Nieuwe riolering, nutsvoorziening en bestrating. Eerst doen ze één zijde, daarna de andere.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:05 schreef H1N1 het volgende:
Iemand een idee wat ze met de straat van plan zijn bij de boomerang ? Ligt nu al 'n poos open.
Waar is dat.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:05 schreef H1N1 het volgende:
Iemand een idee wat ze met de straat van plan zijn bij de boomerang ? Ligt nu al 'n poos open.
ST nep-bosschenaarquote:
En dan noem jij mij een vuige verrader?quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 18:30 schreef H1N1 het volgende:
[..]
ST nep-bosschenaar. Maar het is op de marktstraat! Tussen 't VVV kantoor en de intersport in.
edit: ohnee je was sowieso geen echte
Jij gaat naar Tilburg.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En dan noem jij mij een vuige verrader?
Wel. Ik ken Den Bosch veel beter en Tilburg is alleen voor de studiequote:Op donderdag 15 april 2010 18:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij gaat naar Tilburg.Da's iets anders dan iets niet weten.
Had je een studie moeten kiezen die hier ook is.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wel. Ik ken Den Bosch veel beter en Tilburg is alleen voor de studie
grapjes.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Maar is het echt zo'n ramp als ik niet weet wat de boomerang is.![]()
Lekker weer enzo.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:48 schreef H1N1 het volgende:
[..]
grapjes.![]()
Weekend! Mooi morgen vrijgenomen!
Geen uni hierquote:Op donderdag 15 april 2010 18:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Had je een studie moeten kiezen die hier ook is.
Just teasing youquote:Op donderdag 15 april 2010 18:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Maar is het echt zo'n ramp als ik niet weet wat de boomerang is.![]()
quote:
Niet.quote:
Wel. Door mij een vuige verrader te noemen. Ik vergeet nooit iets hoorquote:
Moet ik het goedmaken dan?quote:Op donderdag 15 april 2010 19:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wel. Door mij een vuige verrader te noemen. Ik vergeet nooit iets hoor
quote:
Knuffel mij.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:26 schreef FedExpress het volgende:
nou jaaaa! ST doet lief, wordt meneer bijdehand boos![]()
Gerum
Dankuquote:Op donderdag 15 april 2010 21:53 schreef FedExpress het volgende:
[..]
* FedExpress knuffelt SuperrrTuxxx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |