is nog altijd Slotmon dan hequote:
niet MLN?quote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 09:27 schreef Myraela het volgende:
Ik wil dat lieve vosje zijn. Weet niet meer hoe die heet.
Gvd. diefquote:Op donderdag 8 april 2010 09:30 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Andre Hazes was snorlax
[ afbeelding ]
vulpix?quote:Op donderdag 8 april 2010 09:27 schreef Myraela het volgende:
Ik wil dat lieve vosje zijn. Weet niet meer hoe die heet.
Ik snap 'm nietquote:
als je zo praat vind ik diglet wel wat voor jouquote:Op donderdag 8 april 2010 10:33 schreef FastFlyingJackson het volgende:
Dat vosje heette toch Eevee, en ik wil btw Alakazam zijn, en als dat niet kan dan Gyarados, en als dat niet kan wil ik Nidoking zijn, want ik ben gewoon een king
quote:
http://knowyourmeme.com/memes/f-yeah-seakingquote:Op donderdag 8 april 2010 13:44 schreef Mopst3r het volgende:
Omg dit topic
Wie legt mij de Seaking meme uit?
Klonen swaquote:Op donderdag 8 april 2010 16:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als je die ving was heel je game toch vernaaid?
ZEG Het is hier geen yu-gi-oh topicquote:Op donderdag 8 april 2010 17:08 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[ afbeelding ]
Of anders deze baas
Welke Yu Gi Oh ben jij?quote:Op donderdag 8 april 2010 17:18 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
ZEG Het is hier geen yu-gi-oh topic
QFT.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:15 schreef sterandje het volgende:
[ afbeelding ]
de echte baas van pokemon.
dat is gewoon ziek manquote:Op donderdag 8 april 2010 17:52 schreef NeonPanda het volgende:
Eerste water starters natuurlijk. Squirtle, Wartortle en Blastoise.
[ afbeelding ]
mensen die denken dat alle Meowth's kunnen pratenquote:Op donderdag 8 april 2010 17:58 schreef AffenStrudel het volgende:
[ afbeelding ]
Meowth
Dan kan je tenminste nog een beetje normaal communiceren
Is lickitung niet meer iets voor jou?quote:
Nee, waaromquote:Op donderdag 8 april 2010 21:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Is lickitung niet meer iets voor jou?
Ja die kon zon vette trick. swagger ofzo.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |