is nog altijd Slotmon dan hequote:
niet MLN?quote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 09:27 schreef Myraela het volgende:
Ik wil dat lieve vosje zijn. Weet niet meer hoe die heet.
Gvd. diefquote:Op donderdag 8 april 2010 09:30 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Andre Hazes was snorlax
[ afbeelding ]
vulpix?quote:Op donderdag 8 april 2010 09:27 schreef Myraela het volgende:
Ik wil dat lieve vosje zijn. Weet niet meer hoe die heet.
Ik snap 'm nietquote:
als je zo praat vind ik diglet wel wat voor jouquote:Op donderdag 8 april 2010 10:33 schreef FastFlyingJackson het volgende:
Dat vosje heette toch Eevee, en ik wil btw Alakazam zijn, en als dat niet kan dan Gyarados, en als dat niet kan wil ik Nidoking zijn, want ik ben gewoon een king
quote:
http://knowyourmeme.com/memes/f-yeah-seakingquote:Op donderdag 8 april 2010 13:44 schreef Mopst3r het volgende:
Omg dit topic
Wie legt mij de Seaking meme uit?
Klonen swaquote:Op donderdag 8 april 2010 16:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als je die ving was heel je game toch vernaaid?
ZEG Het is hier geen yu-gi-oh topicquote:Op donderdag 8 april 2010 17:08 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[ afbeelding ]
Of anders deze baas
Welke Yu Gi Oh ben jij?quote:Op donderdag 8 april 2010 17:18 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
ZEG Het is hier geen yu-gi-oh topic
QFT.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:15 schreef sterandje het volgende:
[ afbeelding ]
de echte baas van pokemon.
dat is gewoon ziek manquote:Op donderdag 8 april 2010 17:52 schreef NeonPanda het volgende:
Eerste water starters natuurlijk. Squirtle, Wartortle en Blastoise.
[ afbeelding ]
mensen die denken dat alle Meowth's kunnen pratenquote:Op donderdag 8 april 2010 17:58 schreef AffenStrudel het volgende:
[ afbeelding ]
Meowth
Dan kan je tenminste nog een beetje normaal communiceren
Is lickitung niet meer iets voor jou?quote:
Nee, waaromquote:Op donderdag 8 april 2010 21:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Is lickitung niet meer iets voor jou?
Ja die kon zon vette trick. swagger ofzo.quote:
disturbing.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:52 schreef NeonPanda het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kies jou, Barbapappaquote:Op donderdag 8 april 2010 20:57 schreef schaats het volgende:
[ afbeelding ]
uiteraard ben ik de enige echte coole pokemon, ik kan alles zijn wat ik wil
WOOOBBBBBquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:58 schreef His-Infernal-Majesty het volgende:
?!
Hoe is de legendarische wobbuffet nog niet langs gekomen![]()
[ afbeelding ]
Haite used Eathquakequote:Op vrijdag 9 april 2010 01:00 schreef His-Infernal-Majesty het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die best oud is, maar nog nooit gezien
Digimonquote:Op vrijdag 9 april 2010 04:02 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
agumon
Vind je mijn plaatje van die Charizard mooi?quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:51 schreef Lauwierent het volgende:
Natuurlijk Blastoise. De baas der schilpadden. Kan het WNF wat van leren:
[ afbeelding ]
Jazeker, maar ik benoemde hem maar niet. Vind het zo zielig voor die stoer-overkomende pokemon.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Vind je mijn plaatje van die Charizard mooi?
lees de OP ofzoquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:58 schreef His-Infernal-Majesty het volgende:
?!
Hoe is de legendarische wobbuffet nog niet langs gekomen![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:45 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
lees de OP ofzo
o_O Wow, wist helemaal niet dat hij boven de 150 was, dacht dat die in de eerste generatie zatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My bad etc
Haha! Geweldig gevonden!quote:
De enige echte emo pokemon ja, altijd iemand anders willen zijnquote:Op donderdag 8 april 2010 20:57 schreef schaats het volgende:
[ afbeelding ]
uiteraard ben ik de enige echte coole pokemon, ik kan alles zijn wat ik wil
Waar de fuck heb jij op gezocht?quote:Op donderdag 8 april 2010 17:52 schreef NeonPanda het volgende:
[ afbeelding ]
Dat waren toch ook die nurses in de tv-serie?quote:Op zondag 11 april 2010 14:15 schreef Miasan het volgende:
[ afbeelding ]
Chansey is echt een baas. Die kon ook earthquacke en rockslide leren wtf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fingerspitzgefühl
speciaal voor jou:quote:Op donderdag 15 april 2010 00:31 schreef Aap_2 het volgende:
Waarom heb ik nog geen één mudkip gezien
Dat is Hitmonlee, Faalhaas.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:23 schreef Beerdepo het volgende:
[ afbeelding ]
Of die paarse Alien die alleen trapt Kicklimon ofzo
Deze is veel beter:quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:03 schreef noobdeswoop het volgende:
[..]
Hitmonchamp is beter ondanks zijn rokje.![]()
Nee, je komt onder een steen vandaan. Dat is andersquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:13 schreef eucalyptus het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat ik ook uit een fossiel kom.
4e generatiequote:
Omg jij failt, Dat weet iedereen zo wel!!!1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 22-05-2010 17:14:33 ]
Kom op zeg, Welke verrekte mong0l zegt dat hij legendarisch is? Lugia is wel legendarisch tbh.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:16 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Mewtwo. Omdat het een eindbaas is.
Of Lugia.
Dudequote:
D44r k0m 1k 3v3n 0p t3rug, hijs bijna-legendarisch zei iemand op school imoquote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:15 schreef Wasmachinemann het volgende:
[..]
Kom op zeg, Welke verrekte mong0l zegt dat hij legendarisch is? Lugia is wel legendarisch tbh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |