Geef haar er een vijgenblad bij en zeg dat het een Eva-kostuum is.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:36 schreef reetveter het volgende:
Ait ik heb het. Een mummiepak doe ik, en er nog iets bij.
quote:Op donderdag 8 april 2010 19:37 schreef Bragi het volgende:
[..]
Geef haar er een vijgenblad bij en zeg dat het een Eva-kostuum is.
Nee niet die ene die zich door 4 mannen liet volblaffen.quote:
emoe?quote:
die zeekoeiquote:Op donderdag 8 april 2010 19:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee niet die ene die zich door 4 mannen liet volblaffen.
Ook, maar ik had het eigenlijk over Lost.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
KLB-SC # 2472 Waar BobbyB ons verlaat
Is dat leuk?quote:Op donderdag 8 april 2010 19:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ook, maar ik had het eigenlijk over Lost.
je bent ook wel een beetje lost inderdaadquote:Op donderdag 8 april 2010 19:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ook, maar ik had het eigenlijk over Lost.
quote:Op donderdag 8 april 2010 19:43 schreef MiVer het volgende:
michel groet jullie!![]()
[ afbeelding ]
pfff, heb brak gevoel in buikstreek
gisteren nog wel mijn beroemde worteltjes soep gemaakt
ik den dat BP mij heeft aangestoken
grapjuhhh BP!
quote:Beste Broekpaling, hierbij ontvang je 5 euro cadeau van FRS.nl!
Haha, gast!quote:Op donderdag 8 april 2010 19:43 schreef MiVer het volgende:
[ afbeelding ]
grapjuhhh BP!
ODE!quote:Op donderdag 8 april 2010 19:43 schreef MiVer het volgende:
[ afbeelding ]
grapjuhhh BP!
Beste Broekpaling...quote:
[ afbeelding ]
grapjuhhh BP!
Nou gewoon...quote:
Nee, het is eigenlijk geen zak aan. Ik bedoel een rookmonster WTF!? en dan die Katequote:Op donderdag 8 april 2010 19:44 schreef Bragi het volgende:
[..]
Is dat leuk?Heb er namelijk veel over gehoord. Moet ik misschien ook maar 's aan beginnen.
Zo heet ik, dat zie je toch?quote:Op donderdag 8 april 2010 19:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou gewoon...
" Beste Broekpaling... "
![]()
Hoi MiVer.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:43 schreef MiVer het volgende:
[ afbeelding ]
grapjuhhh BP!
[ afbeelding ]
grapjuhhh BP!
Op internet, mag ik hopen.quote:
Boudewijn.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:49 schreef Breathtaking het volgende:
En ik zit hier tevreden met die kleine op m'n schoottttttttttt.
Oke misschien geen kleine op m'n schoot maar ik ben wel tevreden!
Want daar wordt 'ie alleen maar slechter van.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar liever dat nog, dan het bord voor z'n kop van de zakenman
Ik wil mijn dochter naar jou vernoemenquote:Op donderdag 8 april 2010 19:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je weet dat jij je eventuele zoon naar mij zou vernoemen.
Oh, wacht...quote:Op donderdag 8 april 2010 19:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil mijn dochter naar jou vernoemen![]()
Waarom toch altijd die keurslijven...
Weet niet of je dochter daar nou zo blij mee zou zijn...quote:Op donderdag 8 april 2010 19:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil mijn dochter naar jou vernoemen![]()
Waarom toch altijd die keurslijven...
Ik vind haar eng.quote:
Het is toch een hartstikke mooie naam?quote:Op donderdag 8 april 2010 19:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Weet niet of je dochter daar nou zo blij mee zou zijn...
Jij mag op de mijnes passen over een paar jaar!quote:Op donderdag 8 april 2010 19:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, wacht...
Ik wil helemaal geen kinderen
Ok, kom er zo aan, schat.quote:
Ik zou het niet doenquote:Op donderdag 8 april 2010 19:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij mag op de mijnes passen over een paar jaar!
Ik wist niet dat jij zo into adopteren was?quote:Op donderdag 8 april 2010 19:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 april 2010 19:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen![]()
Het is maar een tip.
RRRRRRRRRRRRRRRRRRRight.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dan doe ik d'r wel hoor. Tjongejonge.
Hùùhùùhùùùùùùùù.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:54 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij zo into adopteren was?
Trauma voor het hele leven.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
"Pap, wat ik vandaag toch meemaakte bij de oppas!"
Dat klinkt wel heel vies.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hùùhùùhùùùùùùùù.
Mijn droom is een klein negertje.
Heuj.quote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:52 schreef Bragi het volgende:
[..]
Want daar wordt 'ie alleen maar slechter van.
Ik moest best lang nadenken over die opmerking die je gisternacht maakte voordat ik 'm door had.quote:
Je hebt weer een nieuwe lading Lamons en gifjes?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:00 schreef Maisnon het volgende:
Ik weet ook welke
Gaan we nog tinychat doen?
Now tell me son. Doesn't that require a...quote:Op donderdag 8 april 2010 19:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Slecht, he.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:00 schreef Maisnon het volgende:
Ik weet ook welke
Gaan we nog tinychat doen?
Die emoticon.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Now tell me son. Doesn't that require a... [ afbeelding ] ...girlfriend?
[ afbeelding ]
JA. DAT. WEET. IK.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee gewoon een foto van mijn hoofd en dan doe ik ook alsof ik stil zit een half uurquote:Op donderdag 8 april 2010 20:00 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Je hebt weer een nieuwe lading Lamons en gifjes?
quote:
JAWAT?quote:
quote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:03 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nee gewoon een foto van mijn hoofd en dan doe ik ook alsof ik stil zit een half uur
Whehe.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:03 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nee gewoon een foto van mijn hoofd en dan doe ik ook alsof ik stil zit een half uur
Susie wil ook geen kinderen.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
JA. DAT. WEET. IK.
En Suus ook.
"Beste Broekpaling.... ''quote:
Prima deal.quote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
NOUOU.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:03 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Morgen moet het mooi weer wordenquote:
quote:
Kinderen. Als ik ergens een allergische aanval van krijg zijn het wel... KINDERENquote:
Waar is McFearless eigenlijk?quote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Kinderen. Als ik ergens een allergische aanval van krijg zijn het wel... KINDEREN
Gedraag je toch niet als een kind.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Kinderen. Als ik ergens een allergische aanval van krijg zijn het wel... KINDEREN
Ik mis z'n ava.quote:
Jij sprak hem toch.quote:
Bah, wat een kinderachtige opmerking...quote:Op donderdag 8 april 2010 20:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gedraag je toch niet als een kind.
Omdat jullie veel met elkaar omgingen?quote:
Hij ligt in het ziekenhuis met aids door dat 15-jarige breezersletje.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:09 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jij sprak hem toch.
En hij is al vet lang weg.
Veel is anders, ja.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat jullie veel met elkaar omgingen?
Haha tofquote:Op donderdag 8 april 2010 20:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
What the. Ik vroeg laatst naar jou.
Kijk baby's zijn op zich nog wel leuk, zolang ze je niet 's nachts uit je slaap houden. Maar zodra ze leren "praten" en lopen zou je ze vanaf het eerste beste Hilton willen pleuren.quote:
Goed op zich. En met jou?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:11 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Haha tof
Hoe gaat 't met joooooooooooooooooooou?
Oh nou ja ik dacht dat jullie veel met elkaar omgingen. Ik wist niet dat je kwaad werd.quote:
Je vergeetquote:
!
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kijk baby's zijn op zich nog wel leuk, zolang ze je niet 's nachts uit je slaap houden. Maar zodra ze leren "praten" en lopen zou je ze vanaf het eerste beste Hilton willen pleuren.
Ik ben niet kwaad.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh nou ja ik dacht dat jullie veel met elkaar omgingen. Ik wist niet dat je kwaad werd.
Hij was kinderlijk eenvoudig.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bah, wat een kinderachtige opmerking...
Een kinderhand is snel gevuld.quote:
The end.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een kinderhand is snel gevuld.
Ieuw.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet de verleiding te weerstaanquote:Op donderdag 8 april 2010 20:12 schreef bloodysunday het volgende:
Ik voel me zo'n dikke kankerautist omdat ik http://myfreefarm.nl/ speel. En ik het tof vind
Ga je al bijna naar bed?quote:
I think I'm in love with the girl two doors down.quote:
Links.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:15 schreef wolvendagen het volgende:
Obama heeft een handicap. Hij schrijft met links.
Oh, oké.quote:
Bwehehehehhee mental image.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inderdaad. En als ze dan de leeftijd van bijvoorbeeld een WD krijgen, ontmoeten ze ongure types als reetveter op het internet.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Het is maar verstandig dat jij geen kinderen krijgt/ neemt.
Ik vind baby's niet schattig...!
Mijn vader heeft reetveter afgekeurd.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. En als ze dan de leeftijd van bijvoorbeeld een WD krijgen, ontmoeten ze ongure types als reetveter op het internet.
Je zou kinderen moeten kunnen krijgen die een jaar of 20 zijn of zo, heb je er ook geen last van.
What the fuck did I do?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. En als ze dan de leeftijd van bijvoorbeeld een WD krijgen, ontmoeten ze ongure types als reetveter op het internet.
Je zou kinderen moeten kunnen krijgen die een jaar of 20 zijn of zo, heb je er ook geen last van.
Je mag ook gewoon zeggen dat je last van ons hebt.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is niet wat die vanacht zei.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn vader heeft reetveter afgekeurd.
Oh sorry. Dat dacht ik. Ik wist niet dat je kwaa... ah fuck.quote:
Er is een simpelere verklaring. Het is een neger.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:17 schreef Maisnon het volgende:
Obama is een reptilian uit de 5e dimensie daarom schrijft ie met links
quote:
True story, aan zijn penis zitten haakjes, i've got the evidence.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:17 schreef Maisnon het volgende:
Obama is een reptilian uit de 5e dimensie daarom schrijft ie met links
Omdat ie een buitenlander is?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als ik je vader was.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, ja, want vanacht bestaat niet.quote:
Jij bent een handicap.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Da's een handicap, wist je dat?
Daarboven kun je klikken op "go to image" of zoiets.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
Godverdomme, klik ik erop kom ik gelijk op livejasmin
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik hekel dat.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
Godverdomme, klik ik erop kom ik gelijk op livejasmin
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh sorry. Dat dacht ik. Ik wist niet dat je kwaa... ah fuck.
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, ja, want vanacht bestaat niet.
@ maisnonquote:Op donderdag 8 april 2010 20:14 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik weet de verleiding te weerstaan
Is dat net als Farmville? wel positieve, minder farmville berichten op feesboek
Je probeert Susan van me af te pakken.quote:
Nee, hij vindt hem geen schoonzoon/betrouwbare-look hebben.quote:
Dat heb ik wel!quote:Op donderdag 8 april 2010 20:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, hij vindt hem geen schoonzoon/betrouwbare-look hebben.
Lente.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:19 schreef MiVer het volgende:
[..]
@ maisnon
hee maisnon, heb je mijn bewegend gif van mezelf gezien (paar pag's terug)
niet dat dat iets speciaals is, maar heb je beeld van mij rond half 8 vandaag
.........
weirde gevoelend in hoofd, mmm, gestuurd door buikgevoel
afgelopen dagen ging zo goed
echt weird, heb niets gedaan wtf!
Ja, nu je het zegt...quote:Op donderdag 8 april 2010 20:18 schreef bloodysunday het volgende:
best veel oude namen hier nog
Heeft hij mij gezien, ja?quote:
Behalve Broekpaling, want die is nieuw.quote:
Ja en Fas en zo. Hij keurt jullie allemaal af.quote:
Hij wil jou voor zichzelf.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja en Fas en zo. Hij keurt jullie allemaal af.
doe ik ook aanquote:
Verstandig!quote:Op donderdag 8 april 2010 20:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Behalve Broekpaling, want die is nieuw.
nee, ik begin weer te balancerenquote:
quote:
Je weet wat je te doen staat, newbie.quote:
Dan ben ik een van de weinige die hij wel goedkeurt. Hij gaat je uithuwelijken.quote:
Oke.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:23 schreef MiVer het volgende:
[..]
nee, ik begin weer te balanceren
maar controle volgt
dus anders
Aan 4ebe.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan ben ik een van de weinige die hij wel goedkeurt. Hij gaat je uithuwelijken.
Fuuuu!quote:
Hehe... wait, what?quote:
Tetten!quote:Op donderdag 8 april 2010 20:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je weet wat je te doen staat, newbie.
Pics posten_!
Als er iemand betrouwbaar uitziet ben ik het wel.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
* Modem kapot smijt.quote:
Nee aan mij, moppie.quote:
Ik hoef geen manboobs te zien.quote:
Als je je ogen dicht hebt, inderdaad.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als er iemand betrouwbaar uitziet ben ik het wel.
Nee, ik ben gewoon goede vriendjes met papa.quote:
Wat kan dat modem er nou aan doen? Zo'n ding heeft ook gevoel.quote:
Tettentettentetten.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoef geen manboobs te zien.
![]()
Omg.. wat een woord.
Oh, noemen ze het zo tegenwoordig.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als je je ogen dicht hebt, inderdaad.
[..]
Nee, ik ben gewoon goede vriendjes met papa.
Ja?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat kan dat modem er nou aan doen? Zo'n ding heeft ook gevoel.
Heeft Aron ze nu al gezien?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Nee, alleen als de modjes het zelf uitlokken.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:26 schreef bloodysunday het volgende:
Is er nog steeds zo'n gigantisch grote censuur op alles?
Nee.quote:
Nee, hij ligt op de bank, te slapen.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:25 schreef Maisnon het volgende:
ik heb wd's vader onder Mind Control staan, zodirect gaat ie hardop een liedje zingen en iets te drinken pakken let maar op
JA DAN MAG HET....quote:Op donderdag 8 april 2010 20:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, alleen als de modjes het zelf uitlokken.
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
DOE NORMAALBorsten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Ja, ik doe zo prrrrt...krrrrggggg..prrrrrt... pling pling ting ting krgggggggggggggggggggggggggt.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja?![]()
Ben jij de modem-fluisteraar?
De batterijen zijn weer opquote:Op donderdag 8 april 2010 20:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Nee, hij ligt op de bank, te slapen.
En daarom ga ik 'm niet bashen.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:27 schreef Broekpaling het volgende:
ik ben 18 en nog maagd,
Deze gooit zich wel heel makkelijk voor het vuur.
Wat nee?quote:
Oow zelfde verhaal dusquote:Op donderdag 8 april 2010 20:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, alleen als de modjes het zelf uitlokken.
Ja, die zitten standaard inbegrepen.quote:
godmiljaar, zo is het wel heel eenvoudigquote:Op donderdag 8 april 2010 20:27 schreef Broekpaling het volgende:
ik ben 18 en nog maagd,
Deze gooit zich wel heel makkelijk voor het vuur.
yep!quote:Op donderdag 8 april 2010 20:29 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Oow zelfde verhaal dusals de modjes beledigd en kritiek krijgen dan naaien ze je
Hoe verzin je dit allemaal?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:28 schreef Maisnon het volgende:
wd's vader versie 2.0 komt met zonnepanelen
GA DAN, SCHIMMELKUT!quote:
Ik vind jou niet meer lief.quote:
Ja, maar mijn modem zegt niets terug.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, ik doe zo prrrrt...krrrrggggg..prrrrrt... pling pling ting ting krgggggggggggggggggggggggggt.
Nee, daar heeft ze een programma voor op haar PC.quote:
Wat een lelijke jopen.quote:
Nee, wie heeft er nou zin om met vrouwen te praten.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar mijn modem zegt niets terug.
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar mijn modem zegt niets terug.
Youtube-link?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:30 schreef bloodysunday het volgende:
Wat is die tune van de Europa League toch een faaltune
[KLB SC # 2466]quote:
Ik weet niet waar je het over hebt.quote:
Zit je nu met je hoofd aan je penis vast?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:31 schreef MiVer het volgende:
zag borsten, kunnen troostend zijn
met mijn smaak penis ook
ja ik klamp me vast
weird in hoofd
-1 voorspelbaarquote:Op donderdag 8 april 2010 20:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Sekseksneukenlikkenbeffenpijpenneukenneuken!
Serieus? Homo.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Sekseksneukenlikkenbeffenpijpenneukenneuken!
Doe die rechter maar, qua borsten.quote:
alleen in mijn dromen kan ik mezelf zuigenquote:Op donderdag 8 april 2010 20:32 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Zit je nu met je hoofd aan je penis vast?
Hmm. Stom.quote:
Als ik moet kiezen.. dan zou ik ze weigeren.quote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:33 schreef MiVer het volgende:
heeft iemand BP's kop (lees: sympathiek gezicht) al eens gezien ?
Houden zo. Da's nog slechter voor je rug dan hoge hakken.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:34 schreef MiVer het volgende:
[..]
alleen in mijn dromen kan ik mezelf zuigen
Aldus de expert.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:35 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Houden zo. Da's nog slechter voor je rug dan hoge hakken.
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:35 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
snel eraf douchenquote:Op donderdag 8 april 2010 20:35 schreef Maisnon het volgende:
ik had heel erge spierpijn in mn nek en heb er van die tijgerbalsem achtige dinges op gedaan
Ik heb nu al spijtalles in de fik
We weten allemaal dat jij het ook geprobeerd hebt.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:35 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Beter gebroken glazen dan een gebroken hart.quote:
Of penis.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Beter gebroken glazen dan een gebroken hart.
Reetveter heeft net mijn hart gebroken.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Beter gebroken glazen dan een gebroken hart.
Ga slapen dan.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Reetveter heeft net mijn hart gebroken.
Jij die van mij.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Überhaupt stuurbekrachtiging.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:38 schreef jitzzzze het volgende:
mensen die niet kunnen rijden in een auto zonder stuurbekrachtiging
Reetveter & wolvendagen ruzie take 19343348934989 and goooo!quote:Op donderdag 8 april 2010 20:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben al opgestaan en nu ben ik niet zo moe meer als net.quote:
Lul niet.quote:
Reetveter en ik hebben nooit ruzie.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Reetveter & wolvendagen ruzie take 19343348934989 and goooo!
quote:
Ah, oké.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben al opgestaan en nu ben ik niet zo moe meer als net.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |