Thx!quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:47 schreef marcel-o het volgende:
[..]
tinypic.com zolang t maar niet aanstootgevend is

Wacht wel tot 'ie binnen is. Als het helemaal niet gaat lukken even berichtje doen graag.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:53 schreef -K03N- het volgende:
kan er misschien een kleine uitstel zijn, ik probeer hem al 20 min te uploaden maar het werkt niet , ik ga het nu dus effe op m'n laptop proberen

Hier hetzelfde probleem. Photobucket is traag vandaagquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:57 schreef HaJee het volgende:
[..]
Wacht wel tot 'ie binnen is. Als het helemaal niet gaat lukken even berichtje doen graag.

D'r komt dus nog wel wat van jou ?quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:59 schreef Schroevendraaier het volgende:
[..]
Hier hetzelfde probleem. Photobucket is traag vandaag

Gelukkig staat die van jou d'r bij. Dat krikt 't niveau weer wat omhoogquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:18 schreef Wasmachinemann het volgende:
Lol @ die laatste
Waneer mag ik een nieuwe battle maken? ;3

Het was niet ik maar 't schijnt wel mij te moeten voorstellen. Nicequote:Op vrijdag 9 april 2010 23:20 schreef Dottey het volgende:
5!!! omdat omgekocht met![]()
die gaat in mijn fobo... wil diegene die hem heeft gemaakt even zichzelf melden bij mijdan kan ik de credits in mijn fobo erbij zetten
![]()

Als de uitslag van deze bekend wordt gemaakt èn jij bovenaan staatquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:22 schreef Wasmachinemann het volgende:
Indd :3, Maare,Waneer kan ik me battlepost posten? ;3

ik mis alleen de schaduwenquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:23 schreef HaJee het volgende:
[..]
Het was niet ik maar 't schijnt wel mij te moeten voorstellen. Nice

Als je ingeburgerd bent! Dan mag jij ook..quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:22 schreef Wasmachinemann het volgende:
Indd :3, Maare,Waneer kan ik me battlepost posten? ;3

En m'n hoed is kennelijk afgewaaidquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:26 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik mis alleen de schaduwenmaar kniesoor die daar op let
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |