wat is lelijk?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:10 schreef Sportex het volgende:
Wat boeit jou dat of andere dat raar vinden.
Je hebt er toch een reden voor, of ben je lelijk?
Dan kan ik je niet helpenquote:
geen hoer rij ik nog liefen naar spainjequote:Op donderdag 8 april 2010 20:19 schreef mirved het volgende:
Over 2 jaar is je acne weg. Je zal je wel over je onzekerheid heen moeten zetten. Lijkt het je echt vervelend dat als je een vriendin hebt en dan nog maagd bent ga dan gewoon naar een hoer.
Waarom zou ik liegen?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:18 schreef ferrariking het volgende:
ik schraam mijn er voor
en meisje je licht zekker
ga uit en voer een chick van 16 GHB dan is je probleem opgelost.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:27 schreef ferrariking het volgende:
oke bedankt heefr nog iemand tips
voor de onzeker
Is niet raar. Sterker; maakt geen flikker uit. Heb gewoon schijt aan de maatschappelijke drukquote:Op donderdag 8 april 2010 20:05 schreef ferrariking het volgende:
is dat raar?
heeft iemand tips?
zij wel niet
Jij denkt dat de vrouwen in salou zomaar iedereen neuken? Ja misschien die dikke wijven die daar komen wel. Maar ik moet je teleurstellen ik ben er geweest met een vrienden groep en de kneuzen van de groep die van te voren bezig waren dat ze daar wel eens even flink wat wijven aan de haak gingen slaan. Hadden net zo weinig kans in Salou als ze thuis hadden.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:20 schreef ferrariking het volgende:
[..]
geen hoer rij ik nog liefen naar spainje
ik ken iemand in spanje die mijn leuk vindquote:Op donderdag 8 april 2010 20:29 schreef mirved het volgende:
[..]
Jij denkt dat de vrouwen in salou zomaar iedereen neuken? Ja misschien die dikke wijven die daar komen wel. Maar ik moet je teleurstellen ik ben er geweest met een vrienden groep en de kneuzen van de groep die van te voren bezig waren dat ze daar wel eens even flink wat wijven aan de haak gingen slaan. Hadden net zo weinig kans in Salou als ze thuis hadden.
ok is goedquote:Op donderdag 8 april 2010 20:28 schreef kadeautje het volgende:
[..]
Is niet raar. Sterker; maakt geen flikker uit. Heb gewoon schijt aan de maatschappelijke druk
jij bent 17. is dat ook goed?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:28 schreef Eisoep het volgende:
[..]
ga uit en voer een chick van 16 GHB dan is je probleem opgelost.
nee kijk die foto's en denk dan nogmaalsquote:Op donderdag 8 april 2010 20:32 schreef Chinless het volgende:
[..]
jij bent 17. is dat ook goed?
Ben je TS zijn eerste
precies, er bestaat geen norm.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:28 schreef kadeautje het volgende:
[..]
Is niet raar. Sterker; maakt geen flikker uit. Heb gewoon schijt aan de maatschappelijke druk
ga ik al doen uit gaan dusquote:Op donderdag 8 april 2010 20:28 schreef Eisoep het volgende:
[..]
ga uit en voer een chick van 16 GHB dan is je probleem opgelost.
ik zie welquote:Op donderdag 8 april 2010 20:36 schreef Eisoep het volgende:
[..]
dan niet eh...
dan maar goldstrike ofzo dat werkt ook!
Ahh, nu wordt het een biedtopic!quote:Op donderdag 8 april 2010 20:37 schreef JohnDDD het volgende:
Ik ben bijna 26 en nog maagd. Ben er trots op. Iedereen neukt maar met elkaar en mijn eerste keer wordt tenminste echt bijzonder.
ja zo tel lezen welquote:
Join the club.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:57 schreef ferrariking het volgende:
[..]
ja zo tel lezen wel
maar ja ik was op iemand verlief maar die hard al iemand maar ja niemand wil ook met mijn
welke foto's? ik zie niks...quote:Op donderdag 8 april 2010 20:34 schreef Eisoep het volgende:
[..]
nee kijk die foto's en denk dan nogmaals
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |