Douchenquote:
ah okequote:Op donderdag 8 april 2010 23:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet ik niet, duurt ook nog wel even voor ik ;t kan zien.
Foei.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik snoep wat teveel de laatste tijd dus mijn broeken vallen niet meer zo goed
Ben wel al de hele week aan het trainen en werken.quote:
Hier is het anders om, ik heb een nieuwe riem nodigquote:Op donderdag 8 april 2010 23:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik snoep wat teveel de laatste tijd dus mijn broeken vallen niet meer zo goed
8 kg eraf in 12 dagen.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:34 schreef DeLuna het volgende:
Waarom krijg ik banners met SeniorenGeluk.nl? Zijn jullie zo oud?
Had ik maar een riem nodig.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier is het anders om, ik heb een nieuwe riem nodig
Mijn buikje is anders ook niet strak te krijgen. En m;n benen willen ook niet.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ben wel al de hele week aan het trainen en werken.
Ondertussen pijn aan mijn benen, maar mijn buikje blijft maar...
Niet dat ik weet, ik krijg voornamelijk alleen maar van die dating bannersquote:Op donderdag 8 april 2010 23:34 schreef DeLuna het volgende:
Waarom krijg ik banners met SeniorenGeluk.nl? Zijn jullie zo oud?
Mijn benen zijn echt super strak door al die meters die ik maak.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn buikje is anders ook niet strak te krijgen. En m;n benen willen ook niet.
Schuine buikspieren trainenquote:Op donderdag 8 april 2010 23:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mijn benen zijn echt super strak door al die meters die ik maak.
Alleen ik heb problemen met mijn buik.
Ik denk wel dat ik binnen kort ook opzoek kan gaan naar een paar nieuwe broeken gewoon omdat die ik nu heb op zijnquote:Op donderdag 8 april 2010 23:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Had ik maar een riem nodig.
Niet dat ik super dik ben he
Een buikjequote:Op donderdag 8 april 2010 23:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ben wel al de hele week aan het trainen en werken.
Ondertussen pijn aan mijn benen, maar mijn buikje blijft maar...
ALs ik stop met snoepen dan krijg ik vast wel weer een mooie platte buik.quote:
Ik heb ook steeds suitsupplyquote:Op donderdag 8 april 2010 23:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb ook steeds Vreemdgaan?
Ja hallo, mooi nie dus
Ik dus ook!quote:Op donderdag 8 april 2010 23:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ALs ik stop met snoepen dan krijg ik vast wel weer een mooie platte buik.
Alleen ik heb gewoon vaak honger
Sowieso regelmatig eten, als je lang niet eet, wordt de volgende x zo veel mogelijk op je lichaam opgeslagenquote:Op donderdag 8 april 2010 23:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ALs ik stop met snoepen dan krijg ik vast wel weer een mooie platte buik.
Alleen ik heb gewoon vaak honger
quote:Op donderdag 8 april 2010 23:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die zal ik voorlopig nog wel hebben
Ik val niet af, of ik nou snoep of niet.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik dus ook!Alleen ik ging iets minder snoepen omdat ik geen geld meer had en ik was in 1 maand 4kg afgevallen.
Ik ook nietquote:Op donderdag 8 april 2010 23:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik val niet af, of ik nou snoep of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |