Top van het Jeroen Bosch Centrum in de hinthamerstraat heeft een mooi overzicht over de stadquote:Op donderdag 15 april 2010 09:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Half 1, dat is wel een verschil![]()
[..]
JupEn dan morgen maar eens kijken of ik wat foto's kan maken in de binnenstad. Wil eigenlijk ook nog een keer een panorama schieten, maar heb nog niet echt een mooie locatie gevonden.
Ja, daaromquote:
Zwaai je even dan, ik ben vanavond ook in de stad.quote:[..]
JupEn dan morgen maar eens kijken of ik wat foto's kan maken in de binnenstad. Wil eigenlijk ook nog een keer een panorama schieten, maar heb nog niet echt een mooie locatie gevonden.
Ik zal eens kijken als ik er aan toe komquote:Op donderdag 15 april 2010 09:33 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Top van het Jeroen Bosch Centrum in de hinthamerstraat heeft een mooi overzicht over de stad
Zal ook eens kijken of dat wat isquote:Op donderdag 15 april 2010 09:33 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, daarom![]()
Maar ik heb het weer overleefd
[..]
Zwaai je even dan, ik ben vanavond ook in de stad.
De markt, de parade? of een uitzicht vanaf het parkeerdek Wolfshoek Tolbrug?
quote:Op donderdag 15 april 2010 09:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Zal ook eens kijken of dat wat is![]()
Maar dan zul je zien dat ik morgen mijn bed niet uit kan komen en ik alweer niet op pad ga
Wat had je gemaakt?quote:Op donderdag 15 april 2010 10:15 schreef djayzz het volgende:
Ik heb gisteren trouwens heerlijk gekookt al zeg ik het zelf![]()
gepaneerde kipfilets, met gebakken aardappels, in schijfjes, en spinaziequote:
Is wel lekkerquote:Op donderdag 15 april 2010 10:52 schreef djayzz het volgende:
[..]
gepaneerde kipfilets, met gebakken aardappels, in schijfjes, en spinazie![]()
Niet heul bijzonder, maar wel lekker
O, ook lekker jaquote:Op donderdag 15 april 2010 11:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Is wel lekker![]()
Wij eten vanavond zelfgemaakte kipkrokantschnitzels, krieltjes en broccoli met worteltjes
Dat is nog niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:52 schreef djayzz het volgende:
[..]
gepaneerde kipfilets, met gebakken aardappels, in schijfjes, en spinazie![]()
Niet heul bijzonder, maar wel lekker
quote:Op donderdag 15 april 2010 13:41 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Dat is nog niet zo moeilijk.maar heel toevallig heb ik gister precies hetzelfde gegeten
Hoiquote:Op donderdag 15 april 2010 14:02 schreef roooosje het volgende:
Hoi zon! Ik ga maar eens richting de meest pauperige ah van DB.
Is de meest dichtbijzijndequote:Op donderdag 15 april 2010 14:09 schreef djayzz het volgende:
[..]
Hoi![]()
Als je het zo erg vind, waarom ga je er dan heen
Supercoop?quote:Op donderdag 15 april 2010 15:37 schreef Ceased2Be het volgende:
Bedoel je nu die in de helfheuvel of bij de Supercoop ?
Kijk, dan snap ik het.quote:
De tijd zal het lerenquote:Op donderdag 15 april 2010 18:05 schreef H1N1 het volgende:
Iemand een idee wat ze met de straat van plan zijn bij de boomerang ? Ligt nu al 'n poos open.
Nieuwe riolering, nutsvoorziening en bestrating. Eerst doen ze één zijde, daarna de andere.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:05 schreef H1N1 het volgende:
Iemand een idee wat ze met de straat van plan zijn bij de boomerang ? Ligt nu al 'n poos open.
Waar is dat.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:05 schreef H1N1 het volgende:
ST nep-bosschenaarquote:
En dan noem jij mij een vuige verrader?quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 18:30 schreef H1N1 het volgende:
[..]
ST nep-bosschenaar. Maar het is op de marktstraat! Tussen 't VVV kantoor en de intersport in.
edit: ohnee je was sowieso geen echte
Jij gaat naar Tilburg.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En dan noem jij mij een vuige verrader?
Wel. Ik ken Den Bosch veel beter en Tilburg is alleen voor de studiequote:Op donderdag 15 april 2010 18:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij gaat naar Tilburg.Da's iets anders dan iets niet weten.
Had je een studie moeten kiezen die hier ook is.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wel. Ik ken Den Bosch veel beter en Tilburg is alleen voor de studie
grapjes.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Maar is het echt zo'n ramp als ik niet weet wat de boomerang is.![]()
Lekker weer enzo.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:48 schreef H1N1 het volgende:
[..]
grapjes.![]()
Weekend! Mooi morgen vrijgenomen!
Geen uni hierquote:Op donderdag 15 april 2010 18:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Had je een studie moeten kiezen die hier ook is.
Just teasing youquote:Op donderdag 15 april 2010 18:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Maar is het echt zo'n ramp als ik niet weet wat de boomerang is.![]()
quote:
Niet.quote:
Wel. Door mij een vuige verrader te noemen. Ik vergeet nooit iets hoorquote:
Moet ik het goedmaken dan?quote:Op donderdag 15 april 2010 19:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wel. Door mij een vuige verrader te noemen. Ik vergeet nooit iets hoor
quote:
Knuffel mij.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:26 schreef FedExpress het volgende:
nou jaaaa! ST doet lief, wordt meneer bijdehand boos![]()
Gerum
Dankuquote:Op donderdag 15 april 2010 21:53 schreef FedExpress het volgende:
[..]
* FedExpress knuffelt SuperrrTuxxx
Ik doe Fiscale Economiequote:
quote:
HET WAS BEDOELD ALS BILLENKOEK MAAR INTERNET LAG ERUIT DUS KON IK HET NIET MEER UITLEGGENquote:Op donderdag 15 april 2010 21:26 schreef FedExpress het volgende:
nou jaaaa! ST doet lief, wordt meneer bijdehand boos![]()
Gerum
Op de knietjes.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
[..]
HET WAS BEDOELD ALS BILLENKOEK MAAR INTERNET LAG ERUIT DUS KON IK HET NIET MEER UITLEGGEN![]()
In hoofdletters typen gaat veel makkelijker met caps-lock aan.
Sorry ST
Okquote:
Is dat niet een beetje dubbelop?quote:
Nee, je hebt verschillende richtingen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 05:33 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje dubbelop?
En goedemorgen allen
quote:Verpleeghuis Den Bosch ontruimd na brand
Uitgegeven: 16 april 2010 13:49
Laatst gewijzigd: 16 april 2010 14:11
DEN BOSCH - Bij werkzaamheden aan het dak van een verpleeghuis aan de Eeemweg in Den Bosch heeft vrijdagmiddag rond 13.30 uur korte tijd brand gewoed.
© Hans van Hamersveld
De zorginstelling is tijdelijk ontruimd geweest. Omstreeks 14.00 uur had de brandweer de brand onder controle. Dat heeft een woordvoerder van de gemeente laten weten.
De 130 bewoners van de instelling konden het pand in korte tijd en ongedeerd het pand verlaten. Het is nog onduidelijk wanneer ze terug kunnen.
En je bent al naar buiten geweest om foto's te maken van de stad?quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:04 schreef Puala het volgende:
Goedemiddag![]()
Mijn studiotje is verhuurd en de nieuwe bewoner wilt dingen overkopenNog geen idee wat, maar ik hoop zo mijn kledingkast en bank
![]()
Nope, wel spullen ingepakt & momenteel ben ik bezig me te verdiepen in flitsers. Heb een regen aan verzoeken voor fotografie gekregen sinds ik wat actiever fotografeer. En ik heb echt een flitser nodig voor een x aantal van die klussen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:08 schreef djayzz het volgende:
[..]
En je bent al naar buiten geweest om foto's te maken van de stad?
die is helemaal weg als t goed is.quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:17 schreef djayzz het volgende:
Vroeger zat er een japans/aziatisch restaurant op de pettelaar, die is nu gesloten. weten jullie toevallig of ie verplaatst is of gewoon helemaal weg is?
Heette geloof ik Paradise ...
Raad eens wie de 25-jarige vrouw wasquote:Aangehouden voor bedreiging en mishandeling
vrijdag 16 april 2010 | 11:19 | Laatst bijgewerkt op: vrijdag 16 april 2010 |
DEN BOSCH - Op de Bossche Westwal is donderdagnacht rond 3.00 uur een 44-jarige Bosschenaar aangehouden voor bedreiging en mishandeling van een vrouw.
De man had even daarvoor een horecabedrijf in de Vughterstraat bezocht. Hij zou daar binnen ruzie hebben gekregen met een 25-jarige vrouw uit Waalwijk. Hij wordt er van verdacht de vrouw binnen een paar keer te hebben geslagen. Toen de vrouw met haar vrienden weg ging en buiten op straat stond, werd zij volgens getuigen door de Bosschenaar bedreigd met een mes. Gewaarschuwde agenten konden hem op de Westwal aanhouden. Tijdens het fouilleren vonden zij een mes. De man is opgesloten voor verhoor.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:55 schreef roooosje het volgende:
[b]
[..]
Raad eens wie de 25-jarige vrouw was
Jij komt toch niet uit Waalwijk.quote:
Officieel welquote:Op zaterdag 17 april 2010 00:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij komt toch niet uit Waalwijk.
Oh ok, daarom snapte ik het niet.quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:36 schreef roooosje het volgende:
[..]
Officieel wel. Zo sta ik nog ingeschreven
he bah, sterktequote:Op vrijdag 16 april 2010 23:55 schreef roooosje het volgende:
[b]
[..]
Raad eens wie de 25-jarige vrouw was
quote:
Ahhwww buurvrouw toch!quote:
Nee hoezo?quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:28 schreef djayzz het volgende:
Brand in denbosch?
zaterdagochtend staat eropquote:Op zaterdag 17 april 2010 10:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Oh die melding is al van verder terug.
Voordat je de link postte keek ik naar P2000 meldingen van nu, daar stond niks, ik keek niet verder terug.quote:
WTFquote:Op zaterdag 17 april 2010 17:46 schreef H1N1 het volgende:
gong XD. Deed me denken aan een eerdere brand ook al in een appartementcomplex boven de Bristol op die hoek.
en wtf, die muziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |