Het zijn altijd dezelfde users hoor, maar jullie willen het liever niet zien omdat banaantjeEE bashen veel leuker isquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:40 schreef ScottTracy het volgende:
Een topic openen is zo makkelijk als iets en nog zijn mensen te lui om het te doen.Na topic 2000 stop ik weer met die puntentelling
Correct, en doe ook maar voor die EauDeToilette,lijkt me toch een kloontje.quote:Op woensdag 7 april 2010 09:27 schreef lubje25 het volgende:morgen allemaal
geen nieuwe vraag stellen is -1
geen nieuw topic openen was - 5 toch?
-6 punten voor tong80 dus
Inderdaad. Als het nu nog steeds te veel moeite is...quote:Op woensdag 7 april 2010 09:27 schreef lubje25 het volgende:
morgen allemaal
geen nieuwe vraag stellen is -1
geen nieuw topic openen was - 5 toch?
-6 punten voor tong80 dus
Stand AKQ 1936:quote:
quote:deze dialoog tussen de de Sovjet-Unie en de Verenigde Staten van Amerika met als doel het aantal strategische wapens en de kracht van het nucleaire arsenaal van beide supermachten niet verder te laten groeien.
CORRECT!quote:
quote:
quote:Op woensdag 7 april 2010 11:43 schreef Yankee het volgende:
Worms?
amai die was snelquote:
quote:Op woensdag 7 april 2010 12:15 schreef Niox het volgende:
Schrodingers cat
Dat klopt:quote:Op woensdag 7 april 2010 12:47 schreef MadMaster het volgende:
Iemand van de Boston Celtics, verder ken ik geen namen vanuit de NBA van tegenwoordig...
quote:Op woensdag 7 april 2010 13:01 schreef Niox het volgende:
Basketballer is Kevin Garnet, geen idee hoe die band heet..
Had dat nou in 1 post gedaanquote:
Wat isquote:De snoepjes kwamen in Nederland in begin jaren 60 als Treets (met pinda's) en(zonder pindas) op de markt, maar in 1983 werden deze namen gewijzigd in respectievelijk 'M&M's Pinda' en 'M&M's Choco'.
quote:
Frank Farian heeft inderdaad alle mannelijke zangpartijen voor Boney M ingezongen.quote:Op woensdag 7 april 2010 14:36 schreef Symphonic het volgende:
Volgens mij heeft Frank Farian een hoop ingezongen
Boney M heeft volgens mij nooit echt live gezongen
Stand AKQ 1936:quote:Op woensdag 7 april 2010 15:11 schreef Clesar03 het volgende:
dedodo
Symphonic +1quote:Op woensdag 7 april 2010 15:22 schreef Symphonic het volgende:
Malaria
Stand AKQ 1936:quote:Op woensdag 7 april 2010 15:43 schreef Terpentin07 het volgende:
freiburg
Stand AKQ 1936:quote:Op woensdag 7 april 2010 16:01 schreef Rucebo het volgende:
Keita
Is toch Schotland?quote:
1. London +- 7.5 miljoenquote:
Ik vroeg ook Brits, niet Engels. Vandaar het hintje, aangezien enkel Engelse steden werden genoemd.quote:
Jah inderdaad, was eventjes verkeerdquote:Op woensdag 7 april 2010 16:27 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Hoort toch ook bij Groot Brittannië
Nog maar eens, wordt een gewoonte.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:44 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Moeten we weer wachten op de vragensteller
Dezelfde.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:12 schreef ry4life het volgende:
Bonnie st Claire?
Ik vind het altijd wel lachen, die iq-testen. Ze zeggen altijd dat het niks voorstelt, maar precies de mensen waarvan je verwacht dat ze dom zijn scoren ook altijd heel laag.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:15 schreef tong80 het volgende:
De gebroeders van der Kerkhof scoorden samen net iets hoger dan Rob Oudkerk.
Willibrord Frequin Pierre Bokma en Catherine Keijl scoorden ongeveer 100.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:20 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel lachen, die iq-testen. Ze zeggen altijd dat het niks voorstelt, maar precies de mensen waarvan je verwacht dat ze dom zijn scoren ook altijd heel laag.
En ik nog denken dat hij te makkelijk isquote:
Te recent misschien voor mij.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:26 schreef ry4life het volgende:
[..]
En ik nog denken dat hij te makkelijk is
Te recent dus.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:41 schreef ry4life het volgende:is een Amerikaanse band, in 2008 kwam hun eerste album
uit en begin dit jaar kwam hun tweede album genaamd Contra uit. Hun muziek is kenmerkend door de combinatie van oa indie, Afrikaanse polyritmiek en Europese klassieke muziek.
Jupquote:
Nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 7 april 2010 17:48 schreef Neleos het volgende:
Vampire Weekend is wel een bekende band hoor.
Dat is het laatste waar ik naar zou kijken. Ik kijk dan nog liever naar reclame. En dat meen ikquote:
Ik zap er wel eens langs. En het enige dat ik zie is idiote spelprogramma's of negers met grote kettingen.quote:
quote:Op woensdag 7 april 2010 17:52 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Dat is het laatste waar ik naar zou kijken. Ik kijk dan nog liever naar reclame. En dat meen ik
Markus en Beat Zberg.quote:
Geweldige bandquote:
De jaren negentig waren nog goed.Toen kwam er nog muziek.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zap er wel eens langs. En het enige dat ik zie is idiote spelprogramma's of negers met grote kettingen.
Had je alleen maar muziek met alternative programma's voor de underground, dance en hardrock.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:19 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
De jaren negentig waren nog goed.Toen kwam er nog muziek.
Dat vind ik dus ook. Breng de '90 back pleasequote:Op woensdag 7 april 2010 18:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Had je alleen maar muziek met alternative programma's voor de underground, dance en hardrock.
Nu heeft het niks meeer met muziek te maken.
Dat soort idiote programma's moeten ze bij TMF en MTV afschaffen.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zap er wel eens langs. En het enige dat ik zie is idiote spelprogramma's of negers met grote kettingen.
Nee, de derde van rechts en de vierde van links zijn het bekendst denk ik.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:57 schreef Clesar03 het volgende:
The office?
Precies. De stem acteurs en trices uit Family Guy.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:19 schreef Rucebo het volgende:
Family Guy
Dat zijn ook de enige twee die ik ken.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:23 schreef Rucebo het volgende:
Ik ken alleen Seth Green & Mila Kunis.
Wie?
[ afbeelding ]
Gisteren trefzeker tijdens de Messi-showquote:
wat een malloot is datquote:
Lawman.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:33 schreef Clesar03 het volgende:
Steven Seagal
martin laurence? pure gokquote:Op woensdag 7 april 2010 20:13 schreef Ofyles2 het volgende:
Zanger, komiek en acteur. Sinds 2005 ook in het bezit van een Oscar.
Stand AKQ 1936:quote:Op woensdag 7 april 2010 22:02 schreef ScottTracy het volgende:
Bos van Wallers... niet de laatste maar wel een zware
1)quote:Op woensdag 7 april 2010 22:47 schreef Zeroku het volgende:
Ooh dan zal Lady Gaga er een van zijn.
quote:Op woensdag 7 april 2010 22:51 schreef Zeroku het volgende:
Black Eyed Peas?
Shit sorry ik lag al in bed.quote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 00:32 schreef ScottTracy het volgende:
Bert vd Veer
quote:Op donderdag 8 april 2010 00:43 schreef lubje25 het volgende:
brood
jeuhquote:Op donderdag 8 april 2010 01:08 schreef Yurithemaster het volgende:
collin montgomery?
quote:Op donderdag 8 april 2010 01:45 schreef lubje25 het volgende:
the beegees
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
Helemaal volledig...quote:
hehe, nee, maar ik snap wel hoe je erop komtquote:Op donderdag 8 april 2010 09:46 schreef MadMaster het volgende:
Was dat de Tafelberg?
Ik zelf niet, zal wel iets van de klok en de klepel zijn, maar heb dan ook weinig met religie...quote:Op donderdag 8 april 2010 09:47 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
hehe, nee, maar ik snap wel hoe je erop komt
Men heeft het over 'de stenen tafelen' waarop de tien geboden stonden.quote:
Ah, toch nog iets onthouden van mijn uurtje bijbelles per week op de lagere school...quote:Op donderdag 8 april 2010 09:52 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Men heeft het over 'de stenen tafelen' waarop de tien geboden stonden.
Ik wilde gaan zeggen; kijk eens naar die kerel rechtsbovenquote:Op donderdag 8 april 2010 10:42 schreef Burnett het volgende:
The commodores...
Stand AKQ 1936:quote:Op donderdag 8 april 2010 11:13 schreef Yankee het volgende:
rolf wouters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |