Damnquote:Op donderdag 8 april 2010 23:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Binnenkort zal ik er eens wat over lezen.
[..]
Ik ging elke dag wel om half 1 's avonds wel een menu halen.
Effe wat snacken onder het werk..
Ik heb de boekjes nog wel, maar het komt neer op gewoon gezond eten en dan fucking weinig, plus dan ook nog zoveel keer per week peultjes, doperwten of bieten, want goed voor de poepquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 23:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Serieus, wat er als eerste afging was een hele cupmaat![]()
![]()
En ach, ik heb altijd al ronde vormen gehad (nou ja, vanaf mijn 11e) dus op zich viel dat wel mee nog, maar ik vond mijn hoofd zo raar dun en mijn lijf klopte niet meer vond ik..
Hoewel ik toen maat 38 had, dus echt dun was het niet, maar ook niet mij, gewoon raar
Die boekjes wil ik weleens doorlezenquote:Op donderdag 8 april 2010 23:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb de boekjes nog wel, maar het komt neer op gewoon gezond eten en dan fucking weinig, plus dan ook nog zoveel keer per week peultjes, doperwten of bieten, want goed voor de poep
En dan nog de gewone maaltijden zo overdag...quote:
Mja dan wil het welquote:Op donderdag 8 april 2010 23:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En dan nog de gewone maaltijden zo overdag...
Ook nog eens gestopt met sporten dus was opeens echt wel dik
Gekkie, ik ben toch nog steeds (ohnee, weer) een dikkerdjequote:Op donderdag 8 april 2010 23:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]Gelijk allemaal nieuwe BH;s nodig
Maar was je zo;n dikkerdje dan? En daarom wil ik eigenlijk ook niet dieeten, m;n buikje en benen mogen minder, maar m;n cup hoeft neit kleiner te worden
Gewoon gaan sporten, er is nu ook zo iets waarmee je snel buik vet kan verbranden. Alleen het heeft overal een andere naamquote:Op donderdag 8 april 2010 23:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]Gelijk allemaal nieuwe BH;s nodig
Maar was je zo;n dikkerdje dan? En daarom wil ik eigenlijk ook niet dieeten, m;n buikje en benen mogen minder, maar m;n cup hoeft neit kleiner te worden
Achja ik train het er wel af, maar nu effe nietquote:Op donderdag 8 april 2010 23:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mja dan wil het wel
Ik wisselde van school, en ging dus elke dag met de trein.. Niet meer elke dag 10 km fietsen, en het veranderen van anticonceptie, nouja dat werkt wel.
Jij bent helemaal niet een dikkerdjequote:Op donderdag 8 april 2010 23:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gekkie, ik ben toch nog steeds (ohnee, weer) een dikkerdje![]()
De cup kwam er zo weer aan gelukkig, en met de zwanger kwam er NOG een maat bij en die is er nu half af. Dus een beetje afvallen kan nog wel zonder teveel tietverlies![]()
Ik heb het ook vooral met mijn buik en bovenbenen ja, maar ik moet ook gewoon meer sporten
Jij bent helemaal geen dikkerdje! Ik ben eerder een dikkerdje.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gekkie, ik ben toch nog steeds (ohnee, weer) een dikkerdje![]()
De cup kwam er zo weer aan gelukkig, en met de zwanger kwam er NOG een maat bij en die is er nu half af. Dus een beetje afvallen kan nog wel zonder teveel tietverlies![]()
Ik heb het ook vooral met mijn buik en bovenbenen ja, maar ik moet ook gewoon meer sporten
Betaling moet eerst rond zijn, en moet zin krijgen. Het is nu te mooi weerquote:Op donderdag 8 april 2010 23:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon gaan sporten, er is nu ook zo iets waarmee je snel buik vet kan verbranden. Alleen het heeft overal een andere naam
Ik zal ze opzoeken!quote:Op donderdag 8 april 2010 23:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die boekjes wil ik weleens doorlezen
Dat eerste vind de sportschool wel zo fijn, dat 2 de is wel zo handig en herkenbaar, dat 3de wisselt per dagquote:Op donderdag 8 april 2010 23:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Betaling moet eerst rond zijn, en moet zin krijgen. Het is nu te mooi weer
Ik kan niet ontbijten met brinta of cornflakes, dan heb ik nog steeds hongerquote:Op donderdag 8 april 2010 23:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zal ze opzoeken!
Kort samengevat: ontbijten met brinta/ cornflakes, lunch met 2 boterhammen en mager beleg en dan avondeten met max. 100 gram rijst/ aardappels/ pasta en 100 gram vlees/ vis en onbeperkt groente.
En dan drie keer per week de bietjes/doperwtjes/peulen.
Oja, en tussendoor fruit, waarbij banaan telt voor 2 stuks.
En bouillon mag ook tussendoor.
Nouja, 1e maand is niet overgemaakt ofzoquote:Op donderdag 8 april 2010 23:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat eerste vind de sportschool wel zo fijn, dat 2 de is wel zo handig en herkenbaar, dat 3de wisselt per dag
quote:
Skatjes, ik heb gemiddeld maat 44 en mijn bmi is bijna 30, sorry, maar dat is echt niet slank...quote:Op donderdag 8 april 2010 23:57 schreef DevilsWhore het volgende:
Jij bent helemaal geen dikkerdje! Ik ben eerder een dikkerdje.
Je zou maar zonder tieten door ;t leven moeten gaan opeens
Ik moet ook meer sporten
brinta kan ik wel vol van zitten maar dan moet je ook niet zien hoeveelquote:Op donderdag 8 april 2010 23:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kan niet ontbijten met brinta of cornflakes, dan heb ik nog steeds hongerEn ik eet geen vis
Dus dat wordt echt niks denk ik
KAASquote:Op donderdag 8 april 2010 23:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik eet altijd veel kaas en dat is ook niet zo goed.
lolquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nouja, 1e maand is niet overgemaakt ofzoDus dat moet per pin gebeuren, en dat moet ik dus nog doen
Nou ga ik iets ergs zeggen..daar wen je aan..quote:Op donderdag 8 april 2010 23:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kan niet ontbijten met brinta of cornflakes, dan heb ik nog steeds hongerEn ik eet geen vis
Dus dat wordt echt niks denk ik
Je ziet er anders totaal niet dik uit. En ik heb ook maat 44 en een bmi van 30.quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Skatjes, ik heb gemiddeld maat 44 en mijn bmi is bijna 30, sorry, maar dat is echt niet slank...
Ik zou doodgaan. Mja ik heb dan ook 3000 calorieen nodig op een dag.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zal ze opzoeken!
Kort samengevat: ontbijten met brinta/ cornflakes, lunch met 2 boterhammen en mager beleg en dan avondeten met max. 100 gram rijst/ aardappels/ pasta en 100 gram vlees/ vis en onbeperkt groente.
En dan drie keer per week de bietjes/doperwtjes/peulen.
Oja, en tussendoor fruit, waarbij banaan telt voor 2 stuks.
En bouillon mag ook tussendoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |