Ik hoef geen manboobs te zien.quote:
Als je je ogen dicht hebt, inderdaad.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als er iemand betrouwbaar uitziet ben ik het wel.
Nee, ik ben gewoon goede vriendjes met papa.quote:
Wat kan dat modem er nou aan doen? Zo'n ding heeft ook gevoel.quote:
Tettentettentetten.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoef geen manboobs te zien.
![]()
Omg.. wat een woord.
Oh, noemen ze het zo tegenwoordig.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als je je ogen dicht hebt, inderdaad.
[..]
Nee, ik ben gewoon goede vriendjes met papa.
Ja?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat kan dat modem er nou aan doen? Zo'n ding heeft ook gevoel.
Heeft Aron ze nu al gezien?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Nee, alleen als de modjes het zelf uitlokken.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:26 schreef bloodysunday het volgende:
Is er nog steeds zo'n gigantisch grote censuur op alles?
Nee.quote:
Nee, hij ligt op de bank, te slapen.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:25 schreef Maisnon het volgende:
ik heb wd's vader onder Mind Control staan, zodirect gaat ie hardop een liedje zingen en iets te drinken pakken let maar op
JA DAN MAG HET....quote:Op donderdag 8 april 2010 20:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, alleen als de modjes het zelf uitlokken.
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
DOE NORMAALBorsten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Ja, ik doe zo prrrrt...krrrrggggg..prrrrrt... pling pling ting ting krgggggggggggggggggggggggggt.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja?![]()
Ben jij de modem-fluisteraar?
De batterijen zijn weer opquote:Op donderdag 8 april 2010 20:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Nee, hij ligt op de bank, te slapen.
En daarom ga ik 'm niet bashen.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:27 schreef Broekpaling het volgende:
ik ben 18 en nog maagd,
Deze gooit zich wel heel makkelijk voor het vuur.
Wat nee?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |