Mwah.quote:
Toen lag ik nog in de wiegquote:
quote:
Verdommequote:Op donderdag 8 april 2010 21:55 schreef justmattie het volgende:
[..]
Mwah.
[..]
Toen lag ik nog in de wieg?
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:55 schreef justmattie het volgende:
[..]
Mwah.
[..]
Toen lag ik nog in de wieg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ga je voor de 3?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
de tweede op een rij al, dat is me nog NOOIT gebeurd!
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
baby's dansen ook
Lachreflexjes vond ik altijd geweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Oke, oke, ik was al uit de wieg. Ik ben van '87quote:
Jaa, die zijn echt zo tof!quote:Op donderdag 8 april 2010 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lachreflexjes vond ik altijd geweldig
not helpingquote:Op donderdag 8 april 2010 21:57 schreef justmattie het volgende:
[..]
Oke, oke, ik was al uit de wieg. Ik ben van '87
Dan nog niet. Ik ga me niet verlagen tot lapohunten, alleen als het bij toeval gebeurt is het mooiquote:
Niks zo leuk en aanstekelijk als een baby zien lachenquote:Op donderdag 8 april 2010 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lachreflexjes vond ik altijd geweldig
zal ik even vertellen dat ik ook bijna 30 ben?quote:
Dan maar hopen dat je het geluk hebtquote:Op donderdag 8 april 2010 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan nog niet. Ik ga me niet verlagen tot lapohunten, alleen als het bij toeval gebeurt is het mooi
Wat voel ik me opeens jong, met m;n 91quote:Op donderdag 8 april 2010 21:57 schreef justmattie het volgende:
[..]
Oke, oke, ik was al uit de wieg. Ik ben van '87
Bij lachreflexjes lachen ze niet echt. Gebeurd meestal bij echt pasgeborenen als iemand over een wangetje wrijft.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niks zo leuk en aanstekelijk als een baby zien lachen![]()
Hoezo zou jij je bed niet in mogen?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga kijken of ik ook een stukje bed mag en anders ga ik lekker op de bank slapen
Maar je ziet er nog niet heul oud uit hoorquote:
waarom? Je bent van 91.quote:
Nog een half jaar en 5 dagen en ik ben alweer 31quote:Op donderdag 8 april 2010 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zal ik even vertellen dat ik ook bijna 30 ben?
helpt dat?
Die gaat er als naatje uitzienquote:
Want alle baby's lijken op elkaar bij de geboortequote:
Ik ben ouder.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog een half jaar en 5 dagen en ik ben alweer 31
Ohw nee dan word ik 19![]()
Ik moest echt schaterlachenquote:
Het ziet er naar uit dat wij de verjaardagen de 22ste vierenquote:Op donderdag 8 april 2010 22:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben ouder.Nog een maand en 16 dagen.
Die wordt epischquote:
Die van Stoep en mij nietquote:Op donderdag 8 april 2010 22:01 schreef justmattie het volgende:
[..]
Want alle baby's lijken op elkaar bij de geboorte
Heb ik het weer goedgemaakt dusquote:
Dus bijna feestjequote:Op donderdag 8 april 2010 22:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben ouder.Nog een maand en 16 dagen.
En dan geven we hem/haar ook een epic opvoeding, zodat het een epic kind wordt.quote:
Oke.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het ziet er naar uit dat wij de verjaardagen de 22ste vierenWant zaterdag.
nou voel ik me oud!quote:Op donderdag 8 april 2010 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog een half jaar en 5 dagen en ik ben alweer 31
Ohw nee dan word ik 19![]()
Dat hoeft ook niet, jij bent lief.quote:
Epic druk dus?quote:Op donderdag 8 april 2010 22:04 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
En dan geven we hem/haar ook een epic opvoeding, zodat het een epic kind wordt.
Natuurlijk.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:04 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
En dan geven we hem/haar ook een epic opvoeding, zodat het een epic kind wordt.
Hij moet wel meisjes regelen natuurlijk.quote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, jij bent lief.
Ritalin is kutspulquote:Op donderdag 8 april 2010 22:06 schreef justmattie het volgende:
[..]
Epic druk dus?
Gelukkig zijn daar epic pilletjes voor![]()
[ afbeelding ]
Wat als het een zij is?quote:Op donderdag 8 april 2010 22:07 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hij moet wel meisjes regelen natuurlijk.
Ik mis je.quote:
Ik heb het niet zo op Rihannaquote:Op donderdag 8 april 2010 22:07 schreef justmattie het volgende:
Ik ben niet altijd zo'n fan van top 40 enzulks, maar deze heeft wel een epic beat
Ik vind er niet veel aan...quote:Op donderdag 8 april 2010 22:07 schreef justmattie het volgende:
Ik ben niet altijd zo'n fan van top 40 enzulks, maar deze heeft wel een epic beat
Dan heeft ze geen seks totdat ze getrouwd is.quote:
Ik vind de beat wel tof. Verder is elke top 40 hit hetzelfde.quote:
Erwin!, alles goed man?quote:
Dat gaat lekkerquote:Op donderdag 8 april 2010 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
Wauw! In 5 minuten meer views dan op MP in een week
Misschien kun je hier iets slijtenquote:Op donderdag 8 april 2010 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
Wauw! In 5 minuten meer views dan op MP in een week
Ja, druk, maar gaat goed, bijna weekendquote:
Correct. Het is hier gezelliger dan PUBquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:13 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ja, druk, maar gaat goed, bijna weekend
Meubelmakerquote:Op donderdag 8 april 2010 22:14 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
![]()
Had je al gehoord dat ik een nieuwe 'baan' heb? Meubelmaker...![]()
Ik werk nu nog 3 dagen, ga 't binnenkort uitbreiden naar 5... (wel halve dagen overigens)...
Dat bepaal ik zelf welquote:Op donderdag 8 april 2010 22:14 schreef justmattie het volgende:
[..]
Correct. Het is hier gezelliger dan PUB
Driekwart jaar aan gezetenquote:
Krijg eens haarquote:
Dat is niet lief.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:09 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dan heeft ze geen seks totdat ze getrouwd is.
thxquote:Op donderdag 8 april 2010 22:15 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Meubelmaker, proficiat, goed bezig!, mooi werk?
Iets met vos en strekenquote:Op donderdag 8 april 2010 22:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Driekwart jaar aan gezeten
[..]
Krijg eens haar
Moet ik wel weer bij Bart zijn.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:10 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
aw![]()
Dan moet ik binnenkort maar weer 's bij jou en Bart langskomen hm?
Kan best zijn, maar lang haarquote:Op donderdag 8 april 2010 22:17 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Iets met vos en streken, ik kan je nog altijd wel aan hoor!
Ideaal dus, half jaarcontract ofzo? of gelijk al langer?, wel netjes, in deze situatie een baan vindenquote:Op donderdag 8 april 2010 22:16 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
thx![]()
Ja, leuk werk, leuke collega's... niet te druk, het is een kleine werkplaats... perfect wat mij betreft...
Ja, helemaal naar Friesland komen zit er voor mij niet in hoor...quote:Op donderdag 8 april 2010 22:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moet ik wel weer bij Bart zijn.
daarom blijf ik nog welquote:
Nee, geen contract... het is een soort van werktrainingstraject, ik ben er een paar jaar uit geweest...quote:Op donderdag 8 april 2010 22:18 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ideaal dus, half jaarcontract ofzo? of gelijk al langer?, wel netjes, in deze situatie een baan vinden
Ik wil het er wel uithalen!quote:
ja maar dat zou hypocriet zijn, wnat jij gaat me zwanger maken zodat we kunnen trouwen,quote:Op donderdag 8 april 2010 22:18 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Straks wordt ze gekwetst. Met seks.
Ah ok, nouja, wel mooi dat je weer aan t werk bent!quote:Op donderdag 8 april 2010 22:20 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Nee, geen contract... het is een soort van werktrainingstraject, ik ben er een paar jaar uit geweest...
Jij gaat er al vanuit dat ik je ga kwetsen? Of bedoel je dat ik seks heb voor het huwelijk?quote:Op donderdag 8 april 2010 22:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ja maar dat zou hypocriet zijn, wnat jij gaat me zwanger maken zodat we kunnen trouwen,
Weet ikquote:Op donderdag 8 april 2010 22:18 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ja, helemaal naar Friesland komen zit er voor mij niet in hoor...
Absoluut.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:21 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ah ok, nouja, wel mooi dat je weer aan t werk bent!
smakelijkquote:
Lijkt me leuk.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet ikMisschien als Bart een x een auto heeft gehosseld, kan je meekomen. Met het hondje spelen
Dat wij seks hebben voor het huwelijk.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:22 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jij gaat er al vanuit dat ik je ga kwetsen? Of bedoel je dat ik seks heb voor het huwelijk?
Ach, dat vertellen we haar dan niet.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat wij seks hebben voor het huwelijk.
Dan moet ik eerst m;n ouders de deur uit werkenquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst m;n ouders de deur uit werken
Oh.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:23 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
[..]
![]()
Ik was niet bepaald serieus...
Gaan ze nog een keer op vakantie?quote:Op donderdag 8 april 2010 22:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst m;n ouders de deur uit werken
Oke. We geven ook geen seksuele voorlichting he.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:23 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ach, dat vertellen we haar dan niet.
Nee.quote:
Met sommige mensen weet je het maar nooitquote:Op donderdag 8 april 2010 22:26 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik steek ook geen pincet in mijn oog hoor...
Idd!quote:Op donderdag 8 april 2010 22:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Met sommige mensen weet je het maar nooitno offence Erwin
Aaaahwquote:Op donderdag 8 april 2010 22:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier wel maar dat is veel te vroeg in het jaar
Niet veel bijzondersquote:Op donderdag 8 april 2010 22:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Avond
Nog iets te beleven hier ?
Dat zekerquote:Op donderdag 8 april 2010 22:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wat niet is kan nog komen
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nu lijk ik wel iemand van Star Trek ofzo
[..]
Volgens mij heet er zelfs zo eentjequote:Op donderdag 8 april 2010 22:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
[..]
Op google geen bijzondere hitsquote:Op donderdag 8 april 2010 22:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij heet er zelfs zo eentje
Op youtube dan?quote:Op donderdag 8 april 2010 22:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Op google geen bijzondere hits
Ik ken ook niet, maar dit zijn wel namen voor star wars en star trek.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:34 schreef DeLuna het volgende:
Ik ken alleen Star Trek van naam, verder niet
Ik ookquote:Op donderdag 8 april 2010 22:34 schreef DeLuna het volgende:
Ik ken alleen Star Trek van naam, verder niet
Hoeft neit hoorquote:
Wel meer voor star trek vind ikquote:Op donderdag 8 april 2010 22:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ken ook niet, maar dit zijn wel namen voor star wars en star trek.
Dunnoquote:Op donderdag 8 april 2010 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wel meer voor star trek vind ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |