Dezelfde.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:12 schreef ry4life het volgende:
Bonnie st Claire?
Ik vind het altijd wel lachen, die iq-testen. Ze zeggen altijd dat het niks voorstelt, maar precies de mensen waarvan je verwacht dat ze dom zijn scoren ook altijd heel laag.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:15 schreef tong80 het volgende:
De gebroeders van der Kerkhof scoorden samen net iets hoger dan Rob Oudkerk.
Willibrord Frequin Pierre Bokma en Catherine Keijl scoorden ongeveer 100.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:20 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel lachen, die iq-testen. Ze zeggen altijd dat het niks voorstelt, maar precies de mensen waarvan je verwacht dat ze dom zijn scoren ook altijd heel laag.
En ik nog denken dat hij te makkelijk isquote:
Te recent misschien voor mij.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:26 schreef ry4life het volgende:
[..]
En ik nog denken dat hij te makkelijk is
Te recent dus.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:41 schreef ry4life het volgende:is een Amerikaanse band, in 2008 kwam hun eerste album
uit en begin dit jaar kwam hun tweede album genaamd Contra uit. Hun muziek is kenmerkend door de combinatie van oa indie, Afrikaanse polyritmiek en Europese klassieke muziek.
Jupquote:
Nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 7 april 2010 17:48 schreef Neleos het volgende:
Vampire Weekend is wel een bekende band hoor.
Dat is het laatste waar ik naar zou kijken. Ik kijk dan nog liever naar reclame. En dat meen ikquote:
Ik zap er wel eens langs. En het enige dat ik zie is idiote spelprogramma's of negers met grote kettingen.quote:
quote:Op woensdag 7 april 2010 17:52 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Dat is het laatste waar ik naar zou kijken. Ik kijk dan nog liever naar reclame. En dat meen ik
Markus en Beat Zberg.quote:
Geweldige bandquote:
De jaren negentig waren nog goed.Toen kwam er nog muziek.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zap er wel eens langs. En het enige dat ik zie is idiote spelprogramma's of negers met grote kettingen.
Had je alleen maar muziek met alternative programma's voor de underground, dance en hardrock.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:19 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
De jaren negentig waren nog goed.Toen kwam er nog muziek.
Dat vind ik dus ook. Breng de '90 back pleasequote:Op woensdag 7 april 2010 18:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Had je alleen maar muziek met alternative programma's voor de underground, dance en hardrock.
Nu heeft het niks meeer met muziek te maken.
Dat soort idiote programma's moeten ze bij TMF en MTV afschaffen.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zap er wel eens langs. En het enige dat ik zie is idiote spelprogramma's of negers met grote kettingen.
Stand AKQ 1936:quote:
Nee, de derde van rechts en de vierde van links zijn het bekendst denk ik.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:57 schreef Clesar03 het volgende:
The office?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |