Zee of de ruimte? :3quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:01 schreef Duzzy het volgende:
Nahw moet ik een pokemon ergens tussen mikken
Volgens Uncyclopedia is Mew een Quantum paradox, Lol. [aka het omgekeerde van een tijdparadox.]quote:
Nee dat blijkt...quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:09 schreef Wasmachinemann het volgende:
Zeekomkommers hebben geen geduld.
quote:
Het kan heel goed zijn dat hij zich morgen ochtend pas meldt.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:17 schreef Wasmachinemann het volgende:
Proost die gozer komt niet meer!
BATTLEN MAAR.
he wasmachinemannetje , snap je wel hoe het gaat hier ? of moet ik het even uitleggen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik gozer ik ben.. Meldt..quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:07 schreef Wasmachinemann het volgende:
Nou die gozer reageerd niet meer, Begin maar met painten zou ik zeggen.
*Wacht op toestemming van de OP*
quote:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:28 schreef shadowflash het volgende:
[..]
he wasmachinemannetje , snap je wel hoe het gaat hier ? of moet ik het even uitleggen?
er zijn maar 5 regels:
-1 lees voordat je blert
-2 bek dicht als het niet nuttig is
-3 lees de op en zie regel 1 nogmaals
-4 doe normaal
-5 Hajee is de reeks starter samen met ToT (en nog wat andere mensen die trouwe aanhangers zijn) , als je dat niet bevalt dan heb je bij deze een stomp op je neus. en nou gedraag je je maar lekker daaaaag.
hint:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij is al bijna een half uur stil![]()
Neen !quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:00 schreef Duzzy het volgende:
Ben bezig
Altijd bij dezelfde inleveren ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |