Je vergeetquote:
!
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kijk baby's zijn op zich nog wel leuk, zolang ze je niet 's nachts uit je slaap houden. Maar zodra ze leren "praten" en lopen zou je ze vanaf het eerste beste Hilton willen pleuren.
Ik ben niet kwaad.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh nou ja ik dacht dat jullie veel met elkaar omgingen. Ik wist niet dat je kwaad werd.
Hij was kinderlijk eenvoudig.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bah, wat een kinderachtige opmerking...
Een kinderhand is snel gevuld.quote:
The end.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een kinderhand is snel gevuld.
Ieuw.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet de verleiding te weerstaanquote:Op donderdag 8 april 2010 20:12 schreef bloodysunday het volgende:
Ik voel me zo'n dikke kankerautist omdat ik http://myfreefarm.nl/ speel. En ik het tof vind
Ga je al bijna naar bed?quote:
I think I'm in love with the girl two doors down.quote:
Links.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:15 schreef wolvendagen het volgende:
Obama heeft een handicap. Hij schrijft met links.
Oh, oké.quote:
Bwehehehehhee mental image.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inderdaad. En als ze dan de leeftijd van bijvoorbeeld een WD krijgen, ontmoeten ze ongure types als reetveter op het internet.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Het is maar verstandig dat jij geen kinderen krijgt/ neemt.
Ik vind baby's niet schattig...!
Mijn vader heeft reetveter afgekeurd.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. En als ze dan de leeftijd van bijvoorbeeld een WD krijgen, ontmoeten ze ongure types als reetveter op het internet.
Je zou kinderen moeten kunnen krijgen die een jaar of 20 zijn of zo, heb je er ook geen last van.
What the fuck did I do?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. En als ze dan de leeftijd van bijvoorbeeld een WD krijgen, ontmoeten ze ongure types als reetveter op het internet.
Je zou kinderen moeten kunnen krijgen die een jaar of 20 zijn of zo, heb je er ook geen last van.
Je mag ook gewoon zeggen dat je last van ons hebt.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |