Mwah.quote:
Toen lag ik nog in de wiegquote:
quote:
Verdommequote:Op donderdag 8 april 2010 21:55 schreef justmattie het volgende:
[..]
Mwah.
[..]
Toen lag ik nog in de wieg?
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:55 schreef justmattie het volgende:
[..]
Mwah.
[..]
Toen lag ik nog in de wieg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ga je voor de 3?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
de tweede op een rij al, dat is me nog NOOIT gebeurd!
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
baby's dansen ook
Lachreflexjes vond ik altijd geweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Oke, oke, ik was al uit de wieg. Ik ben van '87quote:
Jaa, die zijn echt zo tof!quote:Op donderdag 8 april 2010 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lachreflexjes vond ik altijd geweldig
not helpingquote:Op donderdag 8 april 2010 21:57 schreef justmattie het volgende:
[..]
Oke, oke, ik was al uit de wieg. Ik ben van '87
Dan nog niet. Ik ga me niet verlagen tot lapohunten, alleen als het bij toeval gebeurt is het mooiquote:
Niks zo leuk en aanstekelijk als een baby zien lachenquote:Op donderdag 8 april 2010 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lachreflexjes vond ik altijd geweldig
zal ik even vertellen dat ik ook bijna 30 ben?quote:
Dan maar hopen dat je het geluk hebtquote:Op donderdag 8 april 2010 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan nog niet. Ik ga me niet verlagen tot lapohunten, alleen als het bij toeval gebeurt is het mooi
Wat voel ik me opeens jong, met m;n 91quote:Op donderdag 8 april 2010 21:57 schreef justmattie het volgende:
[..]
Oke, oke, ik was al uit de wieg. Ik ben van '87
Bij lachreflexjes lachen ze niet echt. Gebeurd meestal bij echt pasgeborenen als iemand over een wangetje wrijft.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niks zo leuk en aanstekelijk als een baby zien lachen![]()
Hoezo zou jij je bed niet in mogen?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga kijken of ik ook een stukje bed mag en anders ga ik lekker op de bank slapen
Maar je ziet er nog niet heul oud uit hoorquote:
waarom? Je bent van 91.quote:
Nog een half jaar en 5 dagen en ik ben alweer 31quote:Op donderdag 8 april 2010 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zal ik even vertellen dat ik ook bijna 30 ben?
helpt dat?
Die gaat er als naatje uitzienquote:
Want alle baby's lijken op elkaar bij de geboortequote:
Ik ben ouder.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog een half jaar en 5 dagen en ik ben alweer 31
Ohw nee dan word ik 19![]()
Ik moest echt schaterlachenquote:
Het ziet er naar uit dat wij de verjaardagen de 22ste vierenquote:Op donderdag 8 april 2010 22:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben ouder.Nog een maand en 16 dagen.
Die wordt epischquote:
Die van Stoep en mij nietquote:Op donderdag 8 april 2010 22:01 schreef justmattie het volgende:
[..]
Want alle baby's lijken op elkaar bij de geboorte
Heb ik het weer goedgemaakt dusquote:
Dus bijna feestjequote:Op donderdag 8 april 2010 22:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben ouder.Nog een maand en 16 dagen.
En dan geven we hem/haar ook een epic opvoeding, zodat het een epic kind wordt.quote:
Oke.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het ziet er naar uit dat wij de verjaardagen de 22ste vierenWant zaterdag.
nou voel ik me oud!quote:Op donderdag 8 april 2010 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog een half jaar en 5 dagen en ik ben alweer 31
Ohw nee dan word ik 19![]()
Dat hoeft ook niet, jij bent lief.quote:
Epic druk dus?quote:Op donderdag 8 april 2010 22:04 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
En dan geven we hem/haar ook een epic opvoeding, zodat het een epic kind wordt.
Natuurlijk.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:04 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
En dan geven we hem/haar ook een epic opvoeding, zodat het een epic kind wordt.
Hij moet wel meisjes regelen natuurlijk.quote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, jij bent lief.
Ritalin is kutspulquote:Op donderdag 8 april 2010 22:06 schreef justmattie het volgende:
[..]
Epic druk dus?
Gelukkig zijn daar epic pilletjes voor![]()
[ afbeelding ]
Wat als het een zij is?quote:Op donderdag 8 april 2010 22:07 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hij moet wel meisjes regelen natuurlijk.
Ik mis je.quote:
Ik heb het niet zo op Rihannaquote:Op donderdag 8 april 2010 22:07 schreef justmattie het volgende:
Ik ben niet altijd zo'n fan van top 40 enzulks, maar deze heeft wel een epic beat
Ik vind er niet veel aan...quote:Op donderdag 8 april 2010 22:07 schreef justmattie het volgende:
Ik ben niet altijd zo'n fan van top 40 enzulks, maar deze heeft wel een epic beat
Dan heeft ze geen seks totdat ze getrouwd is.quote:
Ik vind de beat wel tof. Verder is elke top 40 hit hetzelfde.quote:
Erwin!, alles goed man?quote:
Dat gaat lekkerquote:Op donderdag 8 april 2010 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
Wauw! In 5 minuten meer views dan op MP in een week
Misschien kun je hier iets slijtenquote:Op donderdag 8 april 2010 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
Wauw! In 5 minuten meer views dan op MP in een week
Ja, druk, maar gaat goed, bijna weekendquote:
Correct. Het is hier gezelliger dan PUBquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:13 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ja, druk, maar gaat goed, bijna weekend
Meubelmakerquote:Op donderdag 8 april 2010 22:14 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
![]()
Had je al gehoord dat ik een nieuwe 'baan' heb? Meubelmaker...![]()
Ik werk nu nog 3 dagen, ga 't binnenkort uitbreiden naar 5... (wel halve dagen overigens)...
Dat bepaal ik zelf welquote:Op donderdag 8 april 2010 22:14 schreef justmattie het volgende:
[..]
Correct. Het is hier gezelliger dan PUB
Driekwart jaar aan gezetenquote:
Krijg eens haarquote:
Dat is niet lief.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:09 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dan heeft ze geen seks totdat ze getrouwd is.
thxquote:Op donderdag 8 april 2010 22:15 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Meubelmaker, proficiat, goed bezig!, mooi werk?
Iets met vos en strekenquote:Op donderdag 8 april 2010 22:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Driekwart jaar aan gezeten
[..]
Krijg eens haar
Moet ik wel weer bij Bart zijn.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:10 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
aw![]()
Dan moet ik binnenkort maar weer 's bij jou en Bart langskomen hm?
Kan best zijn, maar lang haarquote:Op donderdag 8 april 2010 22:17 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Iets met vos en streken, ik kan je nog altijd wel aan hoor!
Ideaal dus, half jaarcontract ofzo? of gelijk al langer?, wel netjes, in deze situatie een baan vindenquote:Op donderdag 8 april 2010 22:16 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
thx![]()
Ja, leuk werk, leuke collega's... niet te druk, het is een kleine werkplaats... perfect wat mij betreft...
Ja, helemaal naar Friesland komen zit er voor mij niet in hoor...quote:Op donderdag 8 april 2010 22:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moet ik wel weer bij Bart zijn.
daarom blijf ik nog welquote:
Nee, geen contract... het is een soort van werktrainingstraject, ik ben er een paar jaar uit geweest...quote:Op donderdag 8 april 2010 22:18 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ideaal dus, half jaarcontract ofzo? of gelijk al langer?, wel netjes, in deze situatie een baan vinden
Ik wil het er wel uithalen!quote:
ja maar dat zou hypocriet zijn, wnat jij gaat me zwanger maken zodat we kunnen trouwen,quote:Op donderdag 8 april 2010 22:18 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Straks wordt ze gekwetst. Met seks.
Ah ok, nouja, wel mooi dat je weer aan t werk bent!quote:Op donderdag 8 april 2010 22:20 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Nee, geen contract... het is een soort van werktrainingstraject, ik ben er een paar jaar uit geweest...
Jij gaat er al vanuit dat ik je ga kwetsen? Of bedoel je dat ik seks heb voor het huwelijk?quote:Op donderdag 8 april 2010 22:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ja maar dat zou hypocriet zijn, wnat jij gaat me zwanger maken zodat we kunnen trouwen,
Weet ikquote:Op donderdag 8 april 2010 22:18 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ja, helemaal naar Friesland komen zit er voor mij niet in hoor...
Absoluut.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:21 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ah ok, nouja, wel mooi dat je weer aan t werk bent!
smakelijkquote:
Lijkt me leuk.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet ikMisschien als Bart een x een auto heeft gehosseld, kan je meekomen. Met het hondje spelen
Dat wij seks hebben voor het huwelijk.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:22 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jij gaat er al vanuit dat ik je ga kwetsen? Of bedoel je dat ik seks heb voor het huwelijk?
Ach, dat vertellen we haar dan niet.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat wij seks hebben voor het huwelijk.
Dan moet ik eerst m;n ouders de deur uit werkenquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst m;n ouders de deur uit werken
Oh.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:23 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
[..]
![]()
Ik was niet bepaald serieus...
Gaan ze nog een keer op vakantie?quote:Op donderdag 8 april 2010 22:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst m;n ouders de deur uit werken
Oke. We geven ook geen seksuele voorlichting he.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:23 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ach, dat vertellen we haar dan niet.
Nee.quote:
Met sommige mensen weet je het maar nooitquote:Op donderdag 8 april 2010 22:26 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik steek ook geen pincet in mijn oog hoor...
Idd!quote:Op donderdag 8 april 2010 22:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Met sommige mensen weet je het maar nooitno offence Erwin
Aaaahwquote:Op donderdag 8 april 2010 22:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier wel maar dat is veel te vroeg in het jaar
Niet veel bijzondersquote:Op donderdag 8 april 2010 22:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Avond
Nog iets te beleven hier ?
Dat zekerquote:Op donderdag 8 april 2010 22:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wat niet is kan nog komen
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nu lijk ik wel iemand van Star Trek ofzo
[..]
Volgens mij heet er zelfs zo eentjequote:Op donderdag 8 april 2010 22:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
[..]
Op google geen bijzondere hitsquote:Op donderdag 8 april 2010 22:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij heet er zelfs zo eentje
Op youtube dan?quote:Op donderdag 8 april 2010 22:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Op google geen bijzondere hits
Ik ken ook niet, maar dit zijn wel namen voor star wars en star trek.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:34 schreef DeLuna het volgende:
Ik ken alleen Star Trek van naam, verder niet
Ik ookquote:Op donderdag 8 april 2010 22:34 schreef DeLuna het volgende:
Ik ken alleen Star Trek van naam, verder niet
Hoeft neit hoorquote:
Wel meer voor star trek vind ikquote:Op donderdag 8 april 2010 22:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ken ook niet, maar dit zijn wel namen voor star wars en star trek.
Dunnoquote:Op donderdag 8 april 2010 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wel meer voor star trek vind ik
Veel plezierquote:Op donderdag 8 april 2010 22:40 schreef 8108139dpths het volgende:
* 8108139dpths Law & Order SVU kijken gaat...
Het leek een beetje op een Klingon-naamquote:Op donderdag 8 april 2010 22:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dunno
Star Wars ken ik wel en van star trek heb ik alleen die film eens gezien.
Waarom weet jij dat?quote:Op donderdag 8 april 2010 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het leek een beetje op een Klingon-naam
Ik kijk eens op google wat een klingon isquote:Op donderdag 8 april 2010 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het leek een beetje op een Klingon-naam
Exen.quote:
Ohh oke.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Exen.
Ik weet ook teveel van voetbal en vliegtuigen/ helicopters
Ja, ik keek dat ECHT niet vrijwillig hoor (al is Seven of Nine natuurlijk wel een kick ass bitchquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik keek dat ECHT niet vrijwillig hoor (al is Seven of Nine natuurlijk wel een kick ass bitch)
Seven of Nine ken ik toevallig ook, maar dat komt door fok user sevenquote:Op donderdag 8 april 2010 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik keek dat ECHT niet vrijwillig hoor (al is Seven of Nine natuurlijk wel een kick ass bitch)
Tja, met dat programma kan dat gebeurenquote:Op donderdag 8 april 2010 22:48 schreef DeLuna het volgende:
Iemand uit over mijn lijk is dood.Ik vind het toch maar raar altijd.
Had gekund tochquote:Op donderdag 8 april 2010 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
K1quote:Op donderdag 8 april 2010 22:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik keek vroeger altijd Amerikaans worstelen.
Waarom?quote:Op donderdag 8 april 2010 22:53 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik krijg opeens een glas prosecco in mn handen gedrukt
Dat kijk ik eigenlijk nooit.quote:
Ik ook niet meerquote:Op donderdag 8 april 2010 22:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat kijk ik eigenlijk nooit.
Maar worstelen vond ik altijd wel stoer toen ik klein was !
Hulk Hogan was mijn held.
Mn moeder had ook voor m;n vader ingeschonken, maar die zit al aan ;t bier.quote:
Dat mocht ik nooit zien van mijn ma maar heb het stiekem toch wel gedaanquote:Op donderdag 8 april 2010 22:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat kijk ik eigenlijk nooit.
Maar worstelen vond ik altijd wel stoer toen ik klein was !
Hulk Hogan was mijn held.
Nu ziet er best wel triest uit als hij als 60 jarige door die ring looptquote:Op donderdag 8 april 2010 22:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ook niet meer![]()
En haha, Hulk Hogan
geeft dat?quote:Op donderdag 8 april 2010 22:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mn moeder had ook voor m;n vader ingeschonken, maar die zit al aan ;t bier.Dus kreeg ik ;t.
Ja, maar dat je dat zo vantevoren weet.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Tja, met dat programma kan dat gebeuren
Dat is toch ook een beetje de essentie van het programmaquote:Op donderdag 8 april 2010 22:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, maar dat je dat zo vantevoren weet.
Ik wilde het niet zeggen...quote:Op donderdag 8 april 2010 23:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is toch ook een beetje de essentie van het programma
Ik ben 1 keer in Köln geweest.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:57 schreef DevilsWhore het volgende:
Een vriend van me heeft gewoon kaartjes voor WWE in Antwerpen
Nee. De vorige x dat ik Prosecco had, vond ik ;t niet lekker, maar dat kan ook komen doordat Bart daarbij was.quote:
Want die verpest wel meer?quote:Op donderdag 8 april 2010 23:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee. De vorige x dat ik Prosecco had, vond ik ;t niet lekker, maar dat kan ook komen doordat Bart daarbij was.
Dan is het niet meer raar?quote:Op donderdag 8 april 2010 23:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is toch ook een beetje de essentie van het programma
Hij verpest mij ook toch.quote:
Oja, dat is waarquote:Op donderdag 8 april 2010 23:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij verpest mij ook toch.
Nee, denk meer dat ;t lag aan gebrek aan eten enzo.
Maar als je er naar kijkt dan weet je toch dat die mensen dood gaan en dat het niet meer lang duurtquote:
Ja maar als je je dat voorstelt, dat je over een paar maanden dood bent. Dat lijkt me vet raar, bedoel ik.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar als je er naar kijkt dan weet je toch dat die mensen dood gaan en dat het niet meer lang duurt
Het smaakte me ook niet toen. Half glas gehad. We waren ook al vrij snel weer weg toen.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oja, dat is waar![]()
Dan is drinken altijd een beetje gevaarlijk ja
Volgens mij heb ik het maar 1 keer gehad en was ik er ook niet weg van..quote:Op donderdag 8 april 2010 23:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het smaakte me ook niet toen. Half glas gehad. We waren ook al vrij snel weer weg toen.
In elk geval kan je dan nog wel alles regelen zoals je het zelf graag zou willen, als je tenminste niet eerst helemaal niets meer kan...quote:Op donderdag 8 april 2010 23:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar als je je dat voorstelt, dat je over een paar maanden dood bent. Dat lijkt me vet raar, bedoel ik.
Dat zou inderdaad ook kunnen ja. Maar ik ben niet meer zo van de bubbeltjeswijn. Behalve de Jip&Janneke bubbels natuurlijk!quote:Op donderdag 8 april 2010 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het maar 1 keer gehad en was ik er ook niet weg van..
Maar het zal wel net als met champagne zijn, dat het heel erg uitmaakt welke je hebt.
Dat is wel waar.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In elk geval kan je dan nog wel alles regelen zoals je het zelf graag zou willen, als je tenminste niet eerst helemaal niets meer kan...
Episode kijken lukt nietquote:Op donderdag 8 april 2010 23:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga effe south park kijken
Tot straks
Ik ook niet (meer) hoor..doe mij maar rooie!quote:Op donderdag 8 april 2010 23:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad ook kunnen ja. Maar ik ben niet meer zo van de bubbeltjeswijn. Behalve de Jip&Janneke bubbels natuurlijk!
Was het wel leuk?quote:
Rode vind ik viesquote:Op donderdag 8 april 2010 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ook niet (meer) hoor..doe mij maar rooie!
Maar ja, als je kon kiezen, wat zou je dan kiezen he...je weet het toch nooit...quote:
ja =)quote:
Aaahwwquote:Op donderdag 8 april 2010 23:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ja =)
ze vroeg ook of ik mijn vrije weekeind (16/17april) met haar wil afspreken ergo bij haar blijf dat weekeind
Oehhhquote:Op donderdag 8 april 2010 23:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ja =)
ze vroeg ook of ik mijn vrije weekeind (16/17april) met haar wil afspreken ergo bij haar blijf dat weekeind
Ik zal wel eens aan je denken rond dat tijdstipquote:Op donderdag 8 april 2010 23:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
wie wil mij om 6uur wakker bellen?
Ik zou het met liefde doenquote:Op donderdag 8 april 2010 23:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
heeeeeeeeel misschien ben ik er maandag op dinsdag alquote:Op donderdag 8 april 2010 23:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
OehhhJe wou dat ;t nu al volgende week was he
Ik wil je best wakker bellen, maar dan niet.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik word jaloers.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heeeeeeeeel misschien ben ik er maandag op dinsdag al
waarom heb ik a) je nummer nog niet eens en b) waarom sta je niet in mijn msn?quote:Op donderdag 8 april 2010 23:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wil je best wakker bellen, maar dan niet.
Wat moet je in Roermond?quote:Op donderdag 8 april 2010 23:26 schreef the_legend_killer het volgende:
Hopelijk kan ik morgen wel naar Roermond toe..
Vorige week was er overal file, dus was er geen beginnen aan.
quote:
Klerenquote:Op donderdag 8 april 2010 23:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
KLeren kopen in de Outlet
En waarom ?quote:Op donderdag 8 april 2010 23:31 schreef DevilsWhore het volgende:
Er wordt me net verteld dat ik een goede figurant ben.
Ik heb broeken nodig, ik heb nog maar 1 goede broekquote:Op donderdag 8 april 2010 23:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja eens kijken naar wat nieuws.
Ik heb een broek nodig.
Weet ik niet, duurt ook nog wel even voor ik ;t kan zien.quote:
Ik snoep wat teveel de laatste tijd dus mijn broeken vallen niet meer zo goedquote:Op donderdag 8 april 2010 23:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb broeken nodig, ik heb nog maar 1 goede broek
Douchenquote:
ah okequote:Op donderdag 8 april 2010 23:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet ik niet, duurt ook nog wel even voor ik ;t kan zien.
Foei.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik snoep wat teveel de laatste tijd dus mijn broeken vallen niet meer zo goed
Ben wel al de hele week aan het trainen en werken.quote:
Hier is het anders om, ik heb een nieuwe riem nodigquote:Op donderdag 8 april 2010 23:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik snoep wat teveel de laatste tijd dus mijn broeken vallen niet meer zo goed
8 kg eraf in 12 dagen.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:34 schreef DeLuna het volgende:
Waarom krijg ik banners met SeniorenGeluk.nl? Zijn jullie zo oud?
Had ik maar een riem nodig.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier is het anders om, ik heb een nieuwe riem nodig
Mijn buikje is anders ook niet strak te krijgen. En m;n benen willen ook niet.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ben wel al de hele week aan het trainen en werken.
Ondertussen pijn aan mijn benen, maar mijn buikje blijft maar...
Niet dat ik weet, ik krijg voornamelijk alleen maar van die dating bannersquote:Op donderdag 8 april 2010 23:34 schreef DeLuna het volgende:
Waarom krijg ik banners met SeniorenGeluk.nl? Zijn jullie zo oud?
Mijn benen zijn echt super strak door al die meters die ik maak.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn buikje is anders ook niet strak te krijgen. En m;n benen willen ook niet.
Schuine buikspieren trainenquote:Op donderdag 8 april 2010 23:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mijn benen zijn echt super strak door al die meters die ik maak.
Alleen ik heb problemen met mijn buik.
Ik denk wel dat ik binnen kort ook opzoek kan gaan naar een paar nieuwe broeken gewoon omdat die ik nu heb op zijnquote:Op donderdag 8 april 2010 23:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Had ik maar een riem nodig.
Niet dat ik super dik ben he
Een buikjequote:Op donderdag 8 april 2010 23:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ben wel al de hele week aan het trainen en werken.
Ondertussen pijn aan mijn benen, maar mijn buikje blijft maar...
ALs ik stop met snoepen dan krijg ik vast wel weer een mooie platte buik.quote:
Ik heb ook steeds suitsupplyquote:Op donderdag 8 april 2010 23:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb ook steeds Vreemdgaan?
Ja hallo, mooi nie dus
Ik dus ook!quote:Op donderdag 8 april 2010 23:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ALs ik stop met snoepen dan krijg ik vast wel weer een mooie platte buik.
Alleen ik heb gewoon vaak honger
Sowieso regelmatig eten, als je lang niet eet, wordt de volgende x zo veel mogelijk op je lichaam opgeslagenquote:Op donderdag 8 april 2010 23:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ALs ik stop met snoepen dan krijg ik vast wel weer een mooie platte buik.
Alleen ik heb gewoon vaak honger
quote:Op donderdag 8 april 2010 23:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die zal ik voorlopig nog wel hebben
Ik val niet af, of ik nou snoep of niet.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik dus ook!Alleen ik ging iets minder snoepen omdat ik geen geld meer had en ik was in 1 maand 4kg afgevallen.
Ik ook nietquote:Op donderdag 8 april 2010 23:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik val niet af, of ik nou snoep of niet.
Kun je nagaan hoe ongezond ik eigenlijk eet aan tussendoortjesquote:Op donderdag 8 april 2010 23:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik val niet af, of ik nou snoep of niet.
Stom he, hoe dat heel makkelijk gaat bij sommige mensen en bij anderen nietquote:
Als ik op mezelf zou wonen dan zou ik wel beter eten enzo.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik dus ook!Alleen ik ging iets minder snoepen omdat ik geen geld meer had en ik was in 1 maand 4kg afgevallen.
Weekends eet ik vaak weinig.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sowieso regelmatig eten, als je lang niet eet, wordt de volgende x zo veel mogelijk op je lichaam opgeslagen
Foei. Je moet gezond eten, jij sporterquote:Op donderdag 8 april 2010 23:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe ongezond ik eigenlijk eet aan tussendoortjes
Ja, hoewel ik ooit in een half jaar 25 kilo ben afgevallen en dat ook weer een beetje overdreven wasquote:Op donderdag 8 april 2010 23:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Stom he, hoe dat heel makkelijk gaat bij sommige mensen en bij anderen niet
Hoe heb je dat gedaan ?quote:Op donderdag 8 april 2010 23:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, hoewel ik ooit in een half jaar 25 kilo ben afgevallen en dat ook weer een beetje overdreven was
Mijn record is 10 kg in 3 weken of zo maar dan moest je ook niet zien wat voor een werk ik deedquote:Op donderdag 8 april 2010 23:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, hoewel ik ooit in een half jaar 25 kilo ben afgevallen en dat ook weer een beetje overdreven was
Maar de Bakker Bart is zo lekker. Net als de apekoppen van Katja.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Foei. Je moet gezond eten, jij sporter
Damn, hoe dat?quote:Op donderdag 8 april 2010 23:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Apekoppenquote:Op donderdag 8 april 2010 23:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar de Bakker Bart is zo lekker. Net als de apekoppen van Katja.
Maar ik ben al flink geminderd hoor, ik kon altijd zo'n hele chocoswing op
quote:Op donderdag 8 april 2010 23:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Damn, hoe dat?Ik 16 kilo, want ik ging dagelijk naar de MCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 april 2010 23:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Damn, hoe dat?Nou ja, met een dieet, maar aan het eind daarvan dacht ik wtf, dit ben ik helemaal niet..niet dat ik toen dun was hoor, maar ook niet zoals ik vond dat ik moest zijn..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(een paar kilootjes meer vind ik bij mezelf gewoon mooier stiekem)
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Desuquote:Op donderdag 8 april 2010 23:47 schreef Desunoto het volgende:
Jaaaaa in een video aan de Europese fans over de tour van exist trace zeggen ze dat ze de albums tijdens te tour gaan verkopen.Precies waar ik op hoopte een paar dagen geleden.
![]()
Hebben.
e.g.a. heette hetquote:Op donderdag 8 april 2010 23:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Welke ?
Dan kan ik die eens overwegenvoor als ik op mijzelf ga na de zomer.
Ik ging bijna dagelijks naar de mac, toen ik ondertussen nog aan ;t sonja bakkeren (quote:Op donderdag 8 april 2010 23:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik 16 kilo, want ik ging dagelijk naar de MC
Excist tracequote:Op donderdag 8 april 2010 23:47 schreef Desunoto het volgende:
Jaaaaa in een video aan de Europese fans over de tour van exist trace zeggen ze dat ze de albums tijdens te tour gaan verkopen.Precies waar ik op hoopte een paar dagen geleden.
![]()
Hebben.
Je voelde je zeker niet echt vrouwelijk meer ook dan?quote:Op donderdag 8 april 2010 23:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja, met een dieet, maar aan het eind daarvan dacht ik wtf, dit ben ik helemaal niet..niet dat ik toen dun was hoor, maar ook niet zoals ik vond dat ik moest zijn..
(een paar kilootjes meer vind ik bij mezelf gewoon mooier stiekem)
Nooit van gehoord.quote:
Binnenkort zal ik er eens wat over lezen.quote:
Ik ging elke dag wel om half 1 's avonds wel een menu halen.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ging bijna dagelijks naar de mac, toen ik ondertussen nog aan ;t sonja bakkeren () was. Maar goed ook, want ik viel alsnog af en ;t kwam er neit meer aan.
Serieus, wat er als eerste afging was een hele cupmaatquote:Op donderdag 8 april 2010 23:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je voelde je zeker niet echt vrouwelijk meer ook dan?
Damnquote:Op donderdag 8 april 2010 23:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Binnenkort zal ik er eens wat over lezen.
[..]
Ik ging elke dag wel om half 1 's avonds wel een menu halen.
Effe wat snacken onder het werk..
Ik heb de boekjes nog wel, maar het komt neer op gewoon gezond eten en dan fucking weinig, plus dan ook nog zoveel keer per week peultjes, doperwten of bieten, want goed voor de poepquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 23:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Serieus, wat er als eerste afging was een hele cupmaat![]()
![]()
En ach, ik heb altijd al ronde vormen gehad (nou ja, vanaf mijn 11e) dus op zich viel dat wel mee nog, maar ik vond mijn hoofd zo raar dun en mijn lijf klopte niet meer vond ik..
Hoewel ik toen maat 38 had, dus echt dun was het niet, maar ook niet mij, gewoon raar
Die boekjes wil ik weleens doorlezenquote:Op donderdag 8 april 2010 23:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb de boekjes nog wel, maar het komt neer op gewoon gezond eten en dan fucking weinig, plus dan ook nog zoveel keer per week peultjes, doperwten of bieten, want goed voor de poep
En dan nog de gewone maaltijden zo overdag...quote:
Mja dan wil het welquote:Op donderdag 8 april 2010 23:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En dan nog de gewone maaltijden zo overdag...
Ook nog eens gestopt met sporten dus was opeens echt wel dik
Gekkie, ik ben toch nog steeds (ohnee, weer) een dikkerdjequote:Op donderdag 8 april 2010 23:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]Gelijk allemaal nieuwe BH;s nodig
Maar was je zo;n dikkerdje dan? En daarom wil ik eigenlijk ook niet dieeten, m;n buikje en benen mogen minder, maar m;n cup hoeft neit kleiner te worden
Gewoon gaan sporten, er is nu ook zo iets waarmee je snel buik vet kan verbranden. Alleen het heeft overal een andere naamquote:Op donderdag 8 april 2010 23:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]Gelijk allemaal nieuwe BH;s nodig
Maar was je zo;n dikkerdje dan? En daarom wil ik eigenlijk ook niet dieeten, m;n buikje en benen mogen minder, maar m;n cup hoeft neit kleiner te worden
Achja ik train het er wel af, maar nu effe nietquote:Op donderdag 8 april 2010 23:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mja dan wil het wel
Ik wisselde van school, en ging dus elke dag met de trein.. Niet meer elke dag 10 km fietsen, en het veranderen van anticonceptie, nouja dat werkt wel.
Jij bent helemaal niet een dikkerdjequote:Op donderdag 8 april 2010 23:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gekkie, ik ben toch nog steeds (ohnee, weer) een dikkerdje![]()
De cup kwam er zo weer aan gelukkig, en met de zwanger kwam er NOG een maat bij en die is er nu half af. Dus een beetje afvallen kan nog wel zonder teveel tietverlies![]()
Ik heb het ook vooral met mijn buik en bovenbenen ja, maar ik moet ook gewoon meer sporten
Jij bent helemaal geen dikkerdje! Ik ben eerder een dikkerdje.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gekkie, ik ben toch nog steeds (ohnee, weer) een dikkerdje![]()
De cup kwam er zo weer aan gelukkig, en met de zwanger kwam er NOG een maat bij en die is er nu half af. Dus een beetje afvallen kan nog wel zonder teveel tietverlies![]()
Ik heb het ook vooral met mijn buik en bovenbenen ja, maar ik moet ook gewoon meer sporten
Betaling moet eerst rond zijn, en moet zin krijgen. Het is nu te mooi weerquote:Op donderdag 8 april 2010 23:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon gaan sporten, er is nu ook zo iets waarmee je snel buik vet kan verbranden. Alleen het heeft overal een andere naam
Ik zal ze opzoeken!quote:Op donderdag 8 april 2010 23:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die boekjes wil ik weleens doorlezen
Dat eerste vind de sportschool wel zo fijn, dat 2 de is wel zo handig en herkenbaar, dat 3de wisselt per dagquote:Op donderdag 8 april 2010 23:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Betaling moet eerst rond zijn, en moet zin krijgen. Het is nu te mooi weer
Ik kan niet ontbijten met brinta of cornflakes, dan heb ik nog steeds hongerquote:Op donderdag 8 april 2010 23:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zal ze opzoeken!
Kort samengevat: ontbijten met brinta/ cornflakes, lunch met 2 boterhammen en mager beleg en dan avondeten met max. 100 gram rijst/ aardappels/ pasta en 100 gram vlees/ vis en onbeperkt groente.
En dan drie keer per week de bietjes/doperwtjes/peulen.
Oja, en tussendoor fruit, waarbij banaan telt voor 2 stuks.
En bouillon mag ook tussendoor.
Nouja, 1e maand is niet overgemaakt ofzoquote:Op donderdag 8 april 2010 23:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat eerste vind de sportschool wel zo fijn, dat 2 de is wel zo handig en herkenbaar, dat 3de wisselt per dag
quote:
Skatjes, ik heb gemiddeld maat 44 en mijn bmi is bijna 30, sorry, maar dat is echt niet slank...quote:Op donderdag 8 april 2010 23:57 schreef DevilsWhore het volgende:
Jij bent helemaal geen dikkerdje! Ik ben eerder een dikkerdje.
Je zou maar zonder tieten door ;t leven moeten gaan opeens
Ik moet ook meer sporten
brinta kan ik wel vol van zitten maar dan moet je ook niet zien hoeveelquote:Op donderdag 8 april 2010 23:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kan niet ontbijten met brinta of cornflakes, dan heb ik nog steeds hongerEn ik eet geen vis
Dus dat wordt echt niks denk ik
KAASquote:Op donderdag 8 april 2010 23:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik eet altijd veel kaas en dat is ook niet zo goed.
lolquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nouja, 1e maand is niet overgemaakt ofzoDus dat moet per pin gebeuren, en dat moet ik dus nog doen
Nou ga ik iets ergs zeggen..daar wen je aan..quote:Op donderdag 8 april 2010 23:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kan niet ontbijten met brinta of cornflakes, dan heb ik nog steeds hongerEn ik eet geen vis
Dus dat wordt echt niks denk ik
Je ziet er anders totaal niet dik uit. En ik heb ook maat 44 en een bmi van 30.quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Skatjes, ik heb gemiddeld maat 44 en mijn bmi is bijna 30, sorry, maar dat is echt niet slank...
Ik zou doodgaan. Mja ik heb dan ook 3000 calorieen nodig op een dag.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zal ze opzoeken!
Kort samengevat: ontbijten met brinta/ cornflakes, lunch met 2 boterhammen en mager beleg en dan avondeten met max. 100 gram rijst/ aardappels/ pasta en 100 gram vlees/ vis en onbeperkt groente.
En dan drie keer per week de bietjes/doperwtjes/peulen.
Oja, en tussendoor fruit, waarbij banaan telt voor 2 stuks.
En bouillon mag ook tussendoor.
Nou, zo zie jij er ook niet uitquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je ziet er anders totaal niet dik uit. En ik heb ook maat 44 en een bmi van 30.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |