of desnoods simpel knippen met de polygon lassoquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:09 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Je zou andere manieren moeten proberen, layer masks enzo
xD xDquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:53 schreef Wasmachinemann het volgende:
[verkapte_grap]Polygon? Bedoelde je niet Porygon? :3 [/verkapte_grap]
pentool! in lagen werken!quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:35 schreef Maringo het volgende:
[..]
of desnoods simpel knippen met de polygon lasso
aangepast eh... ik dacht dat jij nog maar 18 punten hadquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:37 schreef HaJee het volgende:
Ranglijst iets aangepast.
Ranglijst:
1. HaJee (20)
Klopt, en bij jou heb ik er twee afgehaaldquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:14 schreef Maringo het volgende:
[..]
aangepast eh... ik dacht dat jij nog maar 18 punten had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom, maar de bedoeling is om het plaatje naar het inleverpunt te sturen voor 23.00. In dit geval ben ik dat. Doe dat nog even voor de zekerheid, dan wordt 'ie niet vergeten.quote:
Moet je per PM sturen naar degene die hem wil ontvangen!quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:22 schreef Duzzy het volgende:
mijn eerste deelname..
Waterrennen..
[ afbeelding ][/URL]
Nee, het blijft 23.00. D'r zijn ook mensen die wat meer tijd nodig hebben. Kan zelf ook nu pas beginnen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:37 schreef Rockiejj het volgende:
Ik had echt 0 inspiratie, maar ben uiteindelijk toch nog ergens gekomen.
Kan deadline wat vervroegd worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 44% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2010 23:00:44 ]
En ook geen probleem dat ik het mocht vragenquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:19 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ook geen probleem dat je het vraagt hoor
En ook gèèn probleem dat ik er op mocht reagerenquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:21 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
En ook geen probleem dat ik het mocht vragen
je bent mij vergetenquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:37 schreef HaJee het volgende:
Ranglijst iets aangepast.
Ranglijst:
1. HaJee (20)
2. Dottey (17)
3. ToT (8)
3. ry4life (8)
Maringo (7)
-Peppie- (3)
Onderjas (3)
Maok (3)
Shadowflash (3)
mwaterl (2)
Kw4kje (2)
Anarith (2)
Lindgren (2)
frank010 (2)
HeaN82 (2)
Lysdexie (2)
Neroje (1)
Billsgate (1)
Bomil (1)
Elvendertig (1)
haakon (1)
Henkdepenk (1)
HertogJan4Life (1)
mista (1)
naLuh (1)
Triforce_Courage (1)
vanBeest (1)
GuitarJJ(1)
crinoc (1)
-K03N- (1)
cod2lord (1)
Hajee heeft een paar puntjes verschovenquote:
Maar al helemaal géén probleem dat je zo snel reageert op mijn reacties!quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:27 schreef HaJee het volgende:
[..]
En ook gèèn probleem dat ik er op mocht reageren
We all live in a yellow submarine?quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:34 schreef HaJee het volgende:
Dit heb ik en nu weet ik niet meer wat ik er verder mee moetNog gauw wat anders proberen
![]()
[ afbeelding ]
Je bent inderdaad weggevallen maar dat was niet mijn fout. Je staat er in ieder geval weer bij dus iedereen weer blijquote:
En absoluut geen enkel probleem dat je een reactie plaatst over mijn snelle reactie op jouw reactiequote:Op vrijdag 9 april 2010 22:35 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Maar al helemaal géén probleem dat je zo snel reageert op mijn reacties!
photobucket.comquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:45 schreef El_Bartos het volgende:
Iemand een voorstel waar ik een afbeelding kan uploaden?
Ik raak niet op mijn ftp...
Ja, dat zou ik er in een tekstballonnetje bij kunnen plakken maar dan vind ik het nog niets. Anyway, geen tijd meer voor wat nieuws. Volgende battle weer beter (zei ik bij de vorige battle ook al hèquote:
tinypic.com zolang t maar niet aanstootgevend isquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:45 schreef El_Bartos het volgende:
Iemand een voorstel waar ik een afbeelding kan uploaden?
Ik raak niet op mijn ftp...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |