Ja, druk, maar gaat goed, bijna weekendquote:
Correct. Het is hier gezelliger dan PUBquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:13 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ja, druk, maar gaat goed, bijna weekend
Meubelmakerquote:Op donderdag 8 april 2010 22:14 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
![]()
Had je al gehoord dat ik een nieuwe 'baan' heb? Meubelmaker...![]()
Ik werk nu nog 3 dagen, ga 't binnenkort uitbreiden naar 5... (wel halve dagen overigens)...
Dat bepaal ik zelf welquote:Op donderdag 8 april 2010 22:14 schreef justmattie het volgende:
[..]
Correct. Het is hier gezelliger dan PUB
Driekwart jaar aan gezetenquote:
Krijg eens haarquote:
Dat is niet lief.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:09 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dan heeft ze geen seks totdat ze getrouwd is.
thxquote:Op donderdag 8 april 2010 22:15 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Meubelmaker, proficiat, goed bezig!, mooi werk?
Iets met vos en strekenquote:Op donderdag 8 april 2010 22:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Driekwart jaar aan gezeten
[..]
Krijg eens haar
Moet ik wel weer bij Bart zijn.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:10 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
aw![]()
Dan moet ik binnenkort maar weer 's bij jou en Bart langskomen hm?
Kan best zijn, maar lang haarquote:Op donderdag 8 april 2010 22:17 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Iets met vos en streken, ik kan je nog altijd wel aan hoor!
Ideaal dus, half jaarcontract ofzo? of gelijk al langer?, wel netjes, in deze situatie een baan vindenquote:Op donderdag 8 april 2010 22:16 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
thx![]()
Ja, leuk werk, leuke collega's... niet te druk, het is een kleine werkplaats... perfect wat mij betreft...
Ja, helemaal naar Friesland komen zit er voor mij niet in hoor...quote:Op donderdag 8 april 2010 22:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moet ik wel weer bij Bart zijn.
daarom blijf ik nog welquote:
Nee, geen contract... het is een soort van werktrainingstraject, ik ben er een paar jaar uit geweest...quote:Op donderdag 8 april 2010 22:18 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ideaal dus, half jaarcontract ofzo? of gelijk al langer?, wel netjes, in deze situatie een baan vinden
Ik wil het er wel uithalen!quote:
ja maar dat zou hypocriet zijn, wnat jij gaat me zwanger maken zodat we kunnen trouwen,quote:Op donderdag 8 april 2010 22:18 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Straks wordt ze gekwetst. Met seks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |