Veel plezierquote:Op donderdag 8 april 2010 22:40 schreef 8108139dpths het volgende:
* 8108139dpths Law & Order SVU kijken gaat...
Het leek een beetje op een Klingon-naamquote:Op donderdag 8 april 2010 22:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dunno
Star Wars ken ik wel en van star trek heb ik alleen die film eens gezien.
Waarom weet jij dat?quote:Op donderdag 8 april 2010 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het leek een beetje op een Klingon-naam
Ik kijk eens op google wat een klingon isquote:Op donderdag 8 april 2010 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het leek een beetje op een Klingon-naam
Exen.quote:
Ohh oke.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Exen.
Ik weet ook teveel van voetbal en vliegtuigen/ helicopters
Ja, ik keek dat ECHT niet vrijwillig hoor (al is Seven of Nine natuurlijk wel een kick ass bitchquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik keek dat ECHT niet vrijwillig hoor (al is Seven of Nine natuurlijk wel een kick ass bitch)
Seven of Nine ken ik toevallig ook, maar dat komt door fok user sevenquote:Op donderdag 8 april 2010 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik keek dat ECHT niet vrijwillig hoor (al is Seven of Nine natuurlijk wel een kick ass bitch)
Tja, met dat programma kan dat gebeurenquote:Op donderdag 8 april 2010 22:48 schreef DeLuna het volgende:
Iemand uit over mijn lijk is dood.Ik vind het toch maar raar altijd.
Had gekund tochquote:Op donderdag 8 april 2010 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
K1quote:Op donderdag 8 april 2010 22:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik keek vroeger altijd Amerikaans worstelen.
Waarom?quote:Op donderdag 8 april 2010 22:53 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik krijg opeens een glas prosecco in mn handen gedrukt
Dat kijk ik eigenlijk nooit.quote:
Ik ook niet meerquote:Op donderdag 8 april 2010 22:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat kijk ik eigenlijk nooit.
Maar worstelen vond ik altijd wel stoer toen ik klein was !
Hulk Hogan was mijn held.
Mn moeder had ook voor m;n vader ingeschonken, maar die zit al aan ;t bier.quote:
Dat mocht ik nooit zien van mijn ma maar heb het stiekem toch wel gedaanquote:Op donderdag 8 april 2010 22:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat kijk ik eigenlijk nooit.
Maar worstelen vond ik altijd wel stoer toen ik klein was !
Hulk Hogan was mijn held.
Nu ziet er best wel triest uit als hij als 60 jarige door die ring looptquote:Op donderdag 8 april 2010 22:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ook niet meer![]()
En haha, Hulk Hogan
geeft dat?quote:Op donderdag 8 april 2010 22:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mn moeder had ook voor m;n vader ingeschonken, maar die zit al aan ;t bier.Dus kreeg ik ;t.
Ja, maar dat je dat zo vantevoren weet.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Tja, met dat programma kan dat gebeuren
Dat is toch ook een beetje de essentie van het programmaquote:Op donderdag 8 april 2010 22:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, maar dat je dat zo vantevoren weet.
Ik wilde het niet zeggen...quote:Op donderdag 8 april 2010 23:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is toch ook een beetje de essentie van het programma
Ik ben 1 keer in Köln geweest.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:57 schreef DevilsWhore het volgende:
Een vriend van me heeft gewoon kaartjes voor WWE in Antwerpen
Nee. De vorige x dat ik Prosecco had, vond ik ;t niet lekker, maar dat kan ook komen doordat Bart daarbij was.quote:
Want die verpest wel meer?quote:Op donderdag 8 april 2010 23:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee. De vorige x dat ik Prosecco had, vond ik ;t niet lekker, maar dat kan ook komen doordat Bart daarbij was.
Dan is het niet meer raar?quote:Op donderdag 8 april 2010 23:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is toch ook een beetje de essentie van het programma
Hij verpest mij ook toch.quote:
Oja, dat is waarquote:Op donderdag 8 april 2010 23:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij verpest mij ook toch.
Nee, denk meer dat ;t lag aan gebrek aan eten enzo.
Maar als je er naar kijkt dan weet je toch dat die mensen dood gaan en dat het niet meer lang duurtquote:
Ja maar als je je dat voorstelt, dat je over een paar maanden dood bent. Dat lijkt me vet raar, bedoel ik.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar als je er naar kijkt dan weet je toch dat die mensen dood gaan en dat het niet meer lang duurt
Het smaakte me ook niet toen. Half glas gehad. We waren ook al vrij snel weer weg toen.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oja, dat is waar![]()
Dan is drinken altijd een beetje gevaarlijk ja
Volgens mij heb ik het maar 1 keer gehad en was ik er ook niet weg van..quote:Op donderdag 8 april 2010 23:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het smaakte me ook niet toen. Half glas gehad. We waren ook al vrij snel weer weg toen.
In elk geval kan je dan nog wel alles regelen zoals je het zelf graag zou willen, als je tenminste niet eerst helemaal niets meer kan...quote:Op donderdag 8 april 2010 23:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar als je je dat voorstelt, dat je over een paar maanden dood bent. Dat lijkt me vet raar, bedoel ik.
Dat zou inderdaad ook kunnen ja. Maar ik ben niet meer zo van de bubbeltjeswijn. Behalve de Jip&Janneke bubbels natuurlijk!quote:Op donderdag 8 april 2010 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het maar 1 keer gehad en was ik er ook niet weg van..
Maar het zal wel net als met champagne zijn, dat het heel erg uitmaakt welke je hebt.
Dat is wel waar.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In elk geval kan je dan nog wel alles regelen zoals je het zelf graag zou willen, als je tenminste niet eerst helemaal niets meer kan...
Episode kijken lukt nietquote:Op donderdag 8 april 2010 23:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga effe south park kijken
Tot straks
Ik ook niet (meer) hoor..doe mij maar rooie!quote:Op donderdag 8 april 2010 23:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad ook kunnen ja. Maar ik ben niet meer zo van de bubbeltjeswijn. Behalve de Jip&Janneke bubbels natuurlijk!
Was het wel leuk?quote:
Rode vind ik viesquote:Op donderdag 8 april 2010 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ook niet (meer) hoor..doe mij maar rooie!
Maar ja, als je kon kiezen, wat zou je dan kiezen he...je weet het toch nooit...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |