Zee of de ruimte? :3quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:01 schreef Duzzy het volgende:
Nahw moet ik een pokemon ergens tussen mikken
Volgens Uncyclopedia is Mew een Quantum paradox, Lol. [aka het omgekeerde van een tijdparadox.]quote:
Nee dat blijkt...quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:09 schreef Wasmachinemann het volgende:
Zeekomkommers hebben geen geduld.
quote:
Het kan heel goed zijn dat hij zich morgen ochtend pas meldt.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:17 schreef Wasmachinemann het volgende:
Proost die gozer komt niet meer!
BATTLEN MAAR.
he wasmachinemannetje , snap je wel hoe het gaat hier ? of moet ik het even uitleggen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik gozer ik ben.. Meldt..quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:07 schreef Wasmachinemann het volgende:
Nou die gozer reageerd niet meer, Begin maar met painten zou ik zeggen.
*Wacht op toestemming van de OP*
quote:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:28 schreef shadowflash het volgende:
[..]
he wasmachinemannetje , snap je wel hoe het gaat hier ? of moet ik het even uitleggen?
er zijn maar 5 regels:
-1 lees voordat je blert
-2 bek dicht als het niet nuttig is
-3 lees de op en zie regel 1 nogmaals
-4 doe normaal
-5 Hajee is de reeks starter samen met ToT (en nog wat andere mensen die trouwe aanhangers zijn) , als je dat niet bevalt dan heb je bij deze een stomp op je neus. en nou gedraag je je maar lekker daaaaag.
hint:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij is al bijna een half uur stil![]()
Neen !quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:00 schreef Duzzy het volgende:
Ben bezig
Altijd bij dezelfde inleveren ?
Ja sorry hoor, ik heb wat drank op , en tjah drenten he xDquote:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:07 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, ik heb wat drank op , en tjah drenten he xD
Geen geklier , Schaduwflits is hier.
Uhm... fappen ..quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:04 schreef HaJee het volgende:
[..]
Neen !
En waar ben je mee bezig ? Er is nog geen nieuwe battle
Zo is dat !quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:07 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, ik heb wat drank op , en tjah drenten he xD
Geen geklier , Schaduwflits is hier.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:16 schreef HaJee het volgende:
[..]
Dan moet je 't resultaat absoluut niet bij mij inleveren![]()
Aangezien ik een van de weinige dames in dit topic benquote:Op zaterdag 10 april 2010 01:51 schreef HaJee het volgende:
[..]
Je denkt toch ook niet dat ik hem op jou afstuur
Ik ook, maar ga nu even de binnenkant van m'n ogen bekijken.quote:Op zaterdag 10 april 2010 02:13 schreef Dottey het volgende:
Truste allemaal! Ik ben benieuwd wat voor battle we morgen krijgen
quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:20 schreef Dottey het volgende:
5!!! omdat omgekocht met![]()
die gaat in mijn fobo... wil diegene die hem heeft gemaakt even zichzelf melden bij mijdan kan ik de credits in mijn fobo erbij zetten
![]()
quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:50 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk.
Plaatje 5 wint en is gemaakt door : MaringoGefeliciteerd !
quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:54 schreef Dottey het volgende:
[..]
je tags![]()
bovendien is Maringo de winnaar![]()
Dus hij mag de battle bepalen.. en jij hebt nog geen goedkeuring van de akela
quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:57 schreef HaJee het volgende:
[..]
Dat dus![]()
Maringo nog aanwezig voor een nieuw plaatje ?
MARINGO !!!
quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:58 schreef Dottey het volgende:
[..]
Wie? HaJee? Die moet jij aanbidden..![]()
Die geeft de tussenlijst op. Maringo komt zo vertellen of hij wel of niet een plaatje heeft en de deadline enzo.
Zorg dat je goede inzendingen laat zien.. Dan kan je wellicht soon battleposten!
quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:08 schreef Dottey het volgende:
Gelukkig heb je ook het geduld van een zeekomkommer![]()
Maringo komt heus langs.. Het gaat hier niet om snelheid, maar om kwaliteit.
* Maringo meld zich.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:09 schreef HaJee het volgende:
[..]
![]()
Laat Maringo zich alsjeblieft melden
Ik hoorde daarbij...quote:
Waar gebruik je zo'n plug voor?quote:
Goedemorgen allemaalquote:Op zaterdag 10 april 2010 08:25 schreef Maringo het volgende:
NEW BATTLE:
"How can I help you? - Buttplug. -I'm sorry,what? -Buttplug! -What kind of plug sir? -BUTTPLUG!!". Iedereen kent dat filmpje wel. Buttplugs komen wel vaker in het nieuws. Denk aan Rotterdam in 2001: De gemeenteraad dacht en leuke aankoop te doen met een beeld van Paul McCarthy. Maar al snel werd het een doorn in het oog van vele mensen en het beeld werd omgedoopt tot Kabouter Buttplug. Om Rotterdam een plezier te doen gaan wij deze kabouter bewerken! Dus pak je buttplug muis erbij en shoppen maar!
[ afbeelding ]
Deadline: 15.00
Verzamelaar: Maringo
Succes
Zorg maar eerst dat je een winnend exemplaar voor een battle aflevert, dan mag je pas een nieuwe battle regelen én mij haten.quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:01 schreef Wasmachinemann het volgende:
*godverdomme* Ik haat je Maringo![]()
![]()
![]()
Ik sluit me hierbij aan. 10 minuutjes extra is genoeg.quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:48 schreef Anarith het volgende:
zou ik misschien 10 minuten extra mogen? ik kom net te laat binnen
Op deze pagina (nog) niet. * Maringo afklopt.quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:28 schreef shadowflash het volgende:
Zijn er nog vervelende mannetjes in je topic?
Bel dan 0800- UITSMIJTER vraag naar muscle bart
Geen probleemquote:Op zaterdag 10 april 2010 16:58 schreef Maringo het volgende:
Ik kan hm niet later doen, want dan word het pas 7 uur dat ik hem kan doen. Ik doe hem nu dus... volgende keer beter
Ik ben hierquote:Op zaterdag 10 april 2010 17:24 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waar iedereen is...
Daar zullen we nooit achterkomen, want ik ga hm sluiten...quote:
Ik heb een betere smaak dan dat en mijn animaties zijn ook wel wat beter dan datquote:Op zaterdag 10 april 2010 17:53 schreef GuitarJJ het volgende:
Gefeliciteerd HeaN82![]()
Animaties / mooie dames winnen altijd![]()
Dacht trouwens dat plaatje 1 van HaJee was
Maar je wint er niet meequote:Op zaterdag 10 april 2010 17:57 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik heb een betere smaak dan dat en mijn animaties zijn ook wel wat beter dan dat
Snel dan, voor die Wasmachineman weer komt zeurenquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:12 schreef HeaN82 het volgende::) Iemand anders moet maar ff een plaatje zoeken, ben bezig met het eten
Aww zo liefquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:24 schreef De-Hamster het volgende:
http://www.zuid-holland-zuid.com/images/BruinKonijn.jpg
Al wat gevonden?quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:12 schreef HeaN82 het volgende:
:) Iemand anders moet maar ff een plaatje zoeken, ben bezig met het eten
Deadline kan wel wat later indien nodigquote:Op zaterdag 10 april 2010 22:34 schreef Neroje het volgende:
Lijkt me wel ja...
Ik zal kijken of ik nog wat kan bedenken in een half uurtje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |