ja =)quote:
Aaahwwquote:Op donderdag 8 april 2010 23:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ja =)
ze vroeg ook of ik mijn vrije weekeind (16/17april) met haar wil afspreken ergo bij haar blijf dat weekeind
Oehhhquote:Op donderdag 8 april 2010 23:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ja =)
ze vroeg ook of ik mijn vrije weekeind (16/17april) met haar wil afspreken ergo bij haar blijf dat weekeind
Ik zal wel eens aan je denken rond dat tijdstipquote:Op donderdag 8 april 2010 23:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
wie wil mij om 6uur wakker bellen?
Ik zou het met liefde doenquote:Op donderdag 8 april 2010 23:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
heeeeeeeeel misschien ben ik er maandag op dinsdag alquote:Op donderdag 8 april 2010 23:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
OehhhJe wou dat ;t nu al volgende week was he
Ik wil je best wakker bellen, maar dan niet.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik word jaloers.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heeeeeeeeel misschien ben ik er maandag op dinsdag al
waarom heb ik a) je nummer nog niet eens en b) waarom sta je niet in mijn msn?quote:Op donderdag 8 april 2010 23:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wil je best wakker bellen, maar dan niet.
Wat moet je in Roermond?quote:Op donderdag 8 april 2010 23:26 schreef the_legend_killer het volgende:
Hopelijk kan ik morgen wel naar Roermond toe..
Vorige week was er overal file, dus was er geen beginnen aan.
quote:
Klerenquote:Op donderdag 8 april 2010 23:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
KLeren kopen in de Outlet
En waarom ?quote:Op donderdag 8 april 2010 23:31 schreef DevilsWhore het volgende:
Er wordt me net verteld dat ik een goede figurant ben.
Ik heb broeken nodig, ik heb nog maar 1 goede broekquote:Op donderdag 8 april 2010 23:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja eens kijken naar wat nieuws.
Ik heb een broek nodig.
Weet ik niet, duurt ook nog wel even voor ik ;t kan zien.quote:
Ik snoep wat teveel de laatste tijd dus mijn broeken vallen niet meer zo goedquote:Op donderdag 8 april 2010 23:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb broeken nodig, ik heb nog maar 1 goede broek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |