel reageert op mijn reacties!quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:27 schreef HaJee het volgende:
[..]
En ook gèèn probleem dat ik er op mocht reageren
We all live in a yellow submarine?quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:34 schreef HaJee het volgende:
Dit heb ik en nu weet ik niet meer wat ik er verder mee moetNog gauw wat anders proberen
![]()
[ afbeelding ]
Je bent inderdaad weggevallen maar dat was niet mijn fout. Je staat er in ieder geval weer bij dus iedereen weer blijquote:
En absoluut geen enkel probleem dat je een reactie plaatst over mijn snelle reactie op jouw reactiequote:Op vrijdag 9 april 2010 22:35 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Maar al helemaal géén probleem dat je zo snel reageert op mijn reacties!
photobucket.comquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:45 schreef El_Bartos het volgende:
Iemand een voorstel waar ik een afbeelding kan uploaden?
Ik raak niet op mijn ftp...
Ja, dat zou ik er in een tekstballonnetje bij kunnen plakken maar dan vind ik het nog niets. Anyway, geen tijd meer voor wat nieuws. Volgende battle weer beter (zei ik bij de vorige battle ook al hèquote:
tinypic.com zolang t maar niet aanstootgevend isquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:45 schreef El_Bartos het volgende:
Iemand een voorstel waar ik een afbeelding kan uploaden?
Ik raak niet op mijn ftp...
Thx!quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:47 schreef marcel-o het volgende:
[..]
tinypic.com zolang t maar niet aanstootgevend is
Wacht wel tot 'ie binnen is. Als het helemaal niet gaat lukken even berichtje doen graag.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:53 schreef -K03N- het volgende:
kan er misschien een kleine uitstel zijn, ik probeer hem al 20 min te uploaden maar het werkt niet , ik ga het nu dus effe op m'n laptop proberen
Hier hetzelfde probleem. Photobucket is traag vandaagquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:57 schreef HaJee het volgende:
[..]
Wacht wel tot 'ie binnen is. Als het helemaal niet gaat lukken even berichtje doen graag.
D'r komt dus nog wel wat van jou ?quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:59 schreef Schroevendraaier het volgende:
[..]
Hier hetzelfde probleem. Photobucket is traag vandaag
Gelukkig staat die van jou d'r bij. Dat krikt 't niveau weer wat omhoogquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:18 schreef Wasmachinemann het volgende:
Lol @ die laatste
Waneer mag ik een nieuwe battle maken? ;3
Het was niet ik maar 't schijnt wel mij te moeten voorstellen. Nicequote:Op vrijdag 9 april 2010 23:20 schreef Dottey het volgende:
5!!! omdat omgekocht met![]()
die gaat in mijn fobo... wil diegene die hem heeft gemaakt even zichzelf melden bij mijdan kan ik de credits in mijn fobo erbij zetten
![]()
Als de uitslag van deze bekend wordt gemaakt èn jij bovenaan staatquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:22 schreef Wasmachinemann het volgende:
Indd :3, Maare,Waneer kan ik me battlepost posten? ;3
ik mis alleen de schaduwenquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:23 schreef HaJee het volgende:
[..]
Het was niet ik maar 't schijnt wel mij te moeten voorstellen. Nice
Als je ingeburgerd bent! Dan mag jij ook..quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:22 schreef Wasmachinemann het volgende:
Indd :3, Maare,Waneer kan ik me battlepost posten? ;3
En m'n hoed is kennelijk afgewaaidquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:26 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik mis alleen de schaduwenmaar kniesoor die daar op let
Nummer 8 heeft in ieder geval de pillen die hij nog nìet geslikt heeft in zijn creatie verwerktquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:29 schreef Dottey het volgende:
ik snap 3,4 en 8 sowieso niet![]()
De overwaterlopende man vind ik ook nog wel oke![]()
wel lekker veel inzendingen deze battle!
Keep up the good works!
quote:
Misschien omdat je met Paint heb gewerktquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:41 schreef Wasmachinemann het volgende:
Sow, Die stemmen wel heel graag op mij.
Ja, je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:47 schreef Wasmachinemann het volgende:
Nu is de stemronde toch over of niet?
je tagsquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:52 schreef Wasmachinemann het volgende:
D'r gebeurt hier weer niets dus laat ik maar eens proberen jullie weer wakker te krijgen met een :
NIEUWE BATTLE!!!
Mew verveelt zicht te pletter, Waar zijn Michael Nicht en Wasmachinemann? Kan jij hem een plaats geven waar ze zijn?
Hint: Het heeft iets te maken met de ruimte en onderwater.
[ afbeelding ]
Deadline: 02.00 (bij redelijke deelname)
Collectant: Wasmachinemann
Succes Gozers Mensen!
Dat dusquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:54 schreef Dottey het volgende:
[..]
je tags![]()
bovendien is Maringo de winnaar![]()
Dus hij mag de battle bepalen.. en jij hebt nog geen goedkeuring van de akela
Wie? HaJee? Die moet jij aanbidden..quote:
Zee of de ruimte? :3quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:01 schreef Duzzy het volgende:
Nahw moet ik een pokemon ergens tussen mikken
Volgens Uncyclopedia is Mew een Quantum paradox, Lol. [aka het omgekeerde van een tijdparadox.]quote:
Nee dat blijkt...quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:09 schreef Wasmachinemann het volgende:
Zeekomkommers hebben geen geduld.
quote:
Het kan heel goed zijn dat hij zich morgen ochtend pas meldt.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:17 schreef Wasmachinemann het volgende:
Proost die gozer komt niet meer!
BATTLEN MAAR.
he wasmachinemannetje , snap je wel hoe het gaat hier ? of moet ik het even uitleggen?quote:
Als ik gozer ik ben.. Meldt..quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:07 schreef Wasmachinemann het volgende:
Nou die gozer reageerd niet meer, Begin maar met painten zou ik zeggen.
*Wacht op toestemming van de OP*
quote:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:28 schreef shadowflash het volgende:
[..]
he wasmachinemannetje , snap je wel hoe het gaat hier ? of moet ik het even uitleggen?
er zijn maar 5 regels:
-1 lees voordat je blert
-2 bek dicht als het niet nuttig is
-3 lees de op en zie regel 1 nogmaals
-4 doe normaal
-5 Hajee is de reeks starter samen met ToT (en nog wat andere mensen die trouwe aanhangers zijn) , als je dat niet bevalt dan heb je bij deze een stomp op je neus. en nou gedraag je je maar lekker daaaaag.
hint:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij is al bijna een half uur stil![]()
Neen !quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:00 schreef Duzzy het volgende:
Ben bezig
Altijd bij dezelfde inleveren ?
Ja sorry hoor, ik heb wat drank op , en tjah drenten he xDquote:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:07 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, ik heb wat drank op , en tjah drenten he xD
Geen geklier , Schaduwflits is hier.
Uhm... fappen ..quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:04 schreef HaJee het volgende:
[..]
Neen !
En waar ben je mee bezig ? Er is nog geen nieuwe battle
Zo is dat !quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:07 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, ik heb wat drank op , en tjah drenten he xD
Geen geklier , Schaduwflits is hier.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:16 schreef HaJee het volgende:
[..]
Dan moet je 't resultaat absoluut niet bij mij inleveren![]()
Aangezien ik een van de weinige dames in dit topic benquote:Op zaterdag 10 april 2010 01:51 schreef HaJee het volgende:
[..]
Je denkt toch ook niet dat ik hem op jou afstuur
Ik ook, maar ga nu even de binnenkant van m'n ogen bekijken.quote:Op zaterdag 10 april 2010 02:13 schreef Dottey het volgende:
Truste allemaal! Ik ben benieuwd wat voor battle we morgen krijgen
quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:20 schreef Dottey het volgende:
5!!! omdat omgekocht met![]()
die gaat in mijn fobo... wil diegene die hem heeft gemaakt even zichzelf melden bij mijdan kan ik de credits in mijn fobo erbij zetten
![]()
quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:50 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk.
Plaatje 5 wint en is gemaakt door : MaringoGefeliciteerd !
quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:54 schreef Dottey het volgende:
[..]
je tags![]()
bovendien is Maringo de winnaar![]()
Dus hij mag de battle bepalen.. en jij hebt nog geen goedkeuring van de akela
quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:57 schreef HaJee het volgende:
[..]
Dat dus![]()
Maringo nog aanwezig voor een nieuw plaatje ?
MARINGO !!!
quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:58 schreef Dottey het volgende:
[..]
Wie? HaJee? Die moet jij aanbidden..![]()
Die geeft de tussenlijst op. Maringo komt zo vertellen of hij wel of niet een plaatje heeft en de deadline enzo.
Zorg dat je goede inzendingen laat zien.. Dan kan je wellicht soon battleposten!
quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:08 schreef Dottey het volgende:
Gelukkig heb je ook het geduld van een zeekomkommer![]()
Maringo komt heus langs.. Het gaat hier niet om snelheid, maar om kwaliteit.
* Maringo meld zich.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:09 schreef HaJee het volgende:
[..]
![]()
Laat Maringo zich alsjeblieft melden
Ik hoorde daarbij...quote:
Waar gebruik je zo'n plug voor?quote:
Goedemorgen allemaalquote:Op zaterdag 10 april 2010 08:25 schreef Maringo het volgende:
NEW BATTLE:
"How can I help you? - Buttplug. -I'm sorry,what? -Buttplug! -What kind of plug sir? -BUTTPLUG!!". Iedereen kent dat filmpje wel. Buttplugs komen wel vaker in het nieuws. Denk aan Rotterdam in 2001: De gemeenteraad dacht en leuke aankoop te doen met een beeld van Paul McCarthy. Maar al snel werd het een doorn in het oog van vele mensen en het beeld werd omgedoopt tot Kabouter Buttplug. Om Rotterdam een plezier te doen gaan wij deze kabouter bewerken! Dus pak je buttplug muis erbij en shoppen maar!
[ afbeelding ]
Deadline: 15.00
Verzamelaar: Maringo
Succes
Zorg maar eerst dat je een winnend exemplaar voor een battle aflevert, dan mag je pas een nieuwe battle regelen én mij haten.quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:01 schreef Wasmachinemann het volgende:
*godverdomme* Ik haat je Maringo![]()
![]()
![]()
Ik sluit me hierbij aan. 10 minuutjes extra is genoeg.quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:48 schreef Anarith het volgende:
zou ik misschien 10 minuten extra mogen? ik kom net te laat binnen
Op deze pagina (nog) niet. * Maringo afklopt.quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:28 schreef shadowflash het volgende:
Zijn er nog vervelende mannetjes in je topic?
Bel dan 0800- UITSMIJTER vraag naar muscle bart
Geen probleemquote:Op zaterdag 10 april 2010 16:58 schreef Maringo het volgende:
Ik kan hm niet later doen, want dan word het pas 7 uur dat ik hem kan doen. Ik doe hem nu dus... volgende keer beter
Ik ben hierquote:Op zaterdag 10 april 2010 17:24 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waar iedereen is...
Daar zullen we nooit achterkomen, want ik ga hm sluiten...quote:
Ik heb een betere smaak dan dat en mijn animaties zijn ook wel wat beter dan datquote:Op zaterdag 10 april 2010 17:53 schreef GuitarJJ het volgende:
Gefeliciteerd HeaN82![]()
Animaties / mooie dames winnen altijd![]()
Dacht trouwens dat plaatje 1 van HaJee was
Maar je wint er niet meequote:Op zaterdag 10 april 2010 17:57 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik heb een betere smaak dan dat en mijn animaties zijn ook wel wat beter dan dat
Snel dan, voor die Wasmachineman weer komt zeurenquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:12 schreef HeaN82 het volgende::) Iemand anders moet maar ff een plaatje zoeken, ben bezig met het eten
Aww zo liefquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:24 schreef De-Hamster het volgende:
http://www.zuid-holland-zuid.com/images/BruinKonijn.jpg
Al wat gevonden?quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:12 schreef HeaN82 het volgende:
:) Iemand anders moet maar ff een plaatje zoeken, ben bezig met het eten
Deadline kan wel wat later indien nodigquote:Op zaterdag 10 april 2010 22:34 schreef Neroje het volgende:
Lijkt me wel ja...
Ik zal kijken of ik nog wat kan bedenken in een half uurtje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |