Kun je nagaan hoe ongezond ik eigenlijk eet aan tussendoortjesquote:Op donderdag 8 april 2010 23:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik val niet af, of ik nou snoep of niet.
Stom he, hoe dat heel makkelijk gaat bij sommige mensen en bij anderen nietquote:
Als ik op mezelf zou wonen dan zou ik wel beter eten enzo.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik dus ook!Alleen ik ging iets minder snoepen omdat ik geen geld meer had en ik was in 1 maand 4kg afgevallen.
Weekends eet ik vaak weinig.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sowieso regelmatig eten, als je lang niet eet, wordt de volgende x zo veel mogelijk op je lichaam opgeslagen
Foei. Je moet gezond eten, jij sporterquote:Op donderdag 8 april 2010 23:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe ongezond ik eigenlijk eet aan tussendoortjes
Ja, hoewel ik ooit in een half jaar 25 kilo ben afgevallen en dat ook weer een beetje overdreven wasquote:Op donderdag 8 april 2010 23:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Stom he, hoe dat heel makkelijk gaat bij sommige mensen en bij anderen niet
Hoe heb je dat gedaan ?quote:Op donderdag 8 april 2010 23:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, hoewel ik ooit in een half jaar 25 kilo ben afgevallen en dat ook weer een beetje overdreven was
Mijn record is 10 kg in 3 weken of zo maar dan moest je ook niet zien wat voor een werk ik deedquote:Op donderdag 8 april 2010 23:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, hoewel ik ooit in een half jaar 25 kilo ben afgevallen en dat ook weer een beetje overdreven was
Maar de Bakker Bart is zo lekker. Net als de apekoppen van Katja.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Foei. Je moet gezond eten, jij sporter
Damn, hoe dat?quote:Op donderdag 8 april 2010 23:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Apekoppenquote:Op donderdag 8 april 2010 23:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar de Bakker Bart is zo lekker. Net als de apekoppen van Katja.
Maar ik ben al flink geminderd hoor, ik kon altijd zo'n hele chocoswing op
quote:Op donderdag 8 april 2010 23:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Damn, hoe dat?Ik 16 kilo, want ik ging dagelijk naar de MCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 april 2010 23:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Damn, hoe dat?Nou ja, met een dieet, maar aan het eind daarvan dacht ik wtf, dit ben ik helemaal niet..niet dat ik toen dun was hoor, maar ook niet zoals ik vond dat ik moest zijn..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(een paar kilootjes meer vind ik bij mezelf gewoon mooier stiekem)
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Desuquote:Op donderdag 8 april 2010 23:47 schreef Desunoto het volgende:
Jaaaaa in een video aan de Europese fans over de tour van exist trace zeggen ze dat ze de albums tijdens te tour gaan verkopen.Precies waar ik op hoopte een paar dagen geleden.
![]()
Hebben.
e.g.a. heette hetquote:Op donderdag 8 april 2010 23:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Welke ?
Dan kan ik die eens overwegenvoor als ik op mijzelf ga na de zomer.
Ik ging bijna dagelijks naar de mac, toen ik ondertussen nog aan ;t sonja bakkeren (quote:Op donderdag 8 april 2010 23:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik 16 kilo, want ik ging dagelijk naar de MC
Excist tracequote:Op donderdag 8 april 2010 23:47 schreef Desunoto het volgende:
Jaaaaa in een video aan de Europese fans over de tour van exist trace zeggen ze dat ze de albums tijdens te tour gaan verkopen.Precies waar ik op hoopte een paar dagen geleden.
![]()
Hebben.
Je voelde je zeker niet echt vrouwelijk meer ook dan?quote:Op donderdag 8 april 2010 23:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja, met een dieet, maar aan het eind daarvan dacht ik wtf, dit ben ik helemaal niet..niet dat ik toen dun was hoor, maar ook niet zoals ik vond dat ik moest zijn..
(een paar kilootjes meer vind ik bij mezelf gewoon mooier stiekem)
Nooit van gehoord.quote:
Binnenkort zal ik er eens wat over lezen.quote:
Ik ging elke dag wel om half 1 's avonds wel een menu halen.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ging bijna dagelijks naar de mac, toen ik ondertussen nog aan ;t sonja bakkeren () was. Maar goed ook, want ik viel alsnog af en ;t kwam er neit meer aan.
Serieus, wat er als eerste afging was een hele cupmaatquote:Op donderdag 8 april 2010 23:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je voelde je zeker niet echt vrouwelijk meer ook dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |