Ik doe Fiscale Economiequote:
quote:
HET WAS BEDOELD ALS BILLENKOEK MAAR INTERNET LAG ERUIT DUS KON IK HET NIET MEER UITLEGGENquote:Op donderdag 15 april 2010 21:26 schreef FedExpress het volgende:
nou jaaaa! ST doet lief, wordt meneer bijdehand boos![]()
Gerum
Op de knietjes.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
[..]
HET WAS BEDOELD ALS BILLENKOEK MAAR INTERNET LAG ERUIT DUS KON IK HET NIET MEER UITLEGGEN![]()
In hoofdletters typen gaat veel makkelijker met caps-lock aan.
Sorry ST
Okquote:
Is dat niet een beetje dubbelop?quote:
Nee, je hebt verschillende richtingen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 05:33 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje dubbelop?
En goedemorgen allen
quote:Verpleeghuis Den Bosch ontruimd na brand
Uitgegeven: 16 april 2010 13:49
Laatst gewijzigd: 16 april 2010 14:11
DEN BOSCH - Bij werkzaamheden aan het dak van een verpleeghuis aan de Eeemweg in Den Bosch heeft vrijdagmiddag rond 13.30 uur korte tijd brand gewoed.
© Hans van Hamersveld
De zorginstelling is tijdelijk ontruimd geweest. Omstreeks 14.00 uur had de brandweer de brand onder controle. Dat heeft een woordvoerder van de gemeente laten weten.
De 130 bewoners van de instelling konden het pand in korte tijd en ongedeerd het pand verlaten. Het is nog onduidelijk wanneer ze terug kunnen.
En je bent al naar buiten geweest om foto's te maken van de stad?quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:04 schreef Puala het volgende:
Goedemiddag![]()
Mijn studiotje is verhuurd en de nieuwe bewoner wilt dingen overkopenNog geen idee wat, maar ik hoop zo mijn kledingkast en bank
![]()
Nope, wel spullen ingepakt & momenteel ben ik bezig me te verdiepen in flitsers. Heb een regen aan verzoeken voor fotografie gekregen sinds ik wat actiever fotografeer. En ik heb echt een flitser nodig voor een x aantal van die klussen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:08 schreef djayzz het volgende:
[..]
En je bent al naar buiten geweest om foto's te maken van de stad?
die is helemaal weg als t goed is.quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:17 schreef djayzz het volgende:
Vroeger zat er een japans/aziatisch restaurant op de pettelaar, die is nu gesloten. weten jullie toevallig of ie verplaatst is of gewoon helemaal weg is?
Heette geloof ik Paradise ...
Raad eens wie de 25-jarige vrouw wasquote:Aangehouden voor bedreiging en mishandeling
vrijdag 16 april 2010 | 11:19 | Laatst bijgewerkt op: vrijdag 16 april 2010 |
DEN BOSCH - Op de Bossche Westwal is donderdagnacht rond 3.00 uur een 44-jarige Bosschenaar aangehouden voor bedreiging en mishandeling van een vrouw.
De man had even daarvoor een horecabedrijf in de Vughterstraat bezocht. Hij zou daar binnen ruzie hebben gekregen met een 25-jarige vrouw uit Waalwijk. Hij wordt er van verdacht de vrouw binnen een paar keer te hebben geslagen. Toen de vrouw met haar vrienden weg ging en buiten op straat stond, werd zij volgens getuigen door de Bosschenaar bedreigd met een mes. Gewaarschuwde agenten konden hem op de Westwal aanhouden. Tijdens het fouilleren vonden zij een mes. De man is opgesloten voor verhoor.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:55 schreef roooosje het volgende:
[b]
[..]
Raad eens wie de 25-jarige vrouw was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |