quote:
Kinderen. Als ik ergens een allergische aanval van krijg zijn het wel... KINDERENquote:
Waar is McFearless eigenlijk?quote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Kinderen. Als ik ergens een allergische aanval van krijg zijn het wel... KINDEREN
Gedraag je toch niet als een kind.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Kinderen. Als ik ergens een allergische aanval van krijg zijn het wel... KINDEREN
Ik mis z'n ava.quote:
Jij sprak hem toch.quote:
Bah, wat een kinderachtige opmerking...quote:Op donderdag 8 april 2010 20:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gedraag je toch niet als een kind.
Omdat jullie veel met elkaar omgingen?quote:
Hij ligt in het ziekenhuis met aids door dat 15-jarige breezersletje.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:09 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jij sprak hem toch.
En hij is al vet lang weg.
Veel is anders, ja.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat jullie veel met elkaar omgingen?
Haha tofquote:Op donderdag 8 april 2010 20:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
What the. Ik vroeg laatst naar jou.
Kijk baby's zijn op zich nog wel leuk, zolang ze je niet 's nachts uit je slaap houden. Maar zodra ze leren "praten" en lopen zou je ze vanaf het eerste beste Hilton willen pleuren.quote:
Goed op zich. En met jou?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:11 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Haha tof
Hoe gaat 't met joooooooooooooooooooou?
Oh nou ja ik dacht dat jullie veel met elkaar omgingen. Ik wist niet dat je kwaad werd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |