Oh, wacht...quote:Op donderdag 8 april 2010 19:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil mijn dochter naar jou vernoemen![]()
Waarom toch altijd die keurslijven...
Weet niet of je dochter daar nou zo blij mee zou zijn...quote:Op donderdag 8 april 2010 19:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil mijn dochter naar jou vernoemen![]()
Waarom toch altijd die keurslijven...
Ik vind haar eng.quote:
Het is toch een hartstikke mooie naam?quote:Op donderdag 8 april 2010 19:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Weet niet of je dochter daar nou zo blij mee zou zijn...
Jij mag op de mijnes passen over een paar jaar!quote:Op donderdag 8 april 2010 19:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, wacht...
Ik wil helemaal geen kinderen
Ok, kom er zo aan, schat.quote:
Ik zou het niet doenquote:Op donderdag 8 april 2010 19:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij mag op de mijnes passen over een paar jaar!
Ik wist niet dat jij zo into adopteren was?quote:Op donderdag 8 april 2010 19:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij mag op de mijnes passen over een paar jaar!
quote:Op donderdag 8 april 2010 19:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen![]()
Het is maar een tip.
RRRRRRRRRRRRRRRRRRRight.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dan doe ik d'r wel hoor. Tjongejonge.
Hùùhùùhùùùùùùùù.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:54 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij zo into adopteren was?
Trauma voor het hele leven.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
"Pap, wat ik vandaag toch meemaakte bij de oppas!"
Dat klinkt wel heel vies.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hùùhùùhùùùùùùùù.
Mijn droom is een klein negertje.
Heuj.quote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:52 schreef Bragi het volgende:
[..]
Want daar wordt 'ie alleen maar slechter van.
Ik moest best lang nadenken over die opmerking die je gisternacht maakte voordat ik 'm door had.quote:
Je hebt weer een nieuwe lading Lamons en gifjes?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:00 schreef Maisnon het volgende:
Ik weet ook welke
Gaan we nog tinychat doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |