even googelen geeft het volgende resultaat:quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:35 schreef alwaysedo het volgende:
Is er eigenlijk ook een supermarkt in den bosch later dan 8 uur open?
En zijn er nog mensen die ook koninginnenacht in den bosch gaan vieren? Valt er dan nog wat te beleven?
Dat had ik zonder te Googlen ook wel geweten.quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:37 schreef djayzz het volgende:
[..]
even googelen geeft het volgende resultaat:
Alleen de AH to Go (tot 23:00 uur) op het station
http://www.openingstijden.nu/zoek.php?zoekwaar=%27s-hertogenbosch&zoekwat=Supermarkten+en+Levensmiddelen
Ja, maar ik nietquote:Op dinsdag 13 april 2010 12:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat had ik zonder te Googlen ook wel geweten.
volgens mij hangen er bij de ah in de arena heel veel briefjes, kies dan degene met de slechtste zinsbouw die is waarschijnlijk het goedkoopst.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:32 schreef opgebaarde het volgende:
Ik ben op zoek naar een schoonmaakster voor 4 uurtjes per week / om de week ofzo
Iemand enig idee wat dat normaal per uur kost en / of iemand die een goede kent?
LOLquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:56 schreef alwaysedo het volgende:
[..]
volgens mij hangen er bij de ah in de arena heel veel briefjes, kies dan degene met de slechtste zinsbouw die is waarschijnlijk het goedkoopst.
en blijf thuis terwijl ze schoonmaken i.v.m. diefstalquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:56 schreef alwaysedo het volgende:
[..]
volgens mij hangen er bij de ah in de arena heel veel briefjes, kies dan degene met de slechtste zinsbouw die is waarschijnlijk het goedkoopst.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:56 schreef alwaysedo het volgende:
[..]
Wat een vrolijkheidquote:
Ja helemaal geweldigquote:Op woensdag 14 april 2010 09:57 schreef djayzz het volgende:
[..]
Wat een vrolijkheidHier goed
![]()
Met jou ook vermoed ik?
Gewoon niet meer remmen, heb je ze niet nodigquote:Op woensdag 14 april 2010 10:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja helemaal geweldigDe remlichten van mijn auto doen het niet meer, dus ik mag vanmiddag voor de aller eerste keer naar de garage toe
En alsof dat nog niet genoeg stress is heeft mijn docent bedacht dat hij eigenlijk wel vind dat wij (4 mensen versneld traject) morgen op examen kunnen
en dat hij dat nu eventjes gaat regelen
![]()
Oke, ik geef toe, dat is niet geweldig en niet tof
Hmmm, dat klinkt niet leuk nee, succes in ieder geval!quote:Op woensdag 14 april 2010 10:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja helemaal geweldigDe remlichten van mijn auto doen het niet meer, dus ik mag vanmiddag voor de aller eerste keer naar de garage toe
En alsof dat nog niet genoeg stress is heeft mijn docent bedacht dat hij eigenlijk wel vind dat wij (4 mensen versneld traject) morgen op examen kunnen
en dat hij dat nu eventjes gaat regelen
![]()
Oke, ik geef toe, dat is niet geweldig en niet tof
Oh euh, remlichten bedoel ik. Remmen an sich wel.quote:Op woensdag 14 april 2010 10:03 schreef djayzz het volgende:
[..]
Gewoon niet meer remmen, heb je ze niet nodig
ow, dat is niet leuk nee![]()
maar ikgewoon met je mee!
Heb eergisteren een auto gekocht, en die staat nu alweer bij de garage
Wat voor tentamen?quote:Op woensdag 14 april 2010 10:03 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Hmmm, dat klinkt niet leuk nee, succes in ieder geval!
Met mij gaat het prima, wel weer tentamen vandaag van 14 tot 16. Maandag al twee(!!!) gehad, vrijdag nog 1...
Ja, dat schreef je ook... ik bedoelde dat je als je niet remt, je ook geen remlichten nodig hebtquote:Op woensdag 14 april 2010 10:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh euh, remlichten bedoel ik. Remmen an sich wel.
Wat voor auto heb je gekocht?
Ja, maar niet remmen valt in de spits op de A15 niet meequote:Op woensdag 14 april 2010 10:10 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, dat schreef je ook... ik bedoelde dat je als je niet remt, je ook geen remlichten nodig hebt![]()
![]()
Leuke autoquote:Peugeot 306 Cabriolet. Zie fobo
Daar heb je een punt... misschien dan maar beter dat je hem naar de garage brengtquote:Op woensdag 14 april 2010 10:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, maar niet remmen valt in de spits op de A15 niet meeen als je in een dorp rijd ook niet
![]()
[..]
Leuke auto![]()
* Puala vind peugeot een tof merk
Ja dat denk ik ook, maar ik moet eventjes kijken of ik op tijd weg kan van schoolquote:Op woensdag 14 april 2010 10:13 schreef djayzz het volgende:
[..]
Daar heb je een punt... misschien dan maar beter dat je hem naar de garage brengt![]()
cabrio's zijnquote:Thnxben er erg blij mee! Nu nog hopen op goed weer
* djayzz ook, vooral cabrio's van peugeot![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |