De garage s'avonds niet open? Bij ons in het dorp wel iigquote:Op woensdag 14 april 2010 10:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook, maar ik moet eventjes kijken of ik op tijd weg kan van school![]()
[..]
Vrijdag 12 graden, fris maar met een zonnetje kan het welquote:cabrio's zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En vrijdag wordt het goed weer toch?
Ik moet vanavond werkenquote:Op woensdag 14 april 2010 10:31 schreef djayzz het volgende:
[..]
De garage s'avonds niet open? Bij ons in het dorp wel iig![]()
Vrijdag zit ik op schoolquote:[..]
Vrijdag 12 graden, fris maar met een zonnetje kan het wel![]()
Heb je vrijdag wat te doen?
Dat schiet niet op dan.quote:
quote:[..]
Vrijdag zit ik op schoolOf op examen
Marketing- en inkoopmanagement... 50 meerkeuzevragen maar heb maar bar weinig kunnen doen wegens die eerdere tentamens. Hoop dat ik er genoeg van begrijp. En volgens mij moet ik met logisch nadenken hierbij ook een heel eind kunnen komenquote:
Niets interessants dus. Ach geef toch niets om Koninginnedagquote:Op dinsdag 13 april 2010 12:35 schreef alwaysedo het volgende:
Is er eigenlijk ook een supermarkt in den bosch later dan 8 uur open?
En zijn er nog mensen die ook koninginnenacht in den bosch gaan vieren? Valt er dan nog wat te beleven?
edit: ik zie het al http://www.koninginnemarkt.nl/
Oh, meerkeuze maarquote:Op woensdag 14 april 2010 11:02 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Marketing- en inkoopmanagement... 50 meerkeuzevragen maar heb maar bar weinig kunnen doen wegens die eerdere tentamens. Hoop dat ik er genoeg van begrijp. En volgens mij moet ik met logisch nadenken hierbij ook een heel eind kunnen komen
Nu al! dat is snelquote:Op woensdag 14 april 2010 14:05 schreef Puala het volgende:
Autotje heeft weer remlichtjes![]()
En examen niets meer van gehoord, dus dat zal 'm wel niet worden
Haha ja, gelukkig 'maar' meerkeuze inderdaad! Eerste deel ging prima, 2e deel lastig, dus ben benieuwd!quote:Op woensdag 14 april 2010 14:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh, meerkeuze maar![]()
* Puala is heeeeeeeel blij dat ze op het MBO geen tentamens hebben bedacht
Succes in elk geval
Sopranootje kijken. Morgen weer om kwart over 11 naar school vertrekken dus kan wat later wakker wordenquote:
Gezelligquote:Op woensdag 14 april 2010 18:57 schreef ruud.nl het volgende:
Misschien dat ik dadelijk in de kroeg voetbal ga kijken onder het genot van enkele pilseners.
oh, het was inderdaad heerlijk vanochtendquote:Op donderdag 15 april 2010 09:13 schreef Puala het volgende:
GoedemorgenWat een lekker weertje is het vandaag
Nog niet warm, maar dat komt nog wel
Jazeker, beetje later dan gepland, maar verder goedquote:
Ik ken weinig mensen die vroeger gaan slapen dan gepland, dus je bent geen uitzonderingquote:Op donderdag 15 april 2010 09:23 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jazeker, beetje later dan gepland, maar verder goed
Heerlijkquote:En jij?
Zit wat inquote:Op donderdag 15 april 2010 09:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ken weinig mensen die vroeger gaan slapen dan gepland, dus je bent geen uitzondering![]()
Mooiquote:[..]
Heerlijk
Half 1, dat is wel een verschilquote:Op donderdag 15 april 2010 09:27 schreef djayzz het volgende:
[..]
Zit wat inIk was alleen erg moe gisteren overdag, dus dacht als ik nou voor 10 uur in bed lig... dat werd half 1
![]()
Jupquote:Mooi
Vanavond naar denbosch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |