Dat had ik zonder te Googlen ook wel geweten.quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:37 schreef djayzz het volgende:
[..]
even googelen geeft het volgende resultaat:
Alleen de AH to Go (tot 23:00 uur) op het station
http://www.openingstijden.nu/zoek.php?zoekwaar=%27s-hertogenbosch&zoekwat=Supermarkten+en+Levensmiddelen
Ja, maar ik nietquote:Op dinsdag 13 april 2010 12:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat had ik zonder te Googlen ook wel geweten.
volgens mij hangen er bij de ah in de arena heel veel briefjes, kies dan degene met de slechtste zinsbouw die is waarschijnlijk het goedkoopst.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:32 schreef opgebaarde het volgende:
Ik ben op zoek naar een schoonmaakster voor 4 uurtjes per week / om de week ofzo
Iemand enig idee wat dat normaal per uur kost en / of iemand die een goede kent?
LOLquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:56 schreef alwaysedo het volgende:
[..]
volgens mij hangen er bij de ah in de arena heel veel briefjes, kies dan degene met de slechtste zinsbouw die is waarschijnlijk het goedkoopst.
en blijf thuis terwijl ze schoonmaken i.v.m. diefstalquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:56 schreef alwaysedo het volgende:
[..]
volgens mij hangen er bij de ah in de arena heel veel briefjes, kies dan degene met de slechtste zinsbouw die is waarschijnlijk het goedkoopst.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:56 schreef alwaysedo het volgende:
[..]
Wat een vrolijkheidquote:
Ja helemaal geweldigquote:Op woensdag 14 april 2010 09:57 schreef djayzz het volgende:
[..]
Wat een vrolijkheidHier goed
![]()
Met jou ook vermoed ik?
Gewoon niet meer remmen, heb je ze niet nodigquote:Op woensdag 14 april 2010 10:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja helemaal geweldigDe remlichten van mijn auto doen het niet meer, dus ik mag vanmiddag voor de aller eerste keer naar de garage toe
En alsof dat nog niet genoeg stress is heeft mijn docent bedacht dat hij eigenlijk wel vind dat wij (4 mensen versneld traject) morgen op examen kunnen
en dat hij dat nu eventjes gaat regelen
![]()
Oke, ik geef toe, dat is niet geweldig en niet tof
Hmmm, dat klinkt niet leuk nee, succes in ieder geval!quote:Op woensdag 14 april 2010 10:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja helemaal geweldigDe remlichten van mijn auto doen het niet meer, dus ik mag vanmiddag voor de aller eerste keer naar de garage toe
En alsof dat nog niet genoeg stress is heeft mijn docent bedacht dat hij eigenlijk wel vind dat wij (4 mensen versneld traject) morgen op examen kunnen
en dat hij dat nu eventjes gaat regelen
![]()
Oke, ik geef toe, dat is niet geweldig en niet tof
Oh euh, remlichten bedoel ik. Remmen an sich wel.quote:Op woensdag 14 april 2010 10:03 schreef djayzz het volgende:
[..]
Gewoon niet meer remmen, heb je ze niet nodig
ow, dat is niet leuk nee![]()
maar ikgewoon met je mee!
Heb eergisteren een auto gekocht, en die staat nu alweer bij de garage
Wat voor tentamen?quote:Op woensdag 14 april 2010 10:03 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Hmmm, dat klinkt niet leuk nee, succes in ieder geval!
Met mij gaat het prima, wel weer tentamen vandaag van 14 tot 16. Maandag al twee(!!!) gehad, vrijdag nog 1...
Ja, dat schreef je ook... ik bedoelde dat je als je niet remt, je ook geen remlichten nodig hebtquote:Op woensdag 14 april 2010 10:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh euh, remlichten bedoel ik. Remmen an sich wel.
Wat voor auto heb je gekocht?
Ja, maar niet remmen valt in de spits op de A15 niet meequote:Op woensdag 14 april 2010 10:10 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, dat schreef je ook... ik bedoelde dat je als je niet remt, je ook geen remlichten nodig hebt![]()
![]()
Leuke autoquote:Peugeot 306 Cabriolet. Zie fobo
Daar heb je een punt... misschien dan maar beter dat je hem naar de garage brengtquote:Op woensdag 14 april 2010 10:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, maar niet remmen valt in de spits op de A15 niet meeen als je in een dorp rijd ook niet
![]()
[..]
Leuke auto![]()
* Puala vind peugeot een tof merk
Ja dat denk ik ook, maar ik moet eventjes kijken of ik op tijd weg kan van schoolquote:Op woensdag 14 april 2010 10:13 schreef djayzz het volgende:
[..]
Daar heb je een punt... misschien dan maar beter dat je hem naar de garage brengt![]()
cabrio's zijnquote:Thnxben er erg blij mee! Nu nog hopen op goed weer
* djayzz ook, vooral cabrio's van peugeot![]()
De garage s'avonds niet open? Bij ons in het dorp wel iigquote:Op woensdag 14 april 2010 10:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook, maar ik moet eventjes kijken of ik op tijd weg kan van school![]()
[..]
Vrijdag 12 graden, fris maar met een zonnetje kan het welquote:cabrio's zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En vrijdag wordt het goed weer toch?
Ik moet vanavond werkenquote:Op woensdag 14 april 2010 10:31 schreef djayzz het volgende:
[..]
De garage s'avonds niet open? Bij ons in het dorp wel iig![]()
Vrijdag zit ik op schoolquote:[..]
Vrijdag 12 graden, fris maar met een zonnetje kan het wel![]()
Heb je vrijdag wat te doen?
Dat schiet niet op dan.quote:
quote:[..]
Vrijdag zit ik op schoolOf op examen
Marketing- en inkoopmanagement... 50 meerkeuzevragen maar heb maar bar weinig kunnen doen wegens die eerdere tentamens. Hoop dat ik er genoeg van begrijp. En volgens mij moet ik met logisch nadenken hierbij ook een heel eind kunnen komenquote:
Niets interessants dus. Ach geef toch niets om Koninginnedagquote:Op dinsdag 13 april 2010 12:35 schreef alwaysedo het volgende:
Is er eigenlijk ook een supermarkt in den bosch later dan 8 uur open?
En zijn er nog mensen die ook koninginnenacht in den bosch gaan vieren? Valt er dan nog wat te beleven?
edit: ik zie het al http://www.koninginnemarkt.nl/
Oh, meerkeuze maarquote:Op woensdag 14 april 2010 11:02 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Marketing- en inkoopmanagement... 50 meerkeuzevragen maar heb maar bar weinig kunnen doen wegens die eerdere tentamens. Hoop dat ik er genoeg van begrijp. En volgens mij moet ik met logisch nadenken hierbij ook een heel eind kunnen komen
Nu al! dat is snelquote:Op woensdag 14 april 2010 14:05 schreef Puala het volgende:
Autotje heeft weer remlichtjes![]()
En examen niets meer van gehoord, dus dat zal 'm wel niet worden
Haha ja, gelukkig 'maar' meerkeuze inderdaad! Eerste deel ging prima, 2e deel lastig, dus ben benieuwd!quote:Op woensdag 14 april 2010 14:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh, meerkeuze maar![]()
* Puala is heeeeeeeel blij dat ze op het MBO geen tentamens hebben bedacht
Succes in elk geval
Sopranootje kijken. Morgen weer om kwart over 11 naar school vertrekken dus kan wat later wakker wordenquote:
Gezelligquote:Op woensdag 14 april 2010 18:57 schreef ruud.nl het volgende:
Misschien dat ik dadelijk in de kroeg voetbal ga kijken onder het genot van enkele pilseners.
oh, het was inderdaad heerlijk vanochtendquote:Op donderdag 15 april 2010 09:13 schreef Puala het volgende:
GoedemorgenWat een lekker weertje is het vandaag
Nog niet warm, maar dat komt nog wel
Jazeker, beetje later dan gepland, maar verder goedquote:
Ik ken weinig mensen die vroeger gaan slapen dan gepland, dus je bent geen uitzonderingquote:Op donderdag 15 april 2010 09:23 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jazeker, beetje later dan gepland, maar verder goed
Heerlijkquote:En jij?
Zit wat inquote:Op donderdag 15 april 2010 09:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ken weinig mensen die vroeger gaan slapen dan gepland, dus je bent geen uitzondering![]()
Mooiquote:[..]
Heerlijk
Half 1, dat is wel een verschilquote:Op donderdag 15 april 2010 09:27 schreef djayzz het volgende:
[..]
Zit wat inIk was alleen erg moe gisteren overdag, dus dacht als ik nou voor 10 uur in bed lig... dat werd half 1
![]()
Jupquote:Mooi
Vanavond naar denbosch?
Top van het Jeroen Bosch Centrum in de hinthamerstraat heeft een mooi overzicht over de stadquote:Op donderdag 15 april 2010 09:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Half 1, dat is wel een verschil![]()
[..]
JupEn dan morgen maar eens kijken of ik wat foto's kan maken in de binnenstad. Wil eigenlijk ook nog een keer een panorama schieten, maar heb nog niet echt een mooie locatie gevonden.
Ja, daaromquote:
Zwaai je even dan, ik ben vanavond ook in de stad.quote:[..]
JupEn dan morgen maar eens kijken of ik wat foto's kan maken in de binnenstad. Wil eigenlijk ook nog een keer een panorama schieten, maar heb nog niet echt een mooie locatie gevonden.
Ik zal eens kijken als ik er aan toe komquote:Op donderdag 15 april 2010 09:33 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Top van het Jeroen Bosch Centrum in de hinthamerstraat heeft een mooi overzicht over de stad
Zal ook eens kijken of dat wat isquote:Op donderdag 15 april 2010 09:33 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, daarom![]()
Maar ik heb het weer overleefd
[..]
Zwaai je even dan, ik ben vanavond ook in de stad.
De markt, de parade? of een uitzicht vanaf het parkeerdek Wolfshoek Tolbrug?
quote:Op donderdag 15 april 2010 09:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Zal ook eens kijken of dat wat is![]()
Maar dan zul je zien dat ik morgen mijn bed niet uit kan komen en ik alweer niet op pad ga
Wat had je gemaakt?quote:Op donderdag 15 april 2010 10:15 schreef djayzz het volgende:
Ik heb gisteren trouwens heerlijk gekookt al zeg ik het zelf![]()
gepaneerde kipfilets, met gebakken aardappels, in schijfjes, en spinaziequote:
Is wel lekkerquote:Op donderdag 15 april 2010 10:52 schreef djayzz het volgende:
[..]
gepaneerde kipfilets, met gebakken aardappels, in schijfjes, en spinazie![]()
Niet heul bijzonder, maar wel lekker
O, ook lekker jaquote:Op donderdag 15 april 2010 11:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Is wel lekker![]()
Wij eten vanavond zelfgemaakte kipkrokantschnitzels, krieltjes en broccoli met worteltjes
Dat is nog niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:52 schreef djayzz het volgende:
[..]
gepaneerde kipfilets, met gebakken aardappels, in schijfjes, en spinazie![]()
Niet heul bijzonder, maar wel lekker
quote:Op donderdag 15 april 2010 13:41 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Dat is nog niet zo moeilijk.maar heel toevallig heb ik gister precies hetzelfde gegeten
Hoiquote:Op donderdag 15 april 2010 14:02 schreef roooosje het volgende:
Hoi zon! Ik ga maar eens richting de meest pauperige ah van DB.
Is de meest dichtbijzijndequote:Op donderdag 15 april 2010 14:09 schreef djayzz het volgende:
[..]
Hoi![]()
Als je het zo erg vind, waarom ga je er dan heen
Supercoop?quote:Op donderdag 15 april 2010 15:37 schreef Ceased2Be het volgende:
Bedoel je nu die in de helfheuvel of bij de Supercoop ?
Kijk, dan snap ik het.quote:
De tijd zal het lerenquote:Op donderdag 15 april 2010 18:05 schreef H1N1 het volgende:
Iemand een idee wat ze met de straat van plan zijn bij de boomerang ? Ligt nu al 'n poos open.
Nieuwe riolering, nutsvoorziening en bestrating. Eerst doen ze één zijde, daarna de andere.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:05 schreef H1N1 het volgende:
Iemand een idee wat ze met de straat van plan zijn bij de boomerang ? Ligt nu al 'n poos open.
Waar is dat.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:05 schreef H1N1 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |