Vind je mijn plaatje van die Charizard mooi?quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:51 schreef Lauwierent het volgende:
Natuurlijk Blastoise. De baas der schilpadden. Kan het WNF wat van leren:
[ afbeelding ]
Jazeker, maar ik benoemde hem maar niet. Vind het zo zielig voor die stoer-overkomende pokemon.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Vind je mijn plaatje van die Charizard mooi?
lees de OP ofzoquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:58 schreef His-Infernal-Majesty het volgende:
?!
Hoe is de legendarische wobbuffet nog niet langs gekomen![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:45 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
lees de OP ofzo
o_O Wow, wist helemaal niet dat hij boven de 150 was, dacht dat die in de eerste generatie zatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My bad etc
Haha! Geweldig gevonden!quote:
De enige echte emo pokemon ja, altijd iemand anders willen zijnquote:Op donderdag 8 april 2010 20:57 schreef schaats het volgende:
[ afbeelding ]
uiteraard ben ik de enige echte coole pokemon, ik kan alles zijn wat ik wil
Waar de fuck heb jij op gezocht?quote:Op donderdag 8 april 2010 17:52 schreef NeonPanda het volgende:
Eerste water starters natuurlijk. Squirtle, Wartortle en Blastoise.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |