quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:40 schreef HaJee het volgende:
[..]
Toffe Vrouw Post !
Trouwen Voor Pinksteren ?

ik heb wel onze fokverkering aangekondigdquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:46 schreef HaJee het volgende:
[..]
Geldt ook voor mij dus dan heft het elkaar weer op
 in het daarvoor bestemde topic
 in het daarvoor bestemde topic  

Yes ! M'n hele dag in één post weer goedquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:48 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik heb wel onze fokverkering aangekondigdin het daarvoor bestemde topic

geregeld Akelaquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:28 schreef Dottey het volgende:
zeg maringo... haal jij dan ook gelijk de psbattlebanner wedstrijd uit de op? (wiki)
en die ene regel dat je niet mag meedoen als je gewonnen hebt?

quote:

Die had ry4life gisteren al gemaakt met dat andere dixi-plaatje dat toen gepost is. Maakt op zich niets uit. Als je die grote dixi spiegelt zijn ze nagenoeg hetzelfde.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:07 schreef cod2lord het volgende:
Nummer 4 is wel kei gaaf !! alleen is dat niet een ander plaatje o.O ?

ik vroeg me alleen af hoe die dat schijt plantje kwijt was geraakt dan xD
 ik vroeg me alleen af hoe die dat schijt plantje kwijt was geraakt dan xD

quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:15 schreef cod2lord het volgende:
Er is ook nooit iemand die mijne mooi vind

tot 5 (vijf) uur aangezien er veel mensen op hun werk zittenquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:31 schreef Minifan het volgende:
Tot hoelaat kunnen we stemmen? het is nu een half uur later

Okequote:Op vrijdag 9 april 2010 14:46 schreef -K03N- het volgende:
[..]
tot 5 (vijf) uur aangezien er veel mensen op hun werk zitten

Ik had toch die bh uitgeknipt zodat die niet mee kleurt met de patronen op dr huid. Voor de rest ziet het er goed uitquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:25 schreef cod2lord het volgende:
Ik moet een opdracht voor school maken. En vroeg me af wat jullie er van vinden. Opmerkingen/enz zijn welkom
Voor
[ afbeelding ]
Na' vi

[ afbeelding ]
alvast bedankt

inderdaad, de BH lijkt doorschijnend. Tevens is de witte achtergrond blauw gekleurdquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:55 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik had toch die bh uitgeknipt zodat die niet mee kleurt met de patronen op dr huid. Voor de rest ziet het er goed uit

ik kwam er ook pas achter toen ik hem net zag
 ik kwam er ook pas achter toen ik hem net zag  en de achtergrond wou ik wel wit laten maar de wand tool had er geen zin in dusja dan maar helemaal blauw. Bedankt voor de hulp iig
 en de achtergrond wou ik wel wit laten maar de wand tool had er geen zin in dusja dan maar helemaal blauw. Bedankt voor de hulp iig

Je zou andere manieren moeten proberen, layer masks enzoquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:02 schreef cod2lord het volgende:
Ik had er ff bij moeten vertellen dat ik het s'nachts zonder lenzen heb gemaaktik kwam er ook pas achter toen ik hem net zag
en de achtergrond wou ik wel wit laten maar de wand tool had er geen zin in dusja dan maar helemaal blauw. Bedankt voor de hulp iig

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |