abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80352548
quote:
Op donderdag 15 april 2010 18:05 schreef H1N1 het volgende:
Iemand een idee wat ze met de straat van plan zijn bij de boomerang ? Ligt nu al 'n poos open.
Nieuwe riolering, nutsvoorziening en bestrating. Eerst doen ze één zijde, daarna de andere.
  donderdag 15 april 2010 @ 18:24:03 #227
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_80352782
quote:
Op donderdag 15 april 2010 18:05 schreef H1N1 het volgende:
Iemand een idee wat ze met de straat van plan zijn bij de boomerang ? Ligt nu al 'n poos open.
Waar is dat.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  donderdag 15 april 2010 @ 18:30:31 #228
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_80353061
quote:
Op donderdag 15 april 2010 18:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Waar is dat.
ST nep-bosschenaar . Maar het is op de marktstraat! Tussen 't VVV kantoor en de intersport in.

edit: ohnee je was sowieso geen echte
pi_80353118
quote:
Op donderdag 15 april 2010 18:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Waar is dat.
En dan noem jij mij een vuige verrader?
  donderdag 15 april 2010 @ 18:31:56 #230
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_80353128
quote:
Op donderdag 15 april 2010 18:30 schreef H1N1 het volgende:

[..]

ST nep-bosschenaar . Maar het is op de marktstraat! Tussen 't VVV kantoor en de intersport in.

edit: ohnee je was sowieso geen echte
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  donderdag 15 april 2010 @ 18:33:14 #231
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_80353180
quote:
Op donderdag 15 april 2010 18:31 schreef bijdehand het volgende:

[..]

En dan noem jij mij een vuige verrader?
Jij gaat naar Tilburg. Da's iets anders dan iets niet weten.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_80353379
quote:
Op donderdag 15 april 2010 18:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Jij gaat naar Tilburg. Da's iets anders dan iets niet weten.
Wel. Ik ken Den Bosch veel beter en Tilburg is alleen voor de studie
  donderdag 15 april 2010 @ 18:41:12 #233
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_80353475
quote:
Op donderdag 15 april 2010 18:38 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Wel. Ik ken Den Bosch veel beter en Tilburg is alleen voor de studie
Had je een studie moeten kiezen die hier ook is.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  donderdag 15 april 2010 @ 18:43:36 #234
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_80353556
Maar is het echt zo'n ramp als ik niet weet wat de boomerang is.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  donderdag 15 april 2010 @ 18:48:57 #235
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_80353722
quote:
Op donderdag 15 april 2010 18:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Maar is het echt zo'n ramp als ik niet weet wat de boomerang is.
grapjes.

Weekend! Mooi morgen vrijgenomen!
  donderdag 15 april 2010 @ 18:51:30 #236
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_80353796
quote:
Op donderdag 15 april 2010 18:48 schreef H1N1 het volgende:

[..]

grapjes.

Weekend! Mooi morgen vrijgenomen!
Lekker weer enzo.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_80354169
quote:
Op donderdag 15 april 2010 18:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Had je een studie moeten kiezen die hier ook is.
Geen uni hier En de opleiding staat in Tilburg heel goed aangeschreven. Anders moest ik buiten Brabant zoeken
pi_80354175
quote:
Op donderdag 15 april 2010 18:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Maar is het echt zo'n ramp als ik niet weet wat de boomerang is.
Just teasing you
  donderdag 15 april 2010 @ 19:05:19 #239
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_80354196
quote:
Op donderdag 15 april 2010 19:04 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Just teasing you
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_80355676
Jij begon
  donderdag 15 april 2010 @ 19:50:16 #241
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_80355926
quote:
Op donderdag 15 april 2010 19:45 schreef bijdehand het volgende:
Jij begon
Niet.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_80356066
quote:
Op donderdag 15 april 2010 19:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Niet.
Wel. Door mij een vuige verrader te noemen. Ik vergeet nooit iets hoor
  donderdag 15 april 2010 @ 20:03:55 #243
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_80356461
quote:
Op donderdag 15 april 2010 19:53 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Wel. Door mij een vuige verrader te noemen. Ik vergeet nooit iets hoor
Moet ik het goedmaken dan?
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_80356785
quote:
Op donderdag 15 april 2010 20:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Moet ik het goedmaken dan?
  donderdag 15 april 2010 @ 20:18:20 #245
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_80357145
quote:
Op donderdag 15 april 2010 20:11 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nou dan niet hoor.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_80360394
En welke studie ga je doen bijdehand?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_80360429
nou jaaaa! ST doet lief, wordt meneer bijdehand boos
Gerum
~Si vis amari, ama~
  donderdag 15 april 2010 @ 21:32:56 #248
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_80360868
quote:
Op donderdag 15 april 2010 21:26 schreef FedExpress het volgende:
nou jaaaa! ST doet lief, wordt meneer bijdehand boos
Gerum
Knuffel mij.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_80362248
quote:
Op donderdag 15 april 2010 21:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Knuffel mij.
* FedExpress knuffelt SuperrrTuxxx
~Si vis amari, ama~
  donderdag 15 april 2010 @ 22:01:12 #250
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_80362747
quote:
Op donderdag 15 april 2010 21:53 schreef FedExpress het volgende:

[..]

* FedExpress knuffelt SuperrrTuxxx
Danku
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')